Isuzu Piazza powstawało w latach 1981–1993 w fabryce Kawasaki w Japonii. Fantastyczny projekt nadwozia to dzieło Giorgetto Giugiaro. Dziś to niebanalne, trzydrzwiowe, kanciate auto z pewnością może przykuć uwagę na ulicy, ale na ciekawym wyglądzie zalety tego samochodu się nie kończą. Isuzu ma tylny napęd, a od kwietnia 1984 roku mogło mieć również turbodoładowany, 180 konny silnik, i taki właśnie odnajdziemy w prezentowanym egzemplarzu. Co warto podkreślić, w dopracowaniu zawieszenia tego samochodu brała udział firma Lotus, odpowiedzialna za Lotus za przeprojektowane od 1988 roku stabilizatory, sztywniejsze amortyzatory i sprężyny oraz wzmocnione hamulce. Aby sprostać brytyjskim gustom, stworzono nawet specjalną, tweedową tapicerkę, ale to wszystko nie pomogło odnieść rynkowego sukcesu. Czy to dobrze? Może i tak, bo dzięki temu Isuzu Piazza to dziś prawdziwy egzotyk.
Isuzu Piazza Turbo
Rocznik: 1989
Pojemność: 1989 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 181 KM
Cena: 49900 PLN
Oferta nr 97.
Mam do sprzedaży fajnego i jedynego takiego klasyka, jakim jest Isuzu Piazza 2,0 Turbo, bardzo charakterystyczny i niepowtarzalny sportowy wygląd, rarytas. Isuzu Lotus jest po pełnym serwisie wraz z wymianą rozrządu, gotowe do eksploatacji. Stan oceniam na bardzo dobry. Jest to okazja, jedyny dostępny egzemplarz już w Europie i to w takim stanie.
Tapicerka kompletna, w idealnym stanie.
Pojazd jeździ, mechanicznie kompletny i sprawny. Silnik chodzi bardzo ładnie, jest po pełnym serwisie. Dodatkowo dodajemy do niego oryginalne fabryczne alufelgi, na których wyjechał z salonu.
Pojazd posiada komplet dokumentów do rejestracji.
Dodatkowo do pojazdu można u nas zrobić opinie rzeczoznawcy, że jest to pojazd kolekcjonerski/zabytkowy, gdyby ktoś chciał rejestrować na żółte tablice, pomagamy w całej procedurze.
Możliwy transport do Klienta. Ogłoszenie grzecznościowe.
Do obejrzenia o każdej porze dnia i pogodzie, stoi na hali ekspozycyjnej w muzeum.
Telefon: +48 666 167 168
Miejscowość: Zgierz