Isuzu Piazza powstawało w latach 1981–1993 w fabryce Kawasaki w Japonii. Fantastyczny projekt nadwozia to dzieło Giorgetto Giugiaro. Dziś to niebanalne, trzydrzwiowe, kanciate auto z pewnością może przykuć uwagę na ulicy, ale na ciekawym wyglądzie zalety tego samochodu się nie kończą. Isuzu ma tylny napęd, a od kwietnia 1984 roku mogło mieć również turbodoładowany, 180 konny silnik, i taki właśnie odnajdziemy w prezentowanym egzemplarzu. Co warto podkreślić, w dopracowaniu zawieszenia tego samochodu brała udział firma Lotus, odpowiedzialna za Lotus za przeprojektowane od 1988 roku stabilizatory, sztywniejsze amortyzatory i sprężyny oraz wzmocnione hamulce. Aby sprostać brytyjskim gustom, stworzono nawet specjalną, tweedową tapicerkę, ale to wszystko nie pomogło odnieść rynkowego sukcesu. Czy to dobrze? Może i tak, bo dzięki temu Isuzu Piazza to dziś prawdziwy egzotyk.
Czytaj dalej Isuzu Piazza Turbo 1989 – 49900 PLN – Zgierz