KlasykaGatunku.pl

Kleemann C32 Kompressor W203 2001 – 69500 PLN – Wrocław

Kleemann A/S to duńska firma wyspecjalizowana w tuningu samochodów Mercedes. Założona w 1985 roku, zasłynęła ze światowych rekordów prędkości, jakie pobiły stworzone przez nią modele E 55K W210 (338 km/h w 2002 roku) i ML 55K (282 km/h w 2003 roku). Innowacją i specjalnością firmy było połączenie kompresora, intercoolera i kolektora dolotowego w jedną jednostkę na szczycie bloku silnika, opatentowaną i nazwaną Kleemann Kompressor. Kleemann C32 Kompressor powstał w oparciu o model C 320, wyposażony w jednostkę V6. Wyjściowe 215 KM podniesiono tu do 330 KM. Co ciekawe, efekt ten uzyskano mimo stosunkowo niskiego ciśnienia doładowania, wynoszącego 0,5 bara. System działa właściwie niezależnie od prędkości obrotowej, jest bezpieczny dla trwałości silnika, a tak świetne efekty uzyskuje dzięki bardzo skutecznemu schłodzeniu powietrza doładowującego. System można było zakupić osobno, lub zdecydować się na cały pakiet modyfikacji, firmowany przez Kleemanna. Z takim właśnie samochodem mamy do czynienia w tym ogłoszeniu. Zindywidualizowane ma wnętrze, pakiet stylistyczny i felgi. Zmodyfikowane zostało zawieszenie, układ hamulcowy i wydechowy. Według danych uzyskanych od producenta powstało zaledwie około 30 sztuk tego modelu, a oferowany do sprzedaży ma numer 28. Sprowadzony został z Japonii, ma jedynie 70 tys. km przebiegu i zachowany jest w fantastycznym stanie.

Kleemann C32 Kompressor W203
Data produkcji: 19.03.2001
Pojemność silnika: 3199 ccm
Moc silnika: 243 kW / 330 KM
Przebieg: 70,483 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes W203 przebudowany fabrycznie przez firmę Kleemann. Samochód w kolorze „143 Firnweiss” z tapicerką wykonaną ze skóry i Alcantary. Sprowadzony z Kyushu, Japonia, bezpośrednio od pierwszego właściciela. Zachowany w idealnym stanie z minimalnym przebiegiem 70 tysięcy kilometrów.

Samochód jako nowy został kompleksowo przebudowany przez duńską firmę Kleemann. Bazą do przeróbki była topowa wersja w203 C320. Silnik wyposażono w kompresor szwedzkiej firmy AutoRotor i intercooler Laminova. Inny jest sterownik silnika i skrzyni. Moc wzrosła z seryjnych 218 KM do 330 KM. Nadwozie posiada pakiet stylistyczny Kleemann, inne są zderzaki, nakładki progowe, spojler. Felgi skręcane 19′ z oponami o niskim profilu. Zawieszenie kompletnie przerobione, zamontowane sprężyny obniżające, sportowe amortyzatory Bilstein. Wydech również wykonany przez Kleemann. Sportowe zaciski i nawiercane tarcze hamulcowe. Wnętrze obszyte czarną skórą i Alcantarą w kolorze niebieskim. Kierownica pogrubiona. Podsufitka z innego materiału niż fabrycznie. Tuningowe listwy progowe i nakładki pedałów. Licznik Kleemann. Przednie lampy są przerobione. Według danych uzyskanych od producenta powstało około 30 sztuk tego modelu, oferowana do sprzedaży ma numer 28. Była to produkcja małoseryjna, przez krótki czas oferowana do zakupu w niektórych krajach przez dealerów Mercedesa.

Nadwozie zachowane we wzorowym stanie, z minimalnymi śladami użytkowania. Posiada wciąż fabryczny lakier. Nie posiada żadnych widocznych śladów korozji. Spód i wnęki nadkoli zachowane w stanie wzorowym, również bez rdzy. Brak wgnieceń, rys czy innych widocznych mankamentów. Kompletne wszystkie emblematy tunera.

Wnętrze jest kompletne, zachowane we wzorowym stanie z minimalnymi śladami użytkowania. Tapicerka na fotelach i boczkach jest prawie jak nowa. Wszystkie plastiki są wciąż matowe. Komplet dywaników Kleemann w idealnym stanie. Wyświetlacze radia i klimatyzacji bez martwych pikseli.

Felgi skręcane w bardzo dobrym stanie, komplet dobrych opon letnich.

W samochodzie zostały wykonane przez nas następujące prace:
– wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem na Liqui Moly High Tech 5w-40, poprzedzona płukaniem silnika preparatem Liqui Moly,
– nowe świece zapłonowe NGK, zgodnie z zaleceniem firmy Kleemann,
– nowy filtr paliwa,
– nowy filtr kabinowy,
– nowy siłownik maski,
– wymienione uszczelki pokryw zaworów,
– nowa pompa paliwa,
– świeży płyn chłodniczy,
– nowy czujnik temperatury silnika,
– lakier wypolerowany i zabezpieczony powłoką kwarcową.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.

Cena 69’500 PLN zawiera kompletne opłaty, które zostały już wykonane. Samochód odbierasz w podanej cenie zatankowany do pełna, z tłumaczeniami dokumentów, pierwszym przeglądem technicznym, ubezpieczeniem OC na 30 dni, gotowy do rejestracji w RP.

Zapraszamy do kontaktu pod tel. +48 791 515 905 (Michał),
+48 661 737 676 (Daniel).
Zapytania mailowe prosimy kierować pod info@klasykagatunku.pl