Archiwum kategorii: Kimbex

Firma KIMBEX specjalizuje się przede wszystkim w sprzedaży i kupnie samochodów używanych. W naszej ofercie znaleźć można zarówno sportowe i ekskluzywne „rodzynki”, będące prawdziwymi motoryzacyjnymi perełkami. Niezależnie od tego kim jesteś, jeżeli kochasz motoryzację – nasza oferta skierowana jest do Ciebie.

Mercedes S 500 L W140 1996 – 99000 PLN – Krapkowice

Miał być większy, doskonalszy, bardziej dopracowany i luksusowy od wszystkiego, co proponowała konkurencja… i taki właśnie był. Mercedes S 500 L W140 to prawdziwy król lat 90-tych. Wyposażony w nadwozie o przedłużonym rozstawie osi, służył do wyznaczania statusu na całym świecie. Można nim było imponować zarówno w Polsce, jak i w bogatej Japonii, gdzie pomimo ruchu lewostronnego zamawiana samochody w europejskiej specyfikacji. To pozwalało podkreślić ich egzotykę oraz pozycję społeczną właściciela. Taki samochód imponować może do dziś. Szczególnie, gdy zachowany jest w stanie przypominającym wciąż nowy samochód. Ten egzemplarz przejechał dotąd jedynie 12 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L W140 1996 – 99000 PLN – Krapkowice

Mercedes 600 SEL 1992 – 79500 PLN – Krapkowice

Miał być większy, doskonalszy, bardziej dopracowany i luksusowy od wszystkiego, co proponowała konkurencja… i taki właśnie był. Mercedes 600 SEL W140 to prawdziwy król lat 90-tych, wyposażony w nadwozie o przedłużonym rozstawie osi i królewski silnik V12, który tylko na początku produkcji osiągał moc przekraczającą 400 koni mechanicznych. Do tego niepowtarzalne rozwiązania w postaci wysuwanych antenek z tyłu samochodu, ułatwiających ocenę gabarytów samochodu podczas cofania czy komplet trzech regulowanych elektrycznie lusterek, łącznie z środkowym. Ten egzemplarz w kolorze morskich głebin (929U nautical blue metallic) został zestawiony tu z przepięknym, niebieskim, skórzanym wnętrzem. Całość zachowana jest wciąż w świetnym stanie, z przebiegiem jedynie 45 tysięcy kilometrów.

Czytaj dalej Mercedes 600 SEL 1992 – 79500 PLN – Krapkowice

BMW M3 E92 2008 – 159000 PLN – Krapkowice

Najlepsze, najmocniejsze, najbardziej dzikie i nieokiełznane. To były najczęściej używane epitety, które wymieniano w testach BMW M3 E92. Z zewnątrz jest piękne i wizualnie agresywne. Powtórzono sprawdzone szczegóły optyczne poprzednika, takie jak wybrzuszona maska, szersze nadkola, system czterech wydechów i wyloty powietrza na błotnikach. To było prawdziwe dziecko wyścigu zbrojeń, pojedynku na jak najwyższą moc maksymalną osiągniętą z wysokoobrotowej jednostki wolnossącej. W zestawieniu z poprzednikiem – M3 E46 – zastąpiono architekturę R6 układem V8, a moc wzrosła z 360 KM do 420 KM. 8400 obrotów na minutę czyni z niego najszybciej kręcący się seryjnie silnik, jaki kiedykolwiek zbudowało BMW. Aby oszczędzić na masie, zastosowano dach częściowo z włókna węglowego, aluminiową maskę i o 15 kg lżejszy niż u poprzednika osprzęt silnika. Finalna masa 1655 kg stanowiła tylko 100 kg więcej niż u poprzednika, co było sporym osiągnięciem. Dziś po tych autach zostało tylko wspomnienie, V8 od BMW Motorsport poszło w odstawkę, bo era ekologicznej poprawności nie pozwala już produkować takich aut. Następca dźwięk generuje z głośników, nie z wydechu i silnika, co powoduje zgrzytanie zębów u wszystkich motomaniaków. Pozostały nam tylko auta używane. Te najlepiej utrzymane i bezwypadkowe z pewnością będą nabierać wartości kolekcjonerskiej.
Czytaj dalej BMW M3 E92 2008 – 159000 PLN – Krapkowice

Rolls Royce Silver Seraph 2003 – 249000 PLN – Krapkowice

„Całkowicie nowy samochód na następne tysiąclecie” głosił folder reklamowy, wydany w 1998 roku. Rolls Royce to marka, w której nowości pojawiały się niezwykle rzadko, stąd zastosowanie po raz pierwszy silnika V12 było prawdziwą rewolucją. Wygląd pod maską dwóch rzędów cylindrów jest zawsze pięknym widokiem, a w połączeniu z niezwykle gładko pracującą skrzynią biegów powstał samochód, który powozi tak, jak RR zawsze powinien – aksamitnie, w idealnym spokoju, z odpowiednią ilością mocy. Rolls Royce Silver Seraph produkowany był jedynie przez 4 lata (1998-2002) i powstał w ilości 1570 sztuk. Jego technika pochodziła z BMW 750i, choć w salonie należało za niego zapłacić przeszło dwukrotnie więcej. Jego fornir z orzecha wymagał 150 godzin ręcznej pracy, a 11 skór bydlęcych Connolly zostało mistrzowsko zszyte podwójnymi nićmi. Wspaniałe materiały i drobiazgowa dbałość o szczegóły sprawiły, że do dziś jest to jedno z najprzyjemniejszych wnętrz, jakie wydał świat motoryzacji. Co ciekawe, nie sprawdza się tu powiedzenie, że właściciel Royce’a powinien siedzieć z tyłu. Owszem, na wyposażeniu z tyłu niczego nie brakuje, ale najlepsze miejsca są z przodu. To zdecydowanie samochód dla kierowcy. Wspaniałe fotele i widok na figurkę „Spirit of Ecstasy” to początek, bo wrażenia są o wiele szersze. Precyzyjna reakcja na ruchy kierownicą i taki sposób wybierania nierówności, który wydaje się być wręcz niewyobrażalny. Bez uderzeń, bez hałasu, co najwyżej z delikatnym kołysaniem, i zawsze odpowiednim zapasem mocy pod nogą. Cóż, to przyjemność, która dodatkowo może by zdecydowanie lepszą inwestycją, niż ta w kryptowaluty…
Czytaj dalej Rolls Royce Silver Seraph 2003 – 249000 PLN – Krapkowice

Mercedes CL 63 AMG C216 2007 – 179000 PLN – Krapkowice

Mercedes CL 63 AMG C216 to luksusowe coupe Mercedesa, wyposażone w mocarny, wolnossący, ręcznie składany silnik V8. Można tu operować liczbami – 6,2 l pojemności i 525 KM robią wrażenie, choć ważniejsze niż liczby jest odczucie, dźwięk i charakter. To z jednej strony niezwykle komfortowy środek lokomocji, a z drugiej prawdziwa bestia, gdy obudzona, zdolna poruszyć Ziemię. Jednocześnie to znak odchodzącej już ery silników wolnossących, które moc rozwijały liniowo, przewidywalnie, a kres swoich możliwości osiągały na szczycie skali obrotów. Tego nie zastąpi żadne turbo i żadna hybryda, i z pewnością jest to silnik, za którym będzie można tęsknić, o ile nie schowamy takiego samochodu w zawczasu we własnym garażu.
Czytaj dalej Mercedes CL 63 AMG C216 2007 – 179000 PLN – Krapkowice

BMW 645i WALD E63 2005 – 79000 PLN – Krapkowice

Hartge, AC Schnitzer, Hamann, Lumma Design, Breyton, G-Power. Lista tunerów modyfikujących serię 6 od BMW zdaje się nie mieć końca. Wszak obłe kształty z pewnością mogły wydawać się nieco zbyt łagodne i podkreślenie charakteru bardzo kusiło wielu młodych klientów marki. Również japońska firma WALD dorzuciła tu swoje 5 groszy. Przedni zderzak, tylny zderzak, boczne dokładki progowe, własny wzór felg i układ wydechowy a’la DTM. Tak powstał samochód, który nadaje się nie tylko do dalekich podroży, lecz również do wywoływania efektu „wow” na ulicach. Szczególnie, gdy mowa o ubranym w czarny lakier egzemplarzu, który przejechał dotąd jedynie 46000 kilometrów.
Czytaj dalej BMW 645i WALD E63 2005 – 79000 PLN – Krapkowice

Mercedes CLS 63 AMG C219 2007 – 129000 PLN – Krapkowice

Choć słowa „czterodrzwiowe” i „coupe” zdają się wykluczać z definicji, istnienie tego segmentu jest dziś już faktem. Pionierem był Mercedes CLS generacji C219, do dziś uznawany za stylistyczny majstersztyk. Jest duży i komfortowy, wykończony świetnymi materiałami, ale absolutnie nie sprawia wrażenia opasłej limuzyny. Amatorzy najmocniejszych wrażeń z pewnością powinni wziąć pod uwagę wersje sygnowane trzema magicznymi literami – A, M, i G. Mercedes CLS 63 AMG C219 generuje z wolnossącej jednostki o widlastym układzie 8 cylindrów i pojemności 6,2 l aż 514 koni mechanicznych, co gwarantuje rewelacyjne wrażenia z jazdy. Ten egzemplarz może być również ucztą dla oczu – jedynie 40 tysięcy kilometrów przebiegu sprawiło, że samochód zachował niemal fabryczną prezencję. To, czy używać go na co dzień czy traktować jedynie kolekcjonersko, pozostanie wyborem nowego właściciela.
Czytaj dalej Mercedes CLS 63 AMG C219 2007 – 129000 PLN – Krapkowice

Alpina B6 2.8 Touring E36 1998 – 85000 PLN – Krapkowice

Alpina B6 2.8 Touring E36 to limitowana, specjalna wersja, przygotowana wyłącznie na rynek japoński. Była odpowiedzią na decyzję BMW o nie importowaniu modelu 328i Touring do Japonii. Jej wyróżniki to plakietka „BMW/ALPINA B6 2.8 TOURING LTD. EDT.” we wnętrzu, oznaczenia B6 2.8 na karoserii, własny numer nadwozia, pakiet stylistyczny, charakterystyczne dla Alpiny felgi o rozmiarze 17 cali i jeden z trzech kolorów do wyboru (srebrny, zielony i czerwony). Silnik? Zmodyfikowany przez Alpinę M52B28, który serwuje tu 240 KM, czyli dokładnie tyle, co M3 z amerykańskiego rynku. To podobieństwo zresztą nie ogranicza się jedynie do danych technicznych, zastosowana tu jednostka Alpina E4/2 wykorzystuje również głowicę i wałki rozrządu z amerykańskiej eMki. Do tego zmodyfikowany układ wydechowy, inne zawieszenie… i już. Auto było tańszą alternatywą od modelu B3 3.2 Touring i co ciekawe, nie posiadało skrzyni Switchtronic, lecz tradycyjny automat albo skrzynię manualną. Między 1996 a 1998 rokiem powstało ich jedynie 136 egzemplarzy. Ta oferowana przez Kimbex to druga wyprodukowana sztuka. Sprowadzona oczywiście z Japonii, jest tuż przed przekroczeniem magicznej granicy 100 tysięcy kilometrów, a zaprezentowana karta aukcyjna pokazuje, że auto zachowane jest w bardzo dobrym stanie, zarówno jeżeli chodzi o karoserię, jak i wnętrze.
Czytaj dalej Alpina B6 2.8 Touring E36 1998 – 85000 PLN – Krapkowice

Mercedes SL 500 R230 2002 – 69500 PLN – Krapkowice

Mercedes SL 500 R230 – sportowy lekki samochód, dający przyjemność z jazdy. Mocny silnik, aluminiowy, składany dach, wygodne wnętrze i świetny styl. Czego pragnąć więcej? Oczywiście jeżeli weźmiemy pod uwagę kwestię estetyki, możemy zamarzyć sobie wyjątkową konfigurację, zachowaną w wyjątkowym stanie. Tu mamy wybór z palety zamówień specjalnych Designo. Wspaniały, zielony lakier i piękna, jasna skóra wnętrza. Wyjątkowa kombinacja tego egzemplarza sprawia, że z pewnością będzie cieszył wszystkie zmysły nowego właściciela.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R230 2002 – 69500 PLN – Krapkowice

Alfa Romeo 147 GTA 2006 – 55000 PLN – Krapkowice

Alfa Romeo 147 (projekt 937) to kompaktowy samochód włoskiej marki, który swoją premierę miał w 2000 roku podczas salonu samochodowego w Genewie. Alfa oparta na skróconej płycie podłogowej modelu 156 dzieli z nią wiele podzespołów. Nadwozie stworzone przez projektantów Waltera de Silvę i Wolfganga Eggera wyposażone zostało w niezależne zawieszenie obu osi i kolumny McPhersona z tyłu, rozwiązania stosowane zwykle w samochodach znacznie wyższej klasy. To pozwoliło zaszaleć i wydobyć całą esencję z tej konstrukcji podczas opracowania topowej wersji. W listopadzie 2002 roku zadebiutowała Alfa Romeo 147 GTA z 250-konnym, legendarnym silnikiem V6 konstrukcji Giuseppe Busso. Wolnossące 3,2 litra w kompaktowym nadwoziu. Dziś już takich skarbów nie oferuje nikt. Taki właśnie okaz w pięknym stanie i z niskim przebiegiem oferuje Kimbex. W srebrnym kolorze nadwozia i z odpowiednimi dla niej „telefonami” prezentuje się świetne. Wrażenia z jazdy tym zgrabnym samochodem również są niesamowite 🙂
Czytaj dalej Alfa Romeo 147 GTA 2006 – 55000 PLN – Krapkowice