Jaguar XJ-Coupe 1976 – SPRZEDANY

Jaguar XJ-Coupe w ogłoszeniu z pewnością wymaga wiele pracy. Efekt jednak może być wyśmienity… jak bardzo, prezentowałem całkiem niedawno. Tak w zgodzie z ówczesnymi folderami, jak i we współczesnym świecie, tylko nadwozie coupe może zaoferować komfort i udogodnienia limuzyny z wyjątkowo ekskluzywnym stylem, podkreślającym osobowość właściciela. Model ten w produkcji znajdował się jedynie przez 5 lat, w sumie powstało ich 9378, z czego 6487 w prezentowanej wersji 4,2 l. Skrzynia automatyczna była w standardzie, lecz co ciekawe tutaj zamówiony został manual. Coś dla tych, którzy lubią używać rąk… które w pierwszej kolejności najwięcej pracy będą miały przy renowacji.

Jaguar XJ-Coupe XJ 4.2C
Rocznik: 1976
Przebieg: 160000 km
Pojemność: 4200 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 185 KM

Wyposażenie:
– klimatyzacja,
– elektryczne sterowanie szybami,
– otwierany dach.

Samochód został wyprodukowany w 1976 roku z kierownicą po prawej stronie.
Silnik rzędowy sześciocylindrowy o pojemności 4.2 litra.
Skrzynia biegów manualna.
Dach jest rozsuwany manualnie.
Oryginalnie nie posiada lusterek zewnętrznych.
Wnętrze jest granatowe, welurowe.

Samochód nadaje się do całkowitego remontu ze względu na ogólny stan.
Karoseria posiada liczne ogniska korozji i dziury.
Wnętrze jest w złym stanie.
Silnik i skrzynia biegów pracują (mam filmik z krótkiej przejażdżki).
Emblemat został zdemontowany, ale dodaję do auta.

Jaguar jest w ciekawej kombinacji ze względu na kolor, manualną skrzynie biegów, otwierany winylowy dach, posiada oryginalny lakier i jest kompletny.
Dokumenty UK.
Remont tego egzemplarza nie będzie aż tak bardzo kosztowny ze względu na sześcio-, a nie 12-cylindrowy silnik i manualną skrzynie biegów.
XJC został wyprodukowany tylko w ponad 10 tys. sztuk.
Jest to bardzo oryginalny samochod.
Jest ich na rynku o wiele mniej niż E-typów.

XJC po odrestaurowaniu może kosztować nawet ponad 100 tys. zł, a ceny na pewno będą rosły.