Archiwum kategorii: Impet International

Volkswagen Multivan T5 2005 – 73677 PLN – Wrocław

Volkswagen Multivan T5 to kontynuator legendy bulika i ogórka. Samochód dostawczy, który w osobowej wersji zawsze był doskonałym kompanem podróży. Choć jeszcze T3 miał silnik umieszczony z tyłu, od T4 wylądował on w bardziej oczywistym miejscu, i podobnie było w T5, oferowanym w latach 2003-2009. Większość egzemplarzy na rynku napędzana jest dieslami, ale w tym przypadku jest to ciekawsza jednostka. Benzynowe VR6 3,2 l oferuje 235 KM, co w zestawieniu ze skrzynią automatyczną oferuje osiągi, które mogą przyjemnie zaskoczyć. Ten silnik w Europie zamawiany często nie był, ale dziś uchodzi za poszukiwany. Samochód potrafi porwać swoją przestronnością, doskonale sprawdza się zarówno na autostradach, jak i w mieście. Pozwala zapakować do wnętrza wszystko, na co przyjdzie nam ochota, a kiedy trzeba, może pociągnąć również sporą przyczepę. Znajdujące się w drugim rzędzie indywidualne fotele można obrócić i jest tam nawet składany stolik, co pozwala stworzyć klubową atmosferę.
Czytaj dalej Volkswagen Multivan T5 2005 – 73677 PLN – Wrocław

Chevrolet Corvette C4 1991 – SPRZEDANY

Tak jak przełom lat 80-tych i 90-tych nie należał do najciekawszych w amerykańskiej motoryzacji, tak Chevrolet Corvette C4 zachował wszystkie najlepsze cechy ery „muscle cars”, ukryte pod bardziej współczesnymi kształtami. Sylwetka jest świetna, sportowa, niezmiennie od ponad 30 lat przykuwająca uwagę i szczególnie dobrze prezentująca się w kolorze czerwonym. Corvette okraszona jest wieloma ciekawymi smaczkami, jak chowane reflektory, cyfrowy wyświetlacz i dach typu targa. Pod maską oczywiście silnik V8, w modelu z 1991 roku osiągający 245 KM. Napęd oczywiście klasyczny, na tylną oś, a skrzynia jest automatyczna.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette C4 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SL R107 1986 – SPRZEDANY

Jest doskonałym wyborem dla osób szukających wiatru we włosach, pięknego brzmienia silnika, wysokiej niezawodności i przyjemności związanej z eksploatacją samochodu klasycznego, który komfortem i osiągami w niczym nie ustępuje wielu bardziej współczesnym konstrukcjom. Mercedes 560 SL R107 to finalna wersja produkowanego przez 18 lat modelu SL trzeciej generacji. W swojej ostatniej odsłonie wyposażony został w silnik o największej pojemności 5,6 l, udoskonalone zawieszenie, o cal większe felgi, wzmocnione hamulce z ABS i poduszkę powietrzną w kole kierownicy. Ten ma smakowite zestawienie kolorystyczne i bardzo dobrą cenę.
Czytaj dalej Mercedes 560 SL R107 1986 – SPRZEDANY

Ford Sierra RS Cosworth 1988 – SPRZEDANY

Tylnonapędowy Ford Sierra RS Cosworth to najpopularniejsza i zarazem najlżejsza wersja ze wszystkich wersji specjalnych Sierry. W latach 1988-89 w belgijskiej fabryce w Genk zbudowano ich około 13140 sztuk. W odróżnieniu od pierwszej serii, tu bazą było nadwozie czterodrzwiowe. Otrzymało nieco bardziej komfortowe nastawy zawieszenia i ten sam, słynny, turbodoładowany silnik opracowany przez Cosworth’a , zapewniający mu jeszcze lepsze osiągi niż u poprzednika. 6,8 s do 100 km/h w dalszym ciągu robi wrażenie, choć auto ma już prawie 30 lat.
Czytaj dalej Ford Sierra RS Cosworth 1988 – SPRZEDANY

Fiat 600 1968 – SPRZEDANY

Fiat 600 w powszechnej świadomości zapisał się jako rozwinięcie modelu 500. Prawda jednak jest inna – raz, że pojawił się na rynku 2 lata wcześniej, będąc pierwszym Fiatem z silnikiem umieszczonym z tyłu, dwa, że jego jednostka napędowa to zupełnie inna klasa. Jego silnik o pojemności 633 cm³ chłodzony był cieczą i przede wszystkim wyposażony był w aż cztery cylindry, co zapewniało mu zupełnie inną kulturę pracy – znacznie lepszą niż w 500-tce i późniejszym naszym 126p.
Czytaj dalej Fiat 600 1968 – SPRZEDANY

Citroen D Super 5 1972 – SPRZEDANY

Deesa to bez wątpienia jeden z najbardziej przełomowych samochodów w historii i jeden z najwspanialszych klasyków, jakie wciąż są dostępne dla kieszeni przeciętnego zjadacza chleba. Dzięki innowacyjnemu hydropneumatycznemu zawieszeniu, gwarantowany przez nią komfort dało się porównać jedynie do latającego dywanu. Z tą małą różnicą, że tej bajki zasmakować można było i wciąż można w prawdziwym życiu. Citroen D Super 5 to finalna wersja ekonomicznej linii tej legendy, zapoczątkowana przez submodel ID 19. Uproszczono tu hydrauliczne rozwiązania, co znacznie upraszcza serwisowanie samochodu. Nowinką w D Super 5 była pięciobiegowa skrzynia. Ciekawą funkcją jest również dodatkowa para świateł kierunkowych, obracanych wraz z kierownicą, by doświetlić wnętrze zakrętów. D Super 5 powstawał w latach 1972-74 i uchodzi za model dopracowany i godny polecenia. Zachowany, nigdy nie naprawiany blacharsko egzemplarz to dziś już rzadkość.
Czytaj dalej Citroen D Super 5 1972 – SPRZEDANY