Archiwum kategorii: Klasyka Gatunku

Klasyka Gatunku to obszerna oferta samochodów, w wyjątkowym na tle innych stanie zachowania. Od 2007 roku przez nasze ręce przeszło ponad 1000 pojazdów importowanych z krajów Europy, Azji, Bliskiego Wschodu oraz USA. Przed sprzedażą stan mechaniczny i wizualny jest weryfikowany według najlepszej wiedzy do momentu, aż spełni nasze wymogi. Mając do czynienia z wiekowymi autami dokładamy starań, abyś odebrał od nas pojazd gotowy do jazdy, wolny od możliwych usterek, czysty jak w salonie. Szczegółowy zakres wykonanych prac znajdziesz czytając treść ogłoszenia. Gwarantujemy oryginalność przebiegu, sprzedajemy samochody z możliwie najbardziej kompletną historią serwisową, jednoznacznie potwierdzającą jego prawdziwość. W większości zakupione bezpośrednio z rąk pierwszych lub wieloletnich właścicieli. Na życzenie każdy z nich, przed zakupem może zostać udostępniony do sprawdzenia w dowolnym miejscu, a po zakupie dowieziony pod dom. W stałej ofercie posiadamy setkę pojazdów, dostępnych do oglądania w jednym miejscu. Wyszukujemy, a następnie importujemy pojazdy na zamówienie. Chętnie udzielimy porad w wyborze odpowiedniego egzemplarza a także pomocy językowej, w procedurach celnych i transporcie. Każdy samochód z oferty posiada wykonane kompletne opłaty związane ze sprowadzeniem na teren RP. Ponadto w cenie z ogłoszenia jest wydawany zatankowany do pełna. Zapraszamy do oglądania samochodów w podwrocławskiej miejscowości Milejowice, 1,5 km od zjazdu z autostrady A4 w kierunku na Wrocław Wschód / Strzelin. Samochody pokazujemy tylko po wcześniejszym umówieniu wizyty. Prosimy o kontakt telefoniczny przed przyjazdem. Michał (+48) 791 515 905 / Daniel (+48) 661 737 676 / info@klasykagatunku.pl Zobacz co się u nas dzieje a potem udostępnij: www.facebook.com/klasykagatunkupl

Ford Escort 1991 – 9999 PLN – Wrocław

Ford Escort w najbardziej pożądanej wersji to oczywiście RS Cosworth, ale to nie jest ten. Co zatem może powodować chęć dołączenia takiego pojazdu do kolekcji? W tym przypadku to na pewno wyjątkowy stan. Mimo, że to 30-letnie auto od nowości eksploatowane w Polsce, wyjątkowa troska właściciela i znikome przebiegi pozwoliły dotrwać mu do dziś w zadziwiającym stanie. Każdy, kto ma sentyment do tych pojazdów zrozumie. Welurowa tapicerka, odsuwany szyberdach, szyby opuszczane korbką i naprawdę może być przyjemnie. Tak wyglądała popularna motoryzacja drugiej połowy lat 80-tych, a wtedy mieć takiego Forda – to było coś.
Czytaj dalej Ford Escort 1991 – 9999 PLN – Wrocław

BMW 750i E65 2007 – 79500 PLN – Wrocław

BMW od lat jest firmą wizjonerów. Szokuje, oburza, ale po latach okazuje się, że wyznacza modę i trendy. Gdy patrzymy na rosnące dziś grille bawarskiej marki, coraz przychylniej zaczynamy patrzeć na poprzednie generacje. Są bardziej stonowane, bardziej eleganckie i wciąż nowoczesne w kształcie i formie. BMW 750i E65 podczas debiutu szokowało, ale już przeprowadzony w 2005 roku główny lifting zmienił sytuację. Przód zaokrąglono powiększając delikatnie nerki, usunięto „torby pod oczami”, z linii bagażnika zniknął „płaskowyż”, a zintegrowanie pokrywy bagażnika z resztą tyłu za pomocą wspólnych świateł i poziomej listwy chromowanej pozwoliło optycznie poszerzyć tył. Poza tym, siódemka to przede wszystkim uczta dla kierowcy i pasażerów. Fantastyczny komfort, świetne osiągi i luksus w doskonałym wydaniu. W egzemplarzu, który przyjechał dotąd jedynie 73 tysięcy kilometrów wszystko to smakuje znakomicie, a auto wygląda szczególnie pięknie dzięki dodatkom w postaci przedniej dokładki zderzaka Alpina i 21-calowym alufelgom.
Czytaj dalej BMW 750i E65 2007 – 79500 PLN – Wrocław

Mercedes 190E 2.3 W201 1990 – 45000 PLN – Wrocław

Mercedes 190E 2.3 W201 z przebiegiem jedynie 87 tys. km, zachowany w bardzo dobrym stanie, to rzecz rzadka i warta uwagi, ale w tym przypadku zakupić można coś więcej niż sam samochód, lecz również jego historię, w pełni udokumentowaną i ciekawą. Ten samochód zakupiony został w Szwajcarii od pierwszego właściciela, którym był urodzony w 1921 bohater Armii Krajowej i Powstaniec Warszawski. Polak, który po wojnie wyemigrował do Stanów Zjednoczonych, by następnie osiąść na stałe w Szwajcarii. Jak spokojne wiódł życie, widać po stanie samochodu, gdzie przez 30 lat eksploatacji pojawiły się jedynie minimalne ślady użytku.
Czytaj dalej Mercedes 190E 2.3 W201 1990 – 45000 PLN – Wrocław

Toyota Celica 1981 – 55000 PLN – Wrocław

Toyota Celica trzeciej generacji została wprowadzona na rynek japoński w lipcu 1981 roku. Jej świeże, proste, nowoczesne, ale też aerodynamiczne kształty z częściowo chowanymi reflektorami zrobiły natychmiastowe wrażenie na rynku. Ostra estetyka zewnętrzna utrzymała się również we wnętrzu, w wszystkie ostre kąty z pewnością łagodziła bajecznie miękka tapicerka. Była to ostatnia generacja Celiki wyposażona w tylny napęd i pierwsza, która zaczęła odnosić sukcesy na trasach rajdowych. Pierwsze zwycięstwo i piąte miejsce w WRC w 1982 roku to przedsmak tego, czym stała się Celika w latach kolejnych. Póki co jesteśmy jednak przy egzemplarzu wcześniejszym – pierwszym, jaki został zaoferowany na szwajcarskim rynku, wystawianym na targach w Genewie w 1981 roku. Auto zachowało swój oryginalny pakiet aerodynamiczny i specjalne felgi, zaproponowane w trakcie premiery. Z nieoficjalnych informacji wiadomo, że tak skonfigurowane zostało tylko kilka pierwszych sztuk.
Czytaj dalej Toyota Celica 1981 – 55000 PLN – Wrocław

BMW 523i E39 1997 – 33500 PLN – Wrocław

Życie importera niemieckich samochodów jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiadomo, co Ci się trafi, i tu nie chodzi o stan samochodu, a wyposażenie. O ile kupno samochodu ze Szwajcarii, po pierwszym właścicielu, z kompletną historią serwisową, jest rzeczą pewną i wolną od ryzyka, to już poziom wyposażenia jest kompletną niewiadomą. BMW 523i E39 już w opcji podstawowej nie było nigdy tanim samochodem, a opcje można było zaznaczyć tak różnorodne, że dzisiejsze auta mogą im tego często pozazdrościć. Ten egzemplarz ma bardzo klasyczne i eleganckie połączenie zielonego lakieru z szarą welurową tapicerką i całkiem niezły poziom wyposażenia, z będącymi największym zaskoczeniem w tej konfiguracji fotelami Komfortsitze, z łamanymi oparciami i pneumatyką lędźwi. Tu pierwszy właściciel musiał szczególną uwagę przykładać do komfortu – ta opcja nawet w E38 nie zdarza się często.
Czytaj dalej BMW 523i E39 1997 – 33500 PLN – Wrocław

BMW 760iL F02 2009 – 126500 PLN – Wrocław

Nowe BMW serii 7 generacji F01/F02 debiutowało w lipcu 2008 roku w Moskwie, co w dużej mierze zdradza, jaki rynek stał się kluczowy dla bawarskiego producenta. Stąd w topowej wersji nie ma tu miękkiej gry. Silnik ma 12 cylindrów i 6 litrów pojemności, a do tego dwie turbosprężarki oraz automatyczną skrzynię biegów ZF-8HP o ośmiu przełożeniach. Wszystko, by być nie tylko obłędnie luksusowym i komfortowy, ale i gdy trzeba, móc zgubić każdy pościg. 544 KM, 750 Nm, 4,6 s do pierwszej setki i system skrętnych 4 kół, pozwalający poprawić zwrotność na parkingu, ale i stabilność podczas pokonywanych przy wysokiej prędkości zakrętów. Ten zadbany egzemplarz przybył do Polski z Japonii. Ma długie nadwozie, kompletną i regularną historię serwisową oraz imponujący stan zachowania.
Czytaj dalej BMW 760iL F02 2009 – 126500 PLN – Wrocław

Renault Clio 1995 – 14200 PLN – Wrocław

Renault Clio. Prosto z raju. Tak reklamowano francuskie auto klasy subkompaktowej w pierwszej połowie lat 90-tych w Polsce. Zdobywca trofeum europejskiego samochodu roku w 1991 roku przyjął się u nas świetnie, a jeszcze większe sukcesy święcił we Francji, gdzie pozostawał najlepiej sprzedającym się samochodem od roku 1991 do 1997. Sprzedawał się również w bogatej Szwajcarii, skąd pochodzi prezentowany egzemplarz. Szersze listwy boczne, wypukłe tylne lampy, poduszka powietrzna i biała wskazówka prędkościomierza zdradzają, że mamy tu już do czynienia z przedstawicielem drugiej fazy produkcyjnej. Silnik 1.4 to sprawdzona jednostka przeniesiona z Renault 19, spięta tu ze skrzynią automatyczną. Ma pięć drzwi i jedynie 52 tys. km przebiegu. Z powodzeniem może służyć nawet na co dzień, czarując wyjątkowo wysokim poziomem komfortu, jak na tak małe auto.
Czytaj dalej Renault Clio 1995 – 14200 PLN – Wrocław

Ford Mondeo Turnier ST 220 Mk3 2004 – 19500 PLN – Wrocław

Był czas, kiedy ta wersja to był obiekt westchnień dla wszystkich upalających na co dzień Mondeo TDCi. Bo wszak to auto wygodne, dobrze skonstruowane, przestronne i komfortowe, ale w standardowej wersji emocji w nim brak. Tu pakiet aerodynamiczny, 18-calowe felgi i jasna skóra we wnętrzu dały mu dodatkowy look, który pokazuje, że dla właściciela samochód jest czymś więcej niż narzędziem do przemieszczania się z punktu A do punktu B. Po blisko dwóch dekadach można na niego patrzeć już powali jak na youngtimera. Ford Mondeo Turnier ST 220 Mk3 w nazwie kryje obietnicę mocy, którą spełnia z nadwyżką – 226 koni mechanicznych i manualna, 6-stopniowa skrzynia biegów, zestawiona z naprawdę udanym zawieszeniem, może zapewnić wiele przyjemności z jazdy za względnie nieduże pieniądze.
Czytaj dalej Ford Mondeo Turnier ST 220 Mk3 2004 – 19500 PLN – Wrocław

Jaguar XJ X300 1996 – SPRZEDANY

Brytyjskie koty mają w sobie coś. Lekkość linii, piękna sportowa sylwetka i tradycyjny, wyspiarski styl wnętrza to naturalne cechy takiej limuzyny, jak Jaguar XJ X300. Tu po zajęciu miejsca za kierownicą natychmiast pojawia się uśmiech, będący świadomością faktu, że wybraliśmy niebanalny i świetnie wykonany pojazd. W czasie jazdy uśmiech ten nie zniknie – w końcu jakość resorowania jest na najwyższym poziomie, a brzmienie i osiągi sprawiają satysfakcję. Pięknie zachowany egzemplarz z ogłoszenia to najwyższa wersja wyposażeniowa Sovereign, wyróżniająca się wykończeniem w prawdziwym drewnie, świetnej jakości skórzaną tapicerką i bogatą galanterią chromowaną.
Czytaj dalej Jaguar XJ X300 1996 – SPRZEDANY

Fiat Tempra SW 1995 – 28500 PLN – Wrocław

Zegary digital, welurowa tapicerka, piękny stan zachowania i jedyne 78 tys. km przebiegu. Już tylko to są elementy, które mogą skłonić do zakupu tego egzemplarza. Do Polski przyjechał od pierwszego właściciela z Włoch, prezentuje się jak kapsuła czasu, a i sam model jest bardzo ciekawy. Fiat Tempra powstał na tej płycie podłogowej Tipo, tej samej, która została użyta przy konstrukcji Alfy Romeo 155, Lancii Dedra. Tempra SW debiutowała w dwa miesiące po wersji sedan, w kwietniu 1990 roku. Funkcjonalną ciekawostką jest tu tylna klapa podzielona na dwa skrzydła, z których dolna stanowiła odchylaną część zderzaka, obniżając poziom załadunku do linii podłogi. Ten egzemplarz to model poliftowy, zewnętrznie wyróżniający się zmienioną atrapą chłodnicy, a wewnętrznie poprawiony pod kątem bezpieczeństwa biernego (wprowadzono wzmocnienia boczne i czołowe oraz wzmocniono płytę podłogową).
Czytaj dalej Fiat Tempra SW 1995 – 28500 PLN – Wrocław