Archiwum kategorii: Kimbex Dream Cars

Firma KIMBEX specjalizuje się przede wszystkim w sprzedaży i kupnie samochodów używanych. W naszej ofercie znaleźć można zarówno sportowe i ekskluzywne „rodzynki”, będące prawdziwymi motoryzacyjnymi perełkami. Niezależnie od tego kim jesteś, jeżeli kochasz motoryzację – nasza oferta skierowana jest do Ciebie.

Mercedes C 55 AMG W203 2006 – 117000 PLN – Krapkowice

Mercedes C55 AMG W203 to bardzo ciekawy model, produkowany zaledwie dwa lata. W momencie wprowadzenia typoszeregu W203 Mercedes nie planował montażu ośmiocylindrowych jednostek napędowych, poprzestając na silnikach V6. Dynamiczny rozwój rynku, a przede wszystkim premiera niezwykle udanego BMW M3 (E46), sprowokowała kierownictwo Mercedesa do działania. Przy okazji liftingu inżynierowie z Affalterbach (siedziba AMG) otrzymali zadanie zamontowania 5,5-litrowego V8 do nadwozia ówczesnej klasy C. Aby podołać temu szalonemu zleceniu, przedłużyli je o kilka centymetrów, stosując przód z modelu CLK 55 AMG. Dodatkowe usprawnienia zawieszenia, układu kierowniczego i skrzyni biegów pozwoliły w 2004 roku wypuścić na rynek nowe auto, model C 55 AMG. Silnik M113 uchodzi za niezniszczalną jednostkę. Generuje tu 367 KM i 510 Nm z 5,5 litra pojemności skokowej i pozwala katapultować się do pierwszej setki w 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna ograniczona jest elektronicznie do 250 km/h. Przyjemność z jazdy – nieograniczona.
Czytaj dalej Mercedes C 55 AMG W203 2006 – 117000 PLN – Krapkowice

Chevrolet SSR 2004 – 129000 PLN – Krapkowice

Chevrolet SSR (Super Sport Roadster) to odważna wizja zaoferowana przez General Motors w latach 2003 – 2006. To pickup i kabriolet ze składanym sztywnym dachem, opracowanym przez Karmanna i budowany przez ASC. Na rynek wszedł z dużym hukiem, zaprezentowany jako concept car w 2000 na Detroit Auto Show i jako wczesna wersja prrodukcyjna, jako pace car na wyścigu Indianapolis 500 w 2003 roku. Jego retro design inspirowany był pickupami Chevroleta z przełomu lat 40-tych i 50-tych XX wieku. Zbudowano ich 24150 sztuk, a teraz jedną z nich kupić możecie w Kimbex Dream Cars. Auto wyposażone zostało w imponujący system audio, zajmujący między innymi całą przestrzeń ładunkową. W tym samochodzie nie można pozostał niezauważonym i… nieusłyszanym.
Czytaj dalej Chevrolet SSR 2004 – 129000 PLN – Krapkowice

Mercedes E 63 AMG W212 2011 – Krapkowice

Mercedes E 63 AMG W212 debiutował w 2009 roku i jedynie przez dwa pierwsze lata dysponował tym, co tygrysy lubią najbardziej – wolnossącą, wysokoobrotową jednostką M156 E63 o pojemności 6,2 l, z której zdołano wykrzesać 517 koni mechanicznych i osiągi, które uczyniły z niego jeden z najszybszych sedanów na rynku. Samochód może się poszczycić przyspieszeniem do pierwszej setki w czasie 4,5 sekundy, przy brzmieniu, które może po prostu zachwycić. Z drugiej strony wciąż jest to limuzyna, w której można podróżować w pełnym komforcie, z klasą i gracją. Gdy jednak odważymy się docisnąć mocniej… z pewnością poczujemy się wynagrodzeni. E 63 AMG ma po prostu dwa zupełnie odmienne oblicza. Ten egzemplarz zachowany jest w pięknym stanie i przejechał dotąd jedynie 56800 kilometrów. Auto ma piękną konfigurację złotego lakieru i wnętrza Designo, ze świetną opcją w postaci panoramicznego dachu. Jako ostatnie wolnossące AMG, jest pewnym kandydatem do nabierania wartości w nadchodzących latach.
Czytaj dalej Mercedes E 63 AMG W212 2011 – Krapkowice

Mercedes SLS AMG Roadster R197 2012 – Krapkowice

Mercedes SLS AMG był projektowany i tworzony, aby zachwycać. To pierwsze auto Mercedesa stworzone od podstaw przez zespół Mercedes-AMG i w dużej mierze budowane ręcznie. Stylistycznie i duchowo nawiązywał do modeli 300 SL / 300 SL Roadster (W198) z lat 50-tych. W nowej erze szokować musiał nie tylko wyglądem, ale i ekscytującymi osiągami. 571 koni mechanicznych generowane jest tutaj przez silnik wolnossący i przekazywane wyłącznie na tylną oś. Wersja Roadster o fabrycznym oznaczeniu R197 pochodzi z lat 2011-2014. Nawet jeżeli musiał stracić w tej wersji „gullwing doors”, opuszczenie miękkiego dachu i posłuchanie jego potężnej jednostki V8 o pojemności 6,2 l z pewnością jest tego warte. Warta podkreślenia jest również uniwersalność tego pojazdu. W ustawieniach torowych potrafi być brutalny, lecz podróżowanie nim w normalnym ruchu, a nawet korkach, nie stanowi dla niego najmniejszego problemu. Inna rzecz, że przy mocno w ostatnim czasie rosnących cenach, większość nabywców traktuje te auta po prostu jako kolekcjonerskie zabezpieczenie kapitału.
Czytaj dalej Mercedes SLS AMG Roadster R197 2012 – Krapkowice

Bentley Continental GT W12 2012 – Krapkowice

Bentley Continental GT W12 drugiej generacji debiutował na paryskim salonie samochodowym w 2010 roku, a do produkcji trafił w rok później. Był doszlifowanym klejnotem, wysmuklał, otrzymując z przodu nowe światła, zderzak i szerszą atrapę chłodnicy. Zmodyfikowano również tylne światła i tylną klapę. Jego imponujący silnik W12 biturbo został zmodyfikowany, moc wzrosła do 575 KM. We wnętrzu zniknęła kierownica, której kształt kojarzony był z plebejskim Phaetonem, pozostało natomiast wrażenie luksusu i przepychu, niczym w wiktoriańskim salonie. To niezwykle luksusowe coupe, w którym jednak nie zrezygnowano z wrażenia sportu. Ująć potrafi nie tylko komfortem pneumatycznego zawieszenia, ale i charakterem, z wyraźnie brzmiącym silnikiem, niezwykle skutecznie napędzającym cztery koła.
Czytaj dalej Bentley Continental GT W12 2012 – Krapkowice

Bentley Arnage R Mulliner 2007 – Krapkowice

Bentley Arnage w roku 2007 otrzymał ostatnią mechaniczną aktualizację, gwarantującą mu znaczący wzrost osiągów. Właściciel takiego samochodu mógłby być zaszokowany, gdyby usłyszał, że jego jednostka napędowa wywodzi się wprost z 6,25 l V8 z 1959 roku, generującego wówczas około 200 KM. Doskonałe założenia projektowe pozwoliły jednak na wspaniałą i trwającą blisko pół wieku ewolucję silnika, który w międzyczasie otrzymał dwie turbosprężarki, katalizatory i zaawansowane sterowanie wtryskowe. W rezultacie zmniejszono zużycie paliwa o 40%, przy ponad dwukrotnym podniesieniu mocy (Arnage R osiąga 457 KM, a jego mocniejszy brat – Arnage T – nawet 507 KM). W prezentowanym kolosie przekłada się to na prędkość maksymalną na poziomie 270 km/h i pierwszą setkę w 5,8 s. To wszystko oczywiście w towarzystwie luksusu najwyższego kalibru. To wspaniały samochód zarówno pod względem jakości wykończenia wnętrza, jak i mechanicznej solidności. Egzemplarz z przebiegiem poniżej 50 tys. km to prawdziwie kolekcjonerski kąsek. Cena tego egzemplarza może wydawać nam się wysoka tylko dopóty, dopóki nie porównamy ich z innymi ofertami zza granicy.
Czytaj dalej Bentley Arnage R Mulliner 2007 – Krapkowice

Aston Martin DB9 Volante 2005 – Krapkowice

DB9 zastępował model DB7 i jeżeli ktokolwiek zastanawia się, dlaczego nie użyto nazwy DB8, odpowiedzią jest chęć podkreślenia rodzaju zastosowanego silnika, a dokładniej uniknięcia posądzenia o użycie plebejskiego V8. Tu orkiestrę gra królewskie, 6-litrowe V12, a nadwozie wykonane zostało z połączenia kompozytów i aluminium. W efekcie uzyskano konstrukcję o masie o 25% niższej niż u poprzednika i zarazem o dwukrotnie wyższej sztywności. Ta ostatnia cecha szczególnie korzystnie wpłynęło na wersję otwartą, która nazwana została Aston Martin DB9 Volante. Auto znajdowało się na rynku w latach 2005-2016, przechodząc tylko minimalne zmiany modernizacyjne. Faktem jest, że Brytyjczycy przy niemieckim wsparciu odrobili tę pracę domową wybitnie skutecznie. Auto jest piękne i zawsze było wzorem luksusowego gran tourera, zdolnego pokonywać duże dystanse w iście ekspresowym tempie. Po dotarciu do celu gwarantuje pełen relaks przy spokojnej, relaksującej przejażdżce.
Czytaj dalej Aston Martin DB9 Volante 2005 – Krapkowice

Mitsubishi 3000GT VR4 1998 – 250000 PLN – Krapkowice

Mitsubishi 3000GT to bezpośredni konkurent dla Toyoty Supry, Nissan’a 300ZX czy Mazdy RX-7. Japoński muscle car, który w topowej wersji VR4 wyróżniał się dwiema turbosprężarkami, napędem na 4 koła z dwoma mechanizmami różnicowymi i 4 kołami skrętnymi. Do tego – aktywną aerodynamiką, czyli ruchomym przednim i tylnym spojlerem. Z silnikiem generującym 286 KM, nie bez kozery otrzymał przydomek „japońskiego Ferrari”. Wystawione na sprzedaż Mitsubishi jest wersją europejską o wyjątkowej historii, w świetnym stanie zachowania, z minimalnym przebiegiem. Wedle słów sprzedającego, jest to ostatni egzemplarz sprzedany na rynku niemieckim, zakupiony i pielęgnowany przez szereg lat przez właściciela salonu Mitsubishi. Wrażenia z jazdy oferuje na najwyższym poziomie, gwarantując prawdziwie sportowy charakter, bez elektronicznych wspomagaczy, ale i bez rezygnacji z komfortu. Sprawdzi się doskonale jako element kolekcji, ale też grzechem byłob nim nie jeździć…
Czytaj dalej Mitsubishi 3000GT VR4 1998 – 250000 PLN – Krapkowice

Cadillac Fleetwood Brougham Gold Edition 1996 – 72300 PLN – Krapkowice

Cadillac to marka, która istnieje od 1902 roku do dziś i bez wątpienia jest symbolem amerykańskiej motoryzacji. Zawsze kojarzona z tym co najbardziej komfortowe, luksusowe i godne podziwu. Cadillac Fleetwood Brougham z lat 1993-96 to prawdziwy król szosy, a zarazem samochód, który zamykał pewną epokę w motoryzacji. Dla wielu to ostatni prawdziwy Cadillac. Oparty na ramie, zasilany sercem 5,7 l V8 LT1 wywodzącym się z Corvette i z napędem na tył. Oryginalny Brougham z opcją Gold Edition zawiera wszystko, co można było wówczas mieć w Cadillac’u. To koniec pewnej ery luksusu i epoki, która już do nas nie powróci.
Czytaj dalej Cadillac Fleetwood Brougham Gold Edition 1996 – 72300 PLN – Krapkowice

Lotus Evora S 2013 – Krapkowice

Lotus Evora debiutował w 2008 roku, rozszerzając ofertę firmy od spartańskiego Elise w stronę auta bardziej cywilizowanego i luksusowo wyposażonego, z większym nadwoziem 2+2, nadającym się nie tylko na tor, ale i na dłuższą wyprawę. Umieszczone centralnie, japońskie V6 w 2010 roku otrzymało dodatkowo turbodoładowanie, i tak narodził się model Evora S. Zewnętrzne znaki szczególne to nowe felgi, znacznie większy tylny dyfuzor oraz nowa końcówka wydechu ze stali nierdzewnej. Silnik generuje dodatkowe 70 KM i 50 Nm, dzięki czemu sprint do setki zmalał z 5,1 do 4,8 sekund, a prędkość maksymalna wzrosła z 261 do 277 km/h. Evora S oferuje również zmodyfikowany układ kierowniczy, poprawioną pracę zawieszenia z amortyzatorami Bilstein i sprężynami Eibach oraz wentylowane, nawiercane tarcze hamulcowe o średnicy 350 mm z przodu i 332 mm z tyłu. Wszystko po to, by dać bardziej bezpośrednie odczucia z jazdy oraz frajdę nie tylko na torze, ale i na drogach publicznych.
Czytaj dalej Lotus Evora S 2013 – Krapkowice