Archiwum kategorii: Impet International

Toyota Land Cruiser FJ45 1984 – 137000 PLN – Rawa Mazowiecka

Kiedyś to były czasy! Toyota FJ45 Land Cruiser to prawdziwy wół roboczy. Pickup stworzony do ciężkiej pracy, bez oglądania się na kompromisy i potrzeby miękkich ludzi. Tu żaden redaktor nie będzie obmacywać materiałów tapicerskich zastanawiając się, czy są odpowiednio delikatne i czy deska ugina się pod palcem. Tu wszędzie jest żywa blacha, a do napędu w modelach z lat 1975-84 służyła legendarna 6-cylindrowa jednostka 2F o pojemności 4,2 l, osiągająca pełną moc przy prędkości 1900 obr./min. Ze względu na niską prędkość obrotową i żeliwną konstrukcję tych silników, nierzadko zdarza się, że osiągały one przebiegi rzędu pół miliona kilometrów bez konieczności remontu. Ten sprowadzony ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich z pewnością nie wygląda na taki przebieg. Wygląda pięknie, więc czy będzie służyć do pracy czy pozostanie jedynie ozdobą garażu i zlotów, pozostanie w gestii nowego właściciela.
Czytaj dalej Toyota Land Cruiser FJ45 1984 – 137000 PLN – Rawa Mazowiecka

Chevrolet Tahoe 1996 – 28800 PLN – Rawa Mazowiecka

Pojęcie „kompaktowy” w przypadku amerykańskiej motoryzacji realizowane jest kompletnie inaczej, niż gdziekolwiek indziej na świecie. Chevrolet Tahoe pierwszej generacji debiutował w 1995 roku, będąc skróconą wersją pełnowymiarowego SUVa obecnego na rynku od wielu lat i zwanego Chevrolet Suburban. Zamiast 5575 mm długości mamy tu już tylko 5057 mm (w wersji pięciodrzwiowej). Samochód ma pięć miejsc, charakterystyczną, otwieraną na boki tylną klapę i dostępny był zarówno w wersji z napędem na jedną, jak i na obie osie. Ten prezentowany to wersja czteronapędowa z potężnym silnikiem V8 5,7 l Vortec, w specyfikacji europejskiej. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie potrzebny jest duży, solidny i wytrzymały samochód, gwarantujący komfort, nie bojący się zjechać z utwardzonej drogi i mogący pociągnąć ciężką przyczepę.
Czytaj dalej Chevrolet Tahoe 1996 – 28800 PLN – Rawa Mazowiecka

Cadillac DeVille 1986 – 25000 PLN – Rawa Mazowiecka

W roku modelowym 1985 szósta generacja DeVille przeszła na nową platformę C-body koncernu General Motors. Samochód miał tym razem przedni napęd a nadwozie stało się wyraźnie krótsze i węższe. Mimo to Cadillac zachował niemal identyczne co poprzednicy wymiary wewnętrzne. Stylowy amerykański pojazd z bezawaryjną, wolnossącą V8 o pojemności 4.5 litra pod maską, to marzenie wielu. Egzemplarz wystawiony na sprzedaż w ciekawej konfiguracji kolorystycznej, na pewno wart jest uwagi.

Czytaj dalej Cadillac DeVille 1986 – 25000 PLN – Rawa Mazowiecka

AMC Pacer X 1975 – SPRZEDANY

AMC Pacer należy do gatunku samochodów niepowtarzalnych i nietuzinkowych. Każdy kto zna model nie pomyli go z żadnym innym. Co prawda jest na liście 20 najgorszych samochodów Świata, stworzonej przez Jeremy’ego Clarksona, ale kto by się tym przejmował! To 17 miejsce tylko przysporzyło mu sławy! To niewątpliwie kultowe amerykańskie auto lat 70 ubiegłego wieku. Pacer wystawiony w ogłoszeniu to egzemplarz wyprodukowany przez koncern American Motors Company w pierwszym roku produkcji modelu. W tej przedliftowej wersji wyposażony jest w 3 stopniową hydrauliczną przekładnie automatyczną i benzynową, wolnossącą, 6-cylindrową jednostkę o pojemności 4.2 litra, która generuje zawrotne 112 KM.

Czytaj dalej AMC Pacer X 1975 – SPRZEDANY

Chevrolet Suburban 1988 – SPRZEDANY

Chevrolet Suburban siódmej generacji został zaprezentowany po raz pierwszy w 1972 roku. Styl nadwozia Rounded-Line z lat 70. pozostał w dużej mierze niezmieniony przez 19 lat modelowych, co czyni tę serię najdłuższą produkowaną generacją Suburbana i ostatnią o tak klasycznej linii. W 1982 roku do gamy wszedł nowy silnik Detroit Diesel V8 o pojemności 6,2 l, a połączony został z czterobiegową automatyczną skrzynią Turbo Hydra-Matic 700R4. Możemy sobie wyobrazić co dzieje się gdy dodamy do tego napęd na 4 koła z reduktorem. Egzemplarz wystawiony na sprzedaż w wersji stylistycznej Silverado, posiada piękne welurowe wnętrze oraz kompletną i idealną chromowaną galanterię. Ciekawy samochód stanowi nie lada gratkę dla fanów potężnych, amerykańskich samochodów.

Czytaj dalej Chevrolet Suburban 1988 – SPRZEDANY

Lincoln Continental Mark V 1978 – SPRZEDANY

Lincoln Continental Mark V z lat 1977-79 to ostatni przed ekonomicznym zmniejszeniem królewskich rozmiarów. Przy długości 230 cali, czyli 584 cm, był największym dwudrzwiowym coupe kiedykolwiek sprzedawanym przez Ford Motor Company. Mimo odprężenia jednostek napędowych w owych czasach, dynamiki tu nie brakuje, co bierze się z pojemności. Nawet podstawowy silnik o pojemności 400 cali sześciennych (6,6 l) zapewniał mu odpowiedni ciąg, nie tyle dzięki mocy maksymalnej (168 KM), co dzięki momentowi obrotowemu na poziomie 433 Nm już przy 1800 obr. min, co pozwalało mu płynnie przyspieszać niezależnie od biegu, na którym się podróżowało. Kształty to naturalna ewolucja modeli Mk III i Mk IV. Nowy samochód miał bardziej kwadratowy wygląd, ale przeniesiono jego charakterystyczne cechy, jak ukryte reflektory, kierunkowskazy wbudowane w przednią krawędź przednich błotników, chromowaną osłonę chłodnicy, charakterystyczny garb na krawędzi bagażnika oraz owalne „okna operowe” w słupkach C. Zachwycić może różnorodność kolorystyki i wykończenia wnętrza tych samochodów. Siedemnaście kolorów lakieru, dwanaście odcieni winylowego dachu, siedem kolorów welurowego wnętrza i czternaście skóry z winylem. Ten egzemplarz wykończony jest w barwach złota, miedzi i brązu – co świetnie pasuje do jego charakteru.
Czytaj dalej Lincoln Continental Mark V 1978 – SPRZEDANY

Citroen BX GTi 16 Valve 1989 – 17500 PLN – Rawa Mazowiecka

Citroena BX zaprezentowano po raz pierwszy u stóp Wieży Eiffla 2 października 1982 roku. Projekt Marcello Gandiniego ze studia Bertone opierał się projektach koncepcyjnych Reliant F11 oraz Volvo Tundra, lecz tym razem była mowa o samochodzie produkcyjnym. Citroen kształtem zdecydowanie musiał się wyróżniać, podobnie jak koncepcją zawieszenia z hydropnuumatyką i autopoziomowaniem. To co było potrzebne, by rozgrzać rynek do czerwoności, to sportowa wersja. Citroen BX GTI debiutował w 1987 roku. Wyposażony w zupełnie nowy silnik XU9J4 o pojemności 1905 cm³ i mocy 148 KM (w wersji katalizowanej), zdolny jest osiągnąć prędkość 218 km/h i jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 8,6 sekundy. W marcu 1989 roku pojawia się jego przestylizowana wersja, nazwana BX GTI 16 Valve. Samochód zyskał przeprojektowane zderzaki ze zintegrowanym spojlerem z przodu i skrzelami na końcach, poprawiającymi chłodzenie hamulców, poszerzone dolne części tylnych błotników, duże listwy boczne pomalowane w kolor nadwozia, wloty powietrza z nowym designem na słupku C, nowy tylny spojler i owalny wylot wydechu. To wyjątkowa rzadkość na rynku, efekt wyróżnienia się na każdym zlocie jest gwarantowany.
Czytaj dalej Citroen BX GTi 16 Valve 1989 – 17500 PLN – Rawa Mazowiecka

Mercedes CL 600 C216 2006 – 119925 PLN – Wrocław

Mercedes CL 600 C216 to S klasa skryta w zgrabnym i ponadczasowym nadwoziu coupe. Jakby architektura V12 stwarzała niewystarczające warunki, dodatkowo zaproponowano tutaj układ dwóch turbosprężarek. W rezultacie z pojemności 5,5 l uzyskano tutaj 517 KM mocy maksymalnej, kierowanej klasycznie na tylną oś. Pierwsza setka w 4,6 s albo zamiast tego doskonały komfort, pewne prowadzenie i poczucie luksusu, jakie oferuje na co dzień. Model ukazał się we wrześniu 2006 roku, stąd oferowany egzemplarz pochodzi z samego początku produkcji.
Czytaj dalej Mercedes CL 600 C216 2006 – 119925 PLN – Wrocław

Volkswagen Passat R36 B6 2009 – 69864 PLN – Wrocław

Czy można się wyróżnić, kupując jeden z najbardziej popularnych modeli na ulicach i rezygnując z jakiegokolwiek tuningu? Volkswagen Passat R36 B6 dowodzi tego, że tak. Jego pakiet optyczny przykuwa spojrzenia i jest to fabryczny wyróżnik wersji R36. Auto produkowane było w 14 odcieniach lakieru, a „deep blue perleffekt (LB5R)” z pewnością był jednym z najciekawszych. Ciężko będzie wtopić się nim w tłum. Tu nie pozwoli również na to dźwięk tej maszyny – jednostka o układzie VR i pojemności 3,6 l brzmi piękniej, niż jakakolwiek współczesna czterocylindrówka, montowana w obecnych Passatach. Inna rzecz, że tak tradycyjny w formie sedan jak Passat może w najbliższych latach w ogóle zejść z rynku.
Czytaj dalej Volkswagen Passat R36 B6 2009 – 69864 PLN – Wrocław

Volkswagen Multivan T5 2005 – 73677 PLN – Wrocław

Volkswagen Multivan T5 to kontynuator legendy bulika i ogórka. Samochód dostawczy, który w osobowej wersji zawsze był doskonałym kompanem podróży. Choć jeszcze T3 miał silnik umieszczony z tyłu, od T4 wylądował on w bardziej oczywistym miejscu, i podobnie było w T5, oferowanym w latach 2003-2009. Większość egzemplarzy na rynku napędzana jest dieslami, ale w tym przypadku jest to ciekawsza jednostka. Benzynowe VR6 3,2 l oferuje 235 KM, co w zestawieniu ze skrzynią automatyczną oferuje osiągi, które mogą przyjemnie zaskoczyć. Ten silnik w Europie zamawiany często nie był, ale dziś uchodzi za poszukiwany. Samochód potrafi porwać swoją przestronnością, doskonale sprawdza się zarówno na autostradach, jak i w mieście. Pozwala zapakować do wnętrza wszystko, na co przyjdzie nam ochota, a kiedy trzeba, może pociągnąć również sporą przyczepę. Znajdujące się w drugim rzędzie indywidualne fotele można obrócić i jest tam nawet składany stolik, co pozwala stworzyć klubową atmosferę.
Czytaj dalej Volkswagen Multivan T5 2005 – 73677 PLN – Wrocław