Jaguar XJS 1991 – 79000 PLN – Koronowo

Jeździ aksamitnie, zachwyca liniami, łączy kanapowy komfort z sylwetką przywołującą najwspanialsze konstrukcje lat 60-tych i 70-tych. Jaguar XJS z 1991 roku uwodzi, lecz pozostaje przy tym nieprzyzwoicie przyjemny i – jak na brytyjskiego arystokratę – bezproblemowy w eksploatacji. To bez wątpienia klasyk, który podczas ponad 20-letniego okresu produkcyjnego przechodził szereg modyfikacji i w rezultacie stał się oszlifowanym diamentem. Jego sześciocylindrowa jednostka mruczy pięknie, ma sporo mocy i zużywa przy tym rozsądne ilości paliwa. Jako weekendowy klasyk spisze się znakomicie, nie bojąc się dłuższych podróży.

Jaguar XJS
Rocznik: 1991
Przebieg: 60830 km
Pojemność: 4000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 225 KM

Cena: 79000 PLN

Wyposażenie:
ABS
Centralny zamek
Podgrzewane przednie siedzenia
Wspomaganie kierownicy
Elektrycznie ustawiane fotele
Elektrycznie ustawiane lusterka
Światła przeciwmgielne
Poduszka powietrzna pasażera
Tapicerka skórzana jasna
Alufelgi
Elektryczne szyby przednie
Poduszka powietrzna kierowcy
Oryginalne-fabryczne radio + 4 kasety

Jeśli marzy się Tobie piękne auto z charakterem, oto on, Jaguar XJS. Kupiłam go w 2021 roku w Polsce.

Niestety jestem zmuszona go sprzedać, choć jest to dla mnie mega trudne. Chciałabym znaleźć dla niego nowego właściciela, który będzie mógł mu poświęcić swój czas i serce. Mnie właściwa dbałość o niego przerasta. Kupiłam go, bo była to „miłość od pierwszego wejrzenia”, urzekło mnie w nim wszystko, od zapachu, dźwięku silnika, po linię a przede wszystkim jazda. Jestem pewna, że nowemu właścicielowi/właścicielce da dużo radości. Polecam.

Kilka słów fachowych o nim.

Jaguar XJ-S debiutował w 1975 roku, a przeprojektowany został ponownie w roku 1991 i przemianowany wówczas jako XJS. Wszystkie XJS’y od tego czasu zostały „lifting’owanymi” modelami. Zostały zaprezentowane w maju 1991 r. Tylne szyby boczne zostały powiększone (choć otwory szklane były faktycznie takiego samego rozmiaru jak we wcześniej produkowanych modelach). Projektant Geoff Lawson twierdził, że są one częścią charakteru tego samochodu. Samochód otrzymał nową 4-litrową wersję AJ6.

Dodam, że w posagu ma : dodatkowy komplet kół zimowych wraz z oponami (można powiedzieć, że nowe używane 2 miesiące), oryginalnymi alufelgami. W tej chwili jest na letnich (jest garażowany). Nowy akumulator z 2021 roku.

Ostatnio zostały w nim wykonane naprawy:
– wymiana chłodnicy oleju,
– regeneracja maglownicy,
– wymiana tarcz i klocków hamulcowych,
– tuleje wahacza tył,
– uszczelniacz dyferencjału tył.

Telefon: +48 518 592 782
Miejscowość: Koronowo