Kia Sportage 1996 – SPRZEDANA

Kia Sportage dziś to SUV, którym strach zjechać z utwardzonej drogi. Trzy generacje modelu wcześniej sytuacja prezentowała się zgoła inaczej. Koreańscy konstruktorzy know-how zdobywali budując pojazd o nazwie Asia Rocsta, bazujący na Jeepie CJ-7. A jako, że Asia Motors o 1976 roku była częścią Grupy KIA, a w Azji sieć dróg nie przypominała tej europejskiej, nic dziwnego, że pierwszy Sportage był prawdziwą małą terenówką z prawdziwego zdarzenia. Oparty na ramie, z dołączanym napędem czterech kół i reduktorem, z kołem zapasowym zamocowanym na stelażu za tylną klapą, dostępny był w wersjach z trzema rozstawami kół. Ten ciekawie skonfigurowany kolorystycznie egzemplarz to wersja pośrednia – pięciodrzwiowa, ale z dwóch ówcześnie dostępnych krótsza, czyli ta z ładniejszymi proporcjami. Co ciekawe, Kia Sportage trafiająca na europejskie rynki w latach 1995-1998 montowana była w Niemczech, w słynnych zakładach Karmann’a. Ten egzemplarz jest absolutnie wyjątkowy z racji swojej historii. Ćwierć wieku spędził stojąc w salonie, a jego aktualny przebieg to jedynie 70 kilometrów.

Kia Sportage Karmann
Rok produkcji: 1996
Przebieg: 000,070 km
Pojemność: 1998 cm³
Skrzynia biegów: manualna 5-biegowa
Moc: 128 KM / 94 kW

Przedmiotem sprzedaży jest fabrycznie nowa Kia Sportage Karmann w kolorze czerwonym z niebieską materiałową tapicerką. Sprowadzona przez nas z likwidowanego salonu Kia w Niemczech. Samochód ma 29 lat, mimo to jest wciąż nieużywany. Stał na ekspozycji w pomieszczeniu. Brak śladów użytkowania czy jakichkolwiek uszkodzeń. Zachowała się nawet oryginalna kartka z ceną na ekspozycji u dealera. Samochód nigdy nie został sprzedany.

Ciekawa wersja wykonana w kooperacji KIA z niemiecką firmą Karmann. Opracowała ona pakiet aerodynamiczny nadwozia. Dodane zostało orurowanie oraz stopnie. Zamontowane zostały trójramienne felgi aluminiowe z oponami Fulda, zawieszenie podniesiono. Wybieraki biegów wykonała włoska firma Nardi z naturalnej skóry. Zamontowano szklany szyberdach. Dywaniki wykonane dla tej wersji przez niemieckiego producenta.

Nadwozie jak nowe. Podwozie jak nowe. Komora silnika jak nowa.
Wnętrze jak nowe. Oryginalne dywaniki materiałowe.
Alufelgi jak nowe z kompletem wciąż fabrycznych opon Fulda.

Technicznie samochód jest we wzorowym stanie, nie wymaga żadnych napraw. Został wykonany prewencyjnie serwis w naszym warsztacie ze względu na okres postoju.

Wykonane prace:
– wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem na Millers 5w-40, poprzedzona płukaniem silnika preparatem Liqui Moly,
– nowe świece zapłonowe NGK,
– nowy filtr paliwa,
– nowy pasek rozrządu,
– nowy akumulator Varta,
– zalane świeże paliwo, sprawdzona pompa paliwa,
– świeży płyn chłodniczy,
– świeży płyn hamulcowy.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.