Archiwum kategorii: Kimbex Dream Cars

Firma KIMBEX specjalizuje się przede wszystkim w sprzedaży i kupnie samochodów używanych. W naszej ofercie znaleźć można zarówno sportowe i ekskluzywne „rodzynki”, będące prawdziwymi motoryzacyjnymi perełkami. Niezależnie od tego kim jesteś, jeżeli kochasz motoryzację – nasza oferta skierowana jest do Ciebie.

BMW M3 E92 2007 – Krapkowice

Najlepsze, najmocniejsze, najbardziej dzikie i nieokiełznane. To były najczęściej używane epitety, które wymieniano w testach BMW M3 E92. Z zewnątrz jest piękne i wizualnie agresywne. Powtórzono sprawdzone szczegóły optyczne poprzednika, takie jak wybrzuszona maska, szersze nadkola, system czterech wydechów i wyloty powietrza na błotnikach. To było prawdziwe dziecko wyścigu zbrojeń, pojedynku na jak najwyższą moc maksymalną osiągniętą z wysokoobrotowej jednostki wolnossącej. W zestawieniu z poprzednikiem – M3 E46 – zastąpiono architekturę R6 układem V8, a moc wzrosła z 360 KM do 420 KM. 8400 obrotów na minutę czyni z niego najszybciej kręcący się seryjnie silnik, jaki kiedykolwiek zbudowało BMW. Aby oszczędzić na masie, zastosowano dach częściowo z włókna węglowego, aluminiową maskę i o 15 kg lżejszy niż u poprzednika osprzęt silnika. Finalna masa 1655 kg stanowiła tylko 100 kg więcej niż u poprzednika, co było sporym osiągnięciem. Dziś po tych autach zostało tylko wspomnienie, V8 od BMW Motorsport poszło w odstawkę, bo era ekologicznej poprawności nie pozwala już produkować takich aut. Następca dźwięk generuje z głośników, nie z wydechu i silnika, co powoduje zgrzytanie zębów u wszystkich motomaniaków. Pozostały nam tylko auta używane. Te najlepiej utrzymane i bezwypadkowe z pewnością będą nabierać wartości kolekcjonerskiej.
Czytaj dalej BMW M3 E92 2007 – Krapkowice

Mercedes SL 63 AMG R230 2008 – Krapkowice

Mercedes typu SL to już 66 lat historii o wyścigowym rodowodzie. Czasy się zmieniają, zmieniają się też technologie, możliwości i same samochody. Mercedes SL 63 AMG R230 z pewnością jest jednym z tych, do których po latach będzie można tęsknić. Główny powód? Silnik. Samochód napędzany jest ręcznie składaną jednostką M156, skonstruowaną od podstaw przez AMG. V8 o pojemności 6,2 l to przejaw inżynierskiego kunsztu, wielokrotny laureat konkursu International Engine of the Year. Ma dźwięk i charakter, którego nie zastąpią nowoczesne, zmniejszone, zelektryfikowane jednostki. Przyjemność może dostarczać w każdy ciepły weekend, a przebieg tego poliftowego egzemplarza to jedynie 72100 kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes SL 63 AMG R230 2008 – Krapkowice

Mercedes C63 AMG Limited W204 2013 – Krapkowice

Mercedes C63 AMG Limited W204 to propozycja dla tych, którzy potrafią w jednym zakupie połączyć emocje płynące z jazdy fenomenalnie szybkim samochodem z rosnącą wartością kolekcjonerską samochodu. To jeden z zaledwie 20 sedanów w tej wersji. Serię uzupełniło również 15 sztuk coupe, i co ciekawe, były to modele przygotowane wyłącznie z myślą o rynku japońskim. Dla wielu najważniejsza modyfikacja to oczywiście wzmocnienie silnika, który otrzymał tu 30 dodatkowych koni mechanicznych i legitymuje się mocą 487 koni mechanicznych. Taki tuning nie był tu łatwą i oczywistą sprawą, zważywszy na jego wolnossącą naturę. Jego wizualnymi wyróżnikami są czerwone lusterka, czerwony spojler na tylnej klapie oraz czerwone zaciski hamulcowe, a we wnętrzu – czarno-czerwona tapicerka. Ten egzemplarz przejechał dotąd wyłącznie 46000 kilometrów i prezentuje się wybornie.
Czytaj dalej Mercedes C63 AMG Limited W204 2013 – Krapkowice

Mercedes CL 55 AMG Kompressor C215 2003 – Krapkowice

Mercedes CL 55 AMG Kompressor ukazał się na rynku w 2003 roku, jako poliftowa odmiana flagowego coupe marki o oznaczeniu C215. Zakrzywiał czasoprzestrzeń. Słowo Kompressor w nazwie oznaczało tu małą rewolucję i pół tysiąca chętnych do pracy koni mechanicznych. Tu nie ma żartów. Samochód jest wielki, ultra luksusowy, wypełniony po brzegi gadżetami i kompletnie może zaszokować zdolnością do atomowych przyspieszeń na autostradzie. Ładnie zachowany egzemplarz z niewysokim przebiegiem po kilkunastu latach może być tańszy, niż się spodziewasz. Jako narzędzie do niezwykle przyjemnych podróży się nada się wciąż.
Czytaj dalej Mercedes CL 55 AMG Kompressor C215 2003 – Krapkowice

Mercedes C 63 AMG Coupe C204 2012 – Krapkowice

O ponad połowę większa niż u największego rywala pojemność, o połowę wyższy moment obrotowy, i o 37 KM więcej mocy maksymalnej. Tak prezentował się kat na BMW M3, Mercedes C 63 AMG Coupe C204. W najmniejszym nadwoziu zawarto ogromny, wysokoobrotowy, wolnossący silnik. Z czterech rur wydechowych wydobywa się dźwięk, po którym mona było rozpoznać te auta z zamkniętymi oczami. Bez momentu zawahania można go nazwać ostatnim przedstawicielem ginącego rodu. Następca musiał już być zoptymalizowany, bardziej ekonomiczny i udomowiony. Jeżeli mamy szukać przyszłych klasyków wśród niemal współczesnych samochodów, to jest idealny typ. W ogłoszeniu egzemplarz w fantastycznym stanie, z przebiegiem jedynie 43500 kilometrów, sprowadzony z Japonii. W białym, perłowym lakierze, z czarno-czerwonym wnętrzem, prezentuje się fantastycznie.
Czytaj dalej Mercedes C 63 AMG Coupe C204 2012 – Krapkowice

Nissan GT-R 2016 – Krapkowice

Nissan GT-R powstawał w ciągłym dążeniu do doskonałości. Prace rozpoczęły się na początku XXI wieku, do produkcji wprowadzono go w 2007 roku, a model jest stale rozwijany do dziś. Jego charakterystyczny element stylistyczny to tylne światła, przywołujący model Skyline GT-R (z lat 1969-74 oraz 1989-2002). Podobnie, jak w kilku poprzednich generacjach, i tutaj zastosowano napęd na 4 koła i turbodoładowany silnik sześciocylindrowy. VR38DETT generował początkowo 487 KM, od 2017 roku jest to już 573 KM, a mistrzowie tuningu wiedzą, że nawet podwojenie tej mocy jest absolutnie w zasięgu i co więcej, żadna inna konstrukcja nie jest w stanie przenieść tej mocy na koła równie skutecznie. GT-R jest bezapelacyjnie ikoną japońskiej motoryzacji. Prezenowany egzemplarz to rok modelowy 2017, już z mocą podniesioną do 570 KM i wzmocnioną, szybciej pracującą skrzynią biegów, nowym tytanowym układem wydechowym, wzmocnionymi hamulacami i przeprojektowanym wnętrzem. Jego przebieg to jedynie 18800 kilometrów.
Czytaj dalej Nissan GT-R 2016 – Krapkowice

BMW 850i E31 1991 – 59999 PLN – Krapkowice

BMW 850i E31 stworzone zostało, by konkurować z najlepszymi samochodami GT swoich czasów. Było pierwszym BMW, które nie było już „rekinem” – projekt nadwozia Klausa Kapitz’a kompletnie zrywał ze stylistyką poprzedników. Do napędu 850-tki używane były silniki V12, a tańszą 840-tkę napędzały V8-mki. Wyjątkowy komfort, gładka praca silnika i świetne osiągi to cechy charakterystyczne E31, a w wersji z jednostką V12 pod maską – dodatkowo dochodzi nadzwyczajna kultura pracy silnika i świadomość, że jeździmy autem z jednostką o architekturze, która powoli i bezpowrotnie odchodzi nie tylko z oferty BMW, ale i całego świata motoryzacji.
Czytaj dalej BMW 850i E31 1991 – 59999 PLN – Krapkowice

Chevrolet Corvette ZR1 C6 2010 – Krapkowice

Chevrolet Corvette ZR1 to szczególna, najmocniejsza, najbardziej ukierunkowana na osiągi wersja sportowego modelu szóstej generacji. Była jeszcze Z06, ale zdecydowanie stała w jej cieniu. ZR1 to była w swoich czasach zresztą nie tylko najmocniejsza Vette wśród wszystkich dostępnych, ale i najmocniejsza w całej historii modelu. O ile sama nazwa ZR-1 pojawiała się już wcześniej w C3 z lat 1970-1972 i C4 w rocznikach 1990-1995, to w latach 2008-13 w C6 granicę przesunięto o wiele dalej. 6,2 l i 647 KM to ponad 100 KM z każdego litra pojemności, rzecz nieczęsto spotykana w amerykańskiej motoryzacji i uzyskana tu dzięki zastosowaniu kompresora. Obiecywana prędkość maksymalna tej rakiety to 330 km/h, ale zachwycić mogą tu nie tylko osiągi, ale i wyczynowe piękno tej konstrukcji. Włókno węglowe odnajdziemy tu na dachu, masce, błotnikach, przednim spliterze i progach, przy czym maskę i błotniki normalnie polakierowano, ale na dachu i splitterze odnajdziemy oryginalną strukturę carbonu, przykrytą jedynie bezbarwnym lakierem. Na środku maski umieszczono poliwęglanowe okno, pozwalające podziwiać intercooler w pełnej okazałości. Rozmiary opon pobiły kolejny rekord szerokości w modelu, a do zatrzymywania samochodu użyto węglowo-ceramicznych hamulców. Jedynym elementem zbliżającym auto do cywilizacji jest elektroniczne sterowanie systemem ESP i twardością zawieszenia (Performance Traction Management), pozwalające myśleć nie tylko o torowym użytku, ale i o normalnej eksploatacji albo choćby i paleniu gumy, gdy przyjdzie nam do głowy usunięcie wszelkich kagańców. To bardzo niegrzeczne ze swojej natury auto, lecz ten egzemplarz wygląda tak, jakby nikt nigdy nim przepisów nie łamał. Choć przejechał 74 tysiące kilometrów, wciąż wygląda jakby dopiero co opuścił bramy salonu.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette ZR1 C6 2010 – Krapkowice

Mercedes E55 T AMG S210 1998 – Krapkowice

Dla jednych sam kształt nadwozia tego nadwozia wywołuje wewnętrzną blokadę, skojarzenia z możliwie zapuszczonymi egzemplarzami z ulic, z opowieściami wujków o korozji i o tym, że Mercedes skończył się na W124. Inni potrafią docenić wartość oznaczenia AMG, doskonały stan zachowania sprowadzonych z Japonii kolekcjonerskich egzemplarzy, świetną mechaniczną jakość całego samochodu, jak i widlastego ośmiocylindrowego silnika M113.980. Pięknie utrzymany Mercedes E55 T AMG S210 to zdecydowanie samochód dla petrolheadów, którzy kochają prawdziwą motoryzację z epoki dużych pojemności i nie mają uprzedzeń. Biały kolor zdecydowanie będzie pasować do zawsze czystego i wypieszczonego nadwozia, a nadwozie kombi pozwoli się spakować, by cieszyć się takim egzemplarzem w czasie dłuższej wycieczki.
Czytaj dalej Mercedes E55 T AMG S210 1998 – Krapkowice

Mercedes CL 65 AMG C216 2008 – Krapkowice

Mercedes CL 65 AMG C216 to najmocniejsze i najdroższe coupe w ówczesnej ofercie marki. Był droższy niż S65 AMG i droższy niż SLS. Szczególnie w zestawieniu z obecnymi cenami tego ostatniego – CL 65 AMG dziś to niemal okazja za 20% ceny. Wprowadzony do oferty w 2007 roku, napędzany dwunastocylindrowym silnikiem wzmocnionym dwiema turbosprężarkami, zaoferował moc 612 koni mechanicznych i moment obrotowy na poziomie 1000 Nm – taki, by nikt nie poczuł się przegranym na autostradzie. Efekt to pierwsza setka na liczniku w czasie 4,4 s i kolejna w czasie 8,9 s. Do tego pakiet aerodynamiczny AMG, 20-calowe, kute felgi, unikalne i charakterystyczne tylko dla tej wersji wnętrze AMG, specjalne zawieszenie i odpowiednio wzmocnione hamulce AMG. Efekt – mimo masy przekraczającej 2300 kg, jego droga hamowania ze 100 km/h to ledwie 35,6 m. Można się poczuć bezpiecznie, a podróż w akompaniamencie idealnie gładko brzmiącej jednostki V12 z pewnością będzie rozkoszą.
Czytaj dalej Mercedes CL 65 AMG C216 2008 – Krapkowice