Archiwum kategorii: Klasyka Gatunku

Klasyka Gatunku to obszerna oferta samochodów, w wyjątkowym na tle innych stanie zachowania. Od 2007 roku przez nasze ręce przeszło ponad 1000 pojazdów importowanych z krajów Europy, Azji, Bliskiego Wschodu oraz USA. Przed sprzedażą stan mechaniczny i wizualny jest weryfikowany według najlepszej wiedzy do momentu, aż spełni nasze wymogi. Mając do czynienia z wiekowymi autami dokładamy starań, abyś odebrał od nas pojazd gotowy do jazdy, wolny od możliwych usterek, czysty jak w salonie. Szczegółowy zakres wykonanych prac znajdziesz czytając treść ogłoszenia. Gwarantujemy oryginalność przebiegu, sprzedajemy samochody z możliwie najbardziej kompletną historią serwisową, jednoznacznie potwierdzającą jego prawdziwość. W większości zakupione bezpośrednio z rąk pierwszych lub wieloletnich właścicieli. Na życzenie każdy z nich, przed zakupem może zostać udostępniony do sprawdzenia w dowolnym miejscu, a po zakupie dowieziony pod dom. W stałej ofercie posiadamy setkę pojazdów, dostępnych do oglądania w jednym miejscu. Wyszukujemy, a następnie importujemy pojazdy na zamówienie. Chętnie udzielimy porad w wyborze odpowiedniego egzemplarza a także pomocy językowej, w procedurach celnych i transporcie. Każdy samochód z oferty posiada wykonane kompletne opłaty związane ze sprowadzeniem na teren RP. Ponadto w cenie z ogłoszenia jest wydawany zatankowany do pełna. Zapraszamy do oglądania samochodów w podwrocławskiej miejscowości Milejowice, 1,5 km od zjazdu z autostrady A4 w kierunku na Wrocław Wschód / Strzelin. Samochody pokazujemy tylko po wcześniejszym umówieniu wizyty. Prosimy o kontakt telefoniczny przed przyjazdem. Michał (+48) 791 515 905 / Daniel (+48) 661 737 676 / info@klasykagatunku.pl Zobacz co się u nas dzieje a potem udostępnij: www.facebook.com/klasykagatunkupl

Ford Focus ST Mk2 2006 – 32500 PLN – Wrocław

Świetna, turbodoładowana, pięciocylindrowa jednostka napędowa, przedni napęd i najlepszy układ jezdny na rynku. To solidne podstawy, które wystarczyły do zbudowania doskonałego hot hatch’a. Ford Focus ST drugiej generacji pojawił się na rynku w 2005 roku. Trzydrzwiowe nadwozie, drapieżny wlot powietrza, listwy progowe, tylny zderzak z dyfuzorem, spojler na dachu, 18-calowe alufelgi i oczywiście najciekawszy w palecie lakier „Electric Orange” sprawiły, że nie sposób go nie dostrzec na ulicy ani się w nim ukryć, a każda trasa to gwarantowana przyjemność.
Czytaj dalej Ford Focus ST Mk2 2006 – 32500 PLN – Wrocław

Ford Escort 1991 – 14800 PLN – Wrocław

Ford Escort w najbardziej pożądanej wersji to oczywiście RS Cosworth, ale to nie jest ten. Co zatem może powodować chęć dołączenia takiego pojazdu do kolekcji? W tym przypadku to na pewno wyjątkowy stan. Mimo, że to 30-letnie auto od nowości eksploatowane w Polsce, wyjątkowa troska właściciela i znikome przebiegi pozwoliły dotrwać mu do dziś w zadziwiającym stanie. Każdy, kto ma sentyment do tych pojazdów zrozumie. Welurowa tapicerka, odsuwany szyberdach, szyby opuszczane korbką i naprawdę może być przyjemnie. Tak wyglądała popularna motoryzacja drugiej połowy lat 80-tych, a wtedy mieć takiego Forda – to było coś.
Czytaj dalej Ford Escort 1991 – 14800 PLN – Wrocław

Toyota Corolla E9 1991 – 16800 PLN – Wrocław

Toyota Corolla E9, czyli szóstej generacji, dla wielu pozostała do dziś wzorem japońskiej niezawodności. Produkowana od 1987 do 1992 roku, zgodnie z modą wyróżniała się bardziej aerodynamiczną sylwetką od swojej poprzedniczki. Już w wersji z najmniejszym silnikiem 1,3 l (oznaczonym kodem 2E) legitymowała się mocą 75 KM i niezłymi osiągami. Było to zasługą zastosowania techniki trzech zaworów na cylinder oraz niskiej masy własnej samochodu. Oferowany egzemplarz sprowadzony został z Francji, ma niewielki przebieg 55 tysięcy kilometrów, pełną dokumentację serwisową i rzadko spotykaną w tych autach skrzynię automatyczną. Ekonomiczna, nowoczesna, doskonale wykonana, do miasta jest jak znalazł. Z pewnością przejeździ jeszcze więcej, niż większość współczesnych samochodów.
Czytaj dalej Toyota Corolla E9 1991 – 16800 PLN – Wrocław

Citroen C5 2001 – 20500 PLN – Wrocław

Citroen C5 to spadkobierca tradycji marki, zapoczątkowanej przez model DS. Następca modeli XM i Xantia ujrzał światło dzienne w 2000 roku, powodując rozłam wśród miłośników marki. Wielu zarzucało mu zbyt pospolity wygląd, choć od strony użytkowej i mechanicznej był to świetnie zaprojektowany pojazd. Był niezwykle komfortowy, ale również ponadprzeciętnie bezpieczny – w teście Euro NCAP otrzymał 36 z 37 możliwych punktów i otrzymał pięć gwiazdek. Wyposażono go w komputerowo sterowane zawieszenie hydropneumatyczne trzeciej generacji – to rzecz, za którą najbardziej tęsknią wszyscy, chcący dziś wybrać nowego Citroena w salonie. Tam już tego rozwiązania nie odnajdziemy, podobnie jak topowych jednostek V6.
Czytaj dalej Citroen C5 2001 – 20500 PLN – Wrocław

Mercedes C 180 W202 1995 – 31500 PLN – Wrocław

Mercedes C 180 W202 to debiutujący w 1993 roku następca „Baby-Benza”. Wystylizowany w klasyczny sposób, trafiał w gusta tych, którzy kochali „stare, dobre Mercedesy”. To często nie byli młodzi ludzie. Przykładowo ten włoski egzemplarz w 1995 roku zakupił pan urodzony w roku 1929. Jak dobrze policzymy, miał wówczas 66 lat, czyli ciężko nazwać to późną starością, ale auto zbyt często używane nie było. Pozostając wciąż w jednych rękach, przejechało przez kolejne 26 lat ledwie 26 tysięcy kilometrów. Wychodzi średnio 1000 km rocznie i choć zdajemy sobie sprawę, że wielu z Was więcej kilometrów potrafi zrobić w jeden weekend, stan egzemplarza nie pozostawia najmniejszych wątpliwości. To auto jest jak nowe. Wnętrze idealnie matowe, na elementach zawieszenia i w komorze silnika wciąż fabryczne zabezpieczenie woskami. Cudo.
Czytaj dalej Mercedes C 180 W202 1995 – 31500 PLN – Wrocław

BMW 530i E60 2005 – 69500 PLN – Wrocław

BMW 530i E60 pochodzi z piątej generacji modelu, która w 2003 roku zastąpiła model E39. Nowa „piątka” była dłuższa, szersza, wyższa i cięższa od poprzednika, lecz przede wszystkim zrywała z tradycyjnymi cechami marki. W nadwoziu pojawił się szereg przetłoczeń i obłości, we wnętrzu było więcej miejsca, lecz zniknął charakterystyczny element w postaci kokpitu skierowanego na kierowcę, na środku deski pojawił się duży wyświetlacz i manipulator iDrive, który upodabniał obsługę samochodu do obsługi komputera. To była nowa era, choć nie każdemu przypadła do gustu. Nie podlega jednak dyskusji, że pakiet M w tej generacji poczynił ogromną różnicę. Kilka odpowiednich opcji w katalogu wyposażenia dodatkowego wystarczyło, by uzyskać zupełnie inny samochód. To BMW 530i E60 pokazuje, jak to zrobić dobrze. Pakiet stylistyczny M wraz ze spojlerem na tylnej klapie, Shadowline, 18-calowe felgi Styling 135, lakier Carbonschwarz Metallic, we wnętrzu sportowe fotele, piękne połączenie materiałowej tapicerki w pepitkę ze skórą, egzotyczne drewno, czarna podsufitka. Wszystko skomponowane ze smakiem, w ciemnej tonacji, dokładnie tak, aby miało odpowiednio mroczny charakter. Taki pięknie zachowany egzemplarz z przebiegiem jedynie 52 tysięcy kilometrów wciąż imponuje.
Czytaj dalej BMW 530i E60 2005 – 69500 PLN – Wrocław

BMW 530i E60 2006 – 67500 PLN – Wrocław

Jedynie 66 tysięcy kilometrów przebiegu, prawdopodobnie w całości fabryczny lakier w klasycznym odcieniu Carbonschwarz Metallic, do tego M-Pakiet, 18-calowe felgi Styling 135 i stan zachowania tak fenomenalny, że auto wygląda niemal tak, jakby dopiero co wyjechało z fabryki. To mogą być wystarczające argumenty, przekonać się do BMW z ery Chrisa Bangle’a. BMW 530i E60 pochodzi z piątej generacji modelu, która w 2003 roku zastąpiła model E39. Nowa „piątka” była dłuższa, szersza, wyższa i cięższa od poprzednika, lecz przede wszystkim zrywała z tradycyjnymi cechami marki. W nadwoziu pojawił się szereg przetłoczeń i obłości, we wnętrzu było więcej miejsca, lecz zniknął charakterystyczny element w postaci kokpitu skierowanego na kierowcę, na środku deski pojawił się duży wyświetlacz i manipulator iDrive, który upodabniał obsługę samochodu do obsługi komputera. To był nowy rozdział, który dopiero po kilkunastu latach zdołał okrzepnąć. Patrząc na grille najnowszych BMW – i do tych można już wzdychać z sentymentem.
Czytaj dalej BMW 530i E60 2006 – 67500 PLN – Wrocław

Volkswagen Passat B4 1995 – 22500 PLN – Wrocław

Piękny czerwony kolor zawsze przykuwa uwagę, a w tym przypadku nie sposób pominąć doskonały stan zachowania samochodu. To Passat, którego palcami będą wytykać na ulicy, jak za starych, dobrych lat. Czwarta generacja modelu oferowana była w latach 1993-97. Nie był to całkowicie nowy pojazd, lecz głęboka modernizacja modelu B3, upodobniająca go stylistycznie do innych modeli marki. Z przodu pojawił się bardziej tradycyjny grill, kierunkowskazy zostały zintegrowane zostały ze zderzakiem, powiększono przednie i tylne lampy. Zmieniło się również wnętrze, poprawiono jakość materiałów tapicerskich. Poprawiono bezpieczeństwo, stosując już w wyposażeniu podstawowym dwie poduszki powietrzne, ABS, ochronę przed uderzeniami bocznymi i pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa. Również lista wyposażenia dodatkowego mogła się podobać, a pierwszy właściciel tego egzemplarza zażyczył sobie takie opcje, jak automatyczna skrzynia biegów, automatyczna klimatyzacja, 4 elektryczne szyby i alufelgi.
Czytaj dalej Volkswagen Passat B4 1995 – 22500 PLN – Wrocław

Cadillac Fleetwood 1988 – 45000 PLN – Wrocław

Nazwa Fleetwood narodziła się w XIX wieku wraz z firmą karoseryjną Fleetwood Body Company, która przejęta w latach 20-tych XX wieku przez koncern Fisher’a i później General Motors, odpowiedzialna była za najbardziej ekskluzywne nadwozia marki Cadillac. Od 1935 do 1984 roku nazwa Fleetwood przewijała się jako przedrostek właściwej nazwy, oznaczając bogato wyposażone wersje. Wreszcie w roku 1985 roku Cadillac Fleetwood debiutował jako indywidualny model. Był bogatszą odmianą modelu deVille i krewniakiem takich samochodów, jak Buick Park Avenue czy Oldsmobile 98. Porównując wnętrza tych aut, nie będziemy mieć wątpliwości, że welury, grube wykładziny i drewno we Fleetwoodzie oznaczają klasę wyższą, a eleganckie osłony kół tylnych i jednostka HT-4500 o kultowym układzie V8 podkreślają jego ekskluzywność. To auto projektowane i oferowane było jako konkurencja dla luksusowych samochodów niemieckich, i choć oczywiście umieszczone poprzecznie i napędzające koła przednie V8 nie może zapewnić podobnej jakości prowadzenia na zakrętach, samochód jest oryginalny i wyróżnia się na drodze.
Czytaj dalej Cadillac Fleetwood 1988 – 45000 PLN – Wrocław

Peugeot 607 2001 – 16400 PLN – Wrocław

Smukła sylwetka, przestronne i komfortowe wnętrze, a pod maską niemal 3-litrowa V-szóstka. Tak wyglądała francuska propozycja w segmencie E na przełomie wieków. Dziś takiego auta w ofercie aut z lwem na masce i kierownicy już nie znajdziemy, a jest za czym tęsknić. Wyposażenie i jakość wykonania są na świetnym poziomie, tu nikt nie poczuje się zawiedzony. Z pewnością warto celować w najlepsze egzemplarze na rynku, gdyż ich ceny wciąż nie są wysokie. Ten egzemplarz ma piękną kolorystykę, przebieg jedynie 142 tys. km i pochodzi ze Szwajcarii. Może być ozdobą garażu i przykuje uwagę na drodze.
Czytaj dalej Peugeot 607 2001 – 16400 PLN – Wrocław