Jaguar XJ X358 2008 – 74000 PLN – Gdynia

Jaguar XJ X358 to samochód, który w 2009 zamknął pewną erę. To ostatni Jaguar, który kontynuował tradycyjną linię designu, z długą maską, poczwórnymi owalnymi reflektorami i dużą ilością chromu. Jego wnętrze jest ujmująco tradycyjne – wykończone wspaniałą skórą i pięknym drewnem, z tradycyjnymi zegarami przekonującymi od razu wszystkich, którzy tęsknią za motoryzacją sprzed lat. Napędza go 300-konna jednostka 4,2 l V8, zapewniająca mu przyspieszenie do pierwszej setki w 6,6 s. Jeżeli kogokolwiek zaskoczy taki wynik, świetny zważając na rozmiary na tej limuzyny, rozwiązanie zagadki odnajdzie również wśród danych technicznych. To masa własna, ledwie przekraczająca 1,5 tony, prawdziwie piórkowa jak na tę klasę. Udało się ją uzyskać stosując aluminium zarówno w konstrukcji karoserii, jak i poszyciu oraz konstrukcji silnika. W tym samochodzie bardzo łatwo się zakochać, a komfort jaki oferuje jest tylko wspaniałym dopełnieniem jakości tej limuzyny.

Jaguar XJ X358
Rocznik: 2008
Przebieg: 110000 km
Pojemność: 4200 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 305 KM

Cena: 74000 PLN

Wyposażenie:
ABS
Elektryczne szyby przednie
Poduszka powietrzna kierowcy
Wspomaganie kierownicy
Bluetooth
Czujniki parkowania tylne
Elektryczne szyby tylne
Isofix
Podgrzewane przednie siedzenia
Tempomat
CD
Elektrycznie ustawiane lusterka
Poduszka powietrzna pasażera
Alufelgi
Czujnik deszczu
Dach panoramiczny
Elektrycznie ustawiane fotele
Klimatyzacja automatyczna
Światła Xenonowe
Wielofunkcyjna kierownica
Centralny zamek
Immobilizer
Radio fabryczne
ASR (kontrola trakcji)
Czujniki parkowania przednie
Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Klimatyzacja dwustrefowa
Tapicerka skórzana

Wystawiam swoje prywatne auto. Jaguar zakupiony w USA – delikatnie uszkodzony – przetarte były prawe drzwi i przedni błotnik. Elementy wymienione w PL na nowe zostały bardzo dobrze polakierowane. Zdjęcia z przed naprawy dostępne dla zainteresowanych. Układ jezdny, zawieszenie nie zostały tknięte.

Zaraz po sprowadzeniu wykonano szereg prac:
wymiana filtrów, świec, wszystkich elementów gumowych zawieszenia oraz wahaczy, po czym zrobiono geometrie, serwis skrzyni biegów oraz przednie hamulce. Naprawiono również SAI – Secondary Air Injection – cyrkulacja spalin – wadliwy okazał się zawór. Ostatnio naprawiona podsufitka – znany temat w tych modelach i w każdym z czasem się odkleja.

Wszystko robiłem pod siebie / dla siebie, a nie na handel.
Wszelkie żarówki wymieniłem na Ledowe oraz zamontowałem nowe Xenony – auto prezentuje się naprawdę świeżo i posiada dalej ten fantastyczny look ostatnich prawdziwych Jaguarów.
Wymieniłem również wkład licznika na zegary europejskie 'kmh’, gdyż 'mph’ mnie drażniły – oryginalne dalej posiadam.

Jaguar dostał nowe opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5.

Stan zewnętrzny, jak i wewnętrzny, prezentuje się wyśmienicie.

Auto prowadzi się b. dobrze, skrzynia i silnik pracują bardzo równo, a pneumatyczne zawieszenie bardzo dobrze wybiera nierówności.
Całe podwozie auta zachowane bez najmniejszych śladów korozji.

Silnik 4.2 V8 bardzo dobrze sobie radzi z lekkim aluminiowym nadwoziem i nie pali astronomicznych ilości paliwa.
Osiągi 6,6 s 0-100 przy masie 1615 kg uważam za wielki atut tego auta, to bardzo komfortowa i dynamiczna limuzyna – takich aut już nie ma.

Samochód zakupiłem jako realizacje swojego marzenia na ten model, długo szukałem dobrego egzemplarza w kolorze białym i krótkiej wersji.
Bardzo fajny samochód na inwestycję, który na ulicach bardzo zwraca na siebie uwagę.

Zapraszam i pozdrawiam.

W razie gdybym nie odbierał proszę o SMS lub mail – w pracy jestem poza zasięgiem.

Telefon: +48 503 828 283
Miejscowość: Gdynia