Jaguar XJR X306 1995 – 37900 PLN – Warszawa

Jaguar XJR generacji X306 pojawił się na rynku w litopadzie 1994, będąc pierwszym Jaguarem wyposażonym w sprężarkę mechaniczną. Zewnętrznie wyróżniał go przedni grill w kolorze nadwozia, czarne i matowe ramki drzwi, niższe zawieszenie i specjalne, pięcioszprychowe felgi stworzone dla tego modelu. Największą różnicę robił jednak silnik. Bazował na 4-litrowej wersji, ale dzięki sprężarce i intercoolerowi moc wzrosła z 241 od 320 KM do 326 KM, a moment obrotowy z 375 do 512 Nm. Przyspieszenie do pierwszej setki spadło tu z 8,1 do 5,8 s, co najlepiej obrazuje, jak wściekły stał się to kot. We wnętrzu pozostał oczywiście luksusowy i stylowy, tak bardzo, jak brytyjskie auto powinno. Ten egzemplarz wyróżnia chromowana atrapa chłodnicy i świetny wizualnie stan.

Jaguar XJR X306
Rocznik: 1995
Przebieg: 206000 km
Pojemność: 3996 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 320 KM

Cena: 37900 PLN

Przedmiotem oferty sprzedaży jest Jaguar XJR X306 z 1995 roku. Auto zostało sprowadzone z Danii pod koniec 2013, po czym trafiło do mnie na początku 2014 roku i posiadam je do dziś. Przez cały okres mojego posiadania Jaguar głównie stał w garażu (w 7 lat przejechał zaledwie 10 tys. km), nie był jeżdżony w zimę oraz w deszczu (2 razy złapał mnie tylko deszcz podczas wieczornej przejażdżki). Auto poza idealnie dobraną kolorystyką lakieru i wnętrza posiada kilka dodatków w stosunku do standardowego XJR’a, jak chromowany grill (w standardzie był w kolorze nadwozia), powiększone i chromowane końcówki układu wydechowego, boczny pasek, oraz (co najważniejsze) statuetkę Jaguara na masce, które sprawiają, że praktycznie nie da się go pomylić z żadnym innym XJR’em.

Jak widać na zdjęciach auto prezentuje się bardzo ładnie, a od strony mechanicznej już praktycznie wszystko co wymagało uwagi zostało zrobione. Na wiosnę tego roku auto przeszło przegląd okresowy a serwisie ALTAMIRA, a przy okazji został wymieniony cały układ klimatyzacji (nowy kompresor klimatyzacji, chłodnica, osuszacz), oraz wykonano naprawę tylnego zawieszenia (łączny rachunek na ponad 8 tys. zł). Lakier jest zabezpieczony powłoką ceramiczną wykonaną w Fancy Detailers (www.fancydetailers.pl/jaguar-xjr-95).

Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, żeby doprowadzić auto do stanu idealnego i zabezpieczyć na przyszłość. O wszystkim co miałem jeszcze w planach, żeby doprowadzić go do stanu idealnego, z chęcią opowiem zainteresowanym. Auto jest oczywiście bezwypadkowe, a czujnikiem lakieru można znaleźć jedynie miejsce na lewych przednich drzwiach, gdzie prawdopodobnie było naprawiane obtarcie parkingowe.

Autem jeździ się bardzo przyjemnie, przy spokojnej jeździe silnik pracuje bardzo równo i cicho, w zawieszeniu nic nie stuka, a wnętrze pomimo 25 lat nie wydaje żadnych odgłosów. Gdy trzeba przyspieszyć, budzi się kompresor wydając charakterystyczny dźwięk, a auto bez żadnego zawahania przyspiesza do prędkości daleko przekraczającej dopuszczalną na polskich drogach, zostawiając z tyłu większość nowych aut.

Zapraszam do kontaktu, a naprawdę zainteresowanych oczywiście na jazdę próbną. Cena jedynie do niewielkiej negocjacji.

VIN: SAJJPALF4BJ741476
Data pierwszej rejestracji: 04.04.1995

Telefon: +48 603 317 003
Miejscowość: Warszawa