Archiwum kategorii: Kimbex Dream Cars

Firma KIMBEX specjalizuje się przede wszystkim w sprzedaży i kupnie samochodów używanych. W naszej ofercie znaleźć można zarówno sportowe i ekskluzywne „rodzynki”, będące prawdziwymi motoryzacyjnymi perełkami. Niezależnie od tego kim jesteś, jeżeli kochasz motoryzację – nasza oferta skierowana jest do Ciebie.

Porsche 911 Turbo 996 2002 – Krapkowice

Porsche 911 Turbo – ta nazwa zawsze działała na wyobraźnię, podkreślając wyjątkowość modelu i jego wyśrubowane osiągi. Również wygląd nadąża tu za mechaniką, oferując kształty, które są zapowiedzią świetnych osiągów i fantastycznych wrażeń z jazdy. Szersze tylne bioderka, usztywnione zawieszenie i wzmocnione hamulce, a także napęd na wszystkie koła. To maszyna, która wprost wgryza się w asfalt i gwarantuje niezapomniane przeżycia, chodź gdy prowadzona jest spokojnie, może z powodzeniem towarzyszyć w długiej trasie, nie męcząc i zapewniając właściwy komfort. Ta dwoistość natury i konsekwentnie przez dziesięciolecia używany język stylistyki sprawiają, że jest to na wskroś poszukiwany model, będący pewną inwestycją. Gdy patrzymy na ten pięknie utrzymany egzemplarz, nie może nas to dziwić.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 996 2002 – Krapkowice

Bentley Arnage Red Label 2001 – Krapkowice

Bentley Arnage był pierwszym „nowoczesnym” Bentleyem, wypuszczonym w 1998 roku po zakupie marki przez Volkswagena. Arnage Red Label z 2001 roku jest ostatnim z modeli pierwszej generacji, zanim ukazały się Arnage T i Arnage R. W odróżnieniu od „Green Label”, zasilanego jednostkami BMW, tutaj pod maską odnajdziemy konstrukcję własną, 6,75-litrowy silnik V8 z turbodoładowaniem firmy Bentley. Mimo masy własnej sięgającej 2,5 tony, moc maksymalna na poziomie 405 KM i moment obrotowy wynoszący całe 835 NM robią swoje. Pierwsza setka jest tu w zasięgu już po 6,3 s, a prędkość maksymalna wynosi 249 km/h. Oprócz szybkości, odnajdziemy tu najwyższej klasy luksus z przełomu wieków. Skórzana tapicerka, drewno i grube dywany są tu najwyższej jakości, a obecna cena jest zaledwie ułamkiem tej, jaką płacił 21 tys. km temu pierwszy japoński właściciel.
Czytaj dalej Bentley Arnage Red Label 2001 – Krapkowice

Porsche 911 Carrera 997.2 2011 – Krapkowice

Porsche 911 Carrera 997.2 to poliftowa wersja generacji, którą wielu uważa za najzgrabniejsze 911 w historii. Co zmieniono w 2009 roku, który rozpoczął drugą fazę produkcji? Zewnętrznie przedni zderzak, biksenonowe lampy w standardzie, światła do jazdy dziennej i tylne światła LEDowe, we wnętrzu nowa kierownica i nowy system multimedialny PCM3, lecz najważniejsze były zmiany techniczne. Auto otrzymało nowy silnik DFI, zaprojektowany z użyciem mniejszej ilości elementów ruchomych. Nie ma tu już kłopotliwego łożyska IMS, zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa, uzyskano lepszą reakcję na gaz, wyższe osiągi i niższe spalanie. Skrzynię automatyczną zastąpiono ultraszybką dwusprzęgłówką PDK, która znalazła się również na pokładzie prezentowanego egzemplarza. Udoskonalono zawieszenie i wzmocniono hamulce, a w rezultacie powstał świetny gran tourer, auto doskonałe nie tylko do szybkiej jazdy po zakrętach, ale i dalszej podróży. Ten egzemplarz dodatkowo zachęca świetną, nieszablonową kolorystyką.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 997.2 2011 – Krapkowice

Mercedes G 500 4×4² 2018 – Krapkowice

Mercedes G 500 4×4² powstał, by imponować. Ten następca niemal absurdalnego modelu 6×6 stracił jedną oś i koło zapasowe na tylnej klapie, ale to uzyskał masę całkowitą poniżej 3,5 tony, co pozwoliło prowadzić go z uprawnieniami na kategorię B. W jego wnętrzu odnajdziemy skórę Designo i elegancką Dinamicę, ale nie mniej niż luksusowe wyposażenie wrażenie robią jego parametry techniczne. Pod maską pracuje tu podwójnie doładowany silnik V8 ze sportowego modelu AMG GT. Zawieszenie osadzone jest na podwójnych amortyzatorach, prześwit wzrósł do 450 mm, a głębokość brodzenia to aż 1000 mm. Koła o imponującym rozmiarze 325/55 R22 osadzone są znacznie szerzej i skryte pod kevlarowymi poszerzeniami. Dynamiką i pewnością prowadzenia ta G klasa nie przypomina już samochodu terenowego, a bardziej mocny samochód rajdowy, zdolny pokonać każdą drogę z absurdalnie wysoką prędkością.
Czytaj dalej Mercedes G 500 4×4² 2018 – Krapkowice

Rolls Royce Silver Seraph 2003 – Krapkowice

Rolls Royce Silver Seraph to brytyjski luksus w najlepszym wydaniu napędzany niemieckim sercem BMW. Mariaż z jednostką V12 sprawił, że był to pierwszy Rolls Royce z 12 cylindrami pod maską od czasów modelu Phantom III z 1939 roku. Prace nad modelem Silver Seraph rozpoczęto pod koniec lat 80-tych, lecz finalnie w ofercie znajdował się on jedynie od 1998 do 2002 roku, stąd podana tutaj data 2003 to zapewne data pierwszej rejestracji. W końcu auto potrzebowało nieco czasu, by dopłynąć do Japonii, gdzie spędziło większość swojego życia. Co ciekawe, oryginalnie skonfigurowane zostało z kierownicą po lewej stronie – tak właśnie Japończycy postrzegają egzotykę europejskich aut i okazuje się, że nawet informacja o oryginalnie lewostronnym ruchu w Wielkiej Brytanii upodobań tych nie zmienia.
Czytaj dalej Rolls Royce Silver Seraph 2003 – Krapkowice

Rolls-Royce Silver Seraph 2000 – Krapkowice

Rolls Royce Silver Seraph to brytyjski luksus w najlepszym wydaniu, napędzany niemieckim sercem BMW. Mariaż z jednostką V12 sprawił, że był to pierwszy Rolls Royce z 12 cylindrami pod maską od czasów modelu Phantom III z 1939 roku. Prace nad modelem Silver Seraph rozpoczęto pod koniec lat 80-tych, lecz finalnie w ofercie znajdował się w latach 1998-2002 roku. Sprzedający podaje rok produkcji tego egzemplarza jako 2000, jednak pomarańczowe kierunkowskazy z przodu i tyłu oraz brak czujników parkowania w zderzakach wskazują na pierwszy okres produkcji (rok modelowy 1998 albo 1999). To bardzo ciekawe i unikatowe auto. Wyprodukowano jedynie 1382 egzemplarze, z czego kierownicę po lewej posiadało dokładnie 1013 sztuk. Każda z nich miała świetną skórę Conolly, ale za to żadna nie miała obrotomierza. To część filozofii, która czyni te auta absolutnie niepowtarzalnymi.
Czytaj dalej Rolls-Royce Silver Seraph 2000 – Krapkowice

Porsche Cayenne Turbo Hamann Guardian Evo 2012 – Krapkowice

Dużo spojlerów, dużo carbonu, niżej zawieszenie, większe koła, więcej mocy. To wzór na to, jak być bardziej zauważonym na ulicy, a przepis na to najlepszy proponują w ostatnich latach takie firmy, jak Gemballa, FAB, TechArt czy właśnie Hamann. Dyskrecja to ostatnie słowo, które będzie się z nim kojarzyć. To coś dla wszystkich, dla których zwykłe Porsche Cayenne Turbo jest po prostu za skromne. Oryginalne 20-calowe felgi zastąpiono tu rozmiarem o 3 cale większym. Mocy też jest tu więcej. Hamann Guardian Evo do fabrycznych 500 KM dodaje jeszcze 40 KM. Według Hamanna auto od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,6 s i osiąga prędkość maksymalną 300 km/h. A we wnętrzu? Dwukolorowa skóra, Alcantara, fotele posiadają podgrzewanie, jak i chłodzenie, a także masaż. Bez wątpienia jest luksusowo.
Czytaj dalej Porsche Cayenne Turbo Hamann Guardian Evo 2012 – Krapkowice

Maybach 62 2005 – Krapkowice

Maybach powstał dla świata pięknych i bogatych. Przywrócona w 2002 roku przez koncern Daimler marka nawiązywała do legendarnych samochodów przedwojennych. Była to bezpośrednia odpowiedź na nowe otwarcie marek Rolls Royce i Bentley, pod zarządami niemieckich właścicieli. Maybach z miejsca uznany został za najbardziej luksusową markę na świecie. Maybach 62 w swojej nazwie zdradza swoją długość – to 6,2 m, czyli wersja dłuższa, w założeniu przeznaczona do prowadzenia przez szofera. Wyposażony jest w ściankę Trendwand, oddzielającą przestrzeń pasażerską dla zapewnienia pełnej prywatności. Pod maską ma do dyspozycji jednostkę V12 wzmocnioną dwiema turbosprężarkami. 5,5 l, 551 KM, 900 NM, osiągi absolutnie wystarczające, a nade wszystko jakość, która nie miała dotąd precedensu.
Czytaj dalej Maybach 62 2005 – Krapkowice

Ferrari F12berlinetta 2015 – Krapkowice

Ferrari F12berlinetta to niezwykłe gran turismo, flagowy model określany przez producenta jako najpotężniejszy produkowany seryjnie samochód do użytku drogowego. Jego wolnossący silnik V12 jest klasycznie umieszczony z przodu i napędza koła tylne mocą do 740 koni mechanicznych, osiąganych przy 8250 obrotach na minutę. Osiągi? 340 km/h i 3,1 s do setki. Kształty nadwozia to dzieło firmy Pininfarina, budowane według filozofii dwubiegunowej. Z jednej strony powstały w nawiązaniu do historycznego modelu Ferrari 125 S z 1947 roku, a z drugiej nadążają za najnowszymi trendami mody, a przede wszystkim są wynikiem osiągnięć aerodynamiki i postępu technologicznego. Ponoć nie da się poprawić Ferrari, ale tu próba została podjęta z wyjątkowym smakiem i gustem. F12 otrzymało obniżone zawieszenie i stworzone na zamówienie felgi Turismo Kimbex Design – kute monoblocki o średnicy 21 i 22 cali, doskonale dopasowane designem do charakteru jego sylwetki.
Czytaj dalej Ferrari F12berlinetta 2015 – Krapkowice

Cadillac Fleetwood Brougham Gold Edition 1996 – Krapkowice

Cadillac to marka, która istnieje od 1902 roku do dziś i bez wątpienia jest symbolem amerykańskiej motoryzacji. Zawsze kojarzona z tym co najbardziej komfortowe, luksusowe i godne podziwu. Cadillac Fleetwood Brougham z lat 1993-96 to prawdziwy król szosy, a zarazem samochód, który zamykał pewną epokę w motoryzacji. Dla wielu to ostatni prawdziwy Cadillac. Oparty na ramie, zasilany sercem 5,7 l V8 LT1 wywodzącym się z Corvette i z napędem na tył. Oryginalny Brougham z opcją Gold Edition zawiera wszystko, co można było wówczas mieć w Cadillac’u. To koniec pewnej ery luksusu i epoki, która już do nas nie powróci.
Czytaj dalej Cadillac Fleetwood Brougham Gold Edition 1996 – Krapkowice