911 Turbo ma wszystkie zalety rasowego supersamochodu i żadnej z jego wad. Niepowtarzalna charakterystyka prowadzenia Porsche z silnikiem za tylną osią, natychmiastowe przyspieszenie, które zapewnia 480-konny silnik i zawieszenie zestrojone tak, by nie ograniczać kierowcy w codziennej jeździe. Prezentowany w ogłoszeniu egzemplarz to Porsche 911 Turbo generacji 997 pochodzi z polskiego salonu. Pakiet stylistyczny Techart dodaje bardziej agresywną stylizację i dużo karbonowych akcentów, dzięki czemu wyróżnia się spośród seryjnych aut. Konfiguracja wnętrza świetnie zgrywa się ze stylistyką nadwozia. Czarne skóry i liczne srebrne akcesoria nastrajają sportowo. Nie brakuje tu żadnej opcji, która może uprzyjemnić eksploatację auta na co dzień.
Czytaj dalej Porsche 911 997 Turbo Techart 2007 – 369900 PLN – Warszawa
Archiwum kategorii: Krotoski Drivers’ Club
Zajmujemy się sprzedażą i zakupem samochodów klasycznych, youngtimerów oraz oldtimerów. W zakresie naszych zainteresowań są auta nietuzinkowe, utrzymane i zachowane w stanie nienagannym oraz z jak najmniejszym przebiegiem. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie, dlatego też jesteśmy otwarci na obsługę i prowadzenie projektów w różnym stadium odbudowy. Mamy dostęp do części wszystkich marek, więc nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Stawiamy też na odpowiednią pomoc przy sprzedaży oraz zakupie aut a nasz dedykowany concierge chętnie wesprze każdego pasjonata.
Mercedes 560 SL R107 1986 – 149900 PLN – Warszawa
Mercedes-Benz 560 SL R107, mimo niemieckich korzeni, to uosobienie amerykańskiego snu. Kabriolet powstały z myślą o kalifornijskich drogach był wielkim hitem w Stanach i na stałe zapisał się w popkulturze jako samochód gwiazd Hollywood. Prezentowany egzemplarz pochodzi z USA i przejechał 83 201 mil. Został wyprodukowany w 1986 roku, a w osttanim czasie o jego odświeżenie zadbał Krotoski Drivers’ Club.
Czytaj dalej Mercedes 560 SL R107 1986 – 149900 PLN – Warszawa
Mercedes S 63 L AMG V221 2007 – 285900 PLN – Warszawa
W221 to ostatnia generacja Mercedesa S63 AMG, w którym dostępny był ręcznie składany, 6,2-litrowy silnik AMG. A prezentowany Państwu egzemplarz jest jednym z najlepszych możliwych sposobów, by doświadczyć tej jednostki. Mercedes został sprowadzony z Japonii, z przebiegiem 8055 km – to mniej, niż odległość z Warszawy do Tokio. Czy dalej będzie stał w garażu, czy też zacznie znów nakręcać kilometry – to już wybór nowego właściciela.
Czytaj dalej Mercedes S 63 L AMG V221 2007 – 285900 PLN – Warszawa
BMW 330Ci Cabriolet E46 2006 – 65900 PLN – Warszawa
BMW E46 było wehikułem, który pozwolił marce wejść w XXI w. na własnych warunkach. Charakterystycznie dla serii 3, łączyła przystępny luksus i dynamiczne właściwości jezdne. Dzięki szerokiej gamie napędów i nadwozi, była w stanie dopasować się do wielu potrzeb. BMW E46 Cabrio było również lifestylową opcją w gamie – dla tych, którzy mogą nadać radości z życia wyższy priorytet 😉 To dlatego, gdy na E46 zaczynamy patrzeć w kategorii youngtimera, kabriolet jest najbardziej (obok coupé) cenionym nadwoziem dla tego modelu.
Czytaj dalej BMW 330Ci Cabriolet E46 2006 – 65900 PLN – Warszawa
Volkswagen Garbus 1965 – 89900 PLN – Warszawa
Każdy z nas zna klasykę polskich komisów – z wierzchu “igła”, a pod spodem… rozczarowanie. Jednak Amerykanie już w latach 50. wywrócili ten koncept do góry nogami, tworząc ruch hot rodów – tam warstwa rdzy potrafi skrywać prawdziwe cacko. Dziś prezentujemy Wam europejskiego hot roda, który dumnie opowiada swoją historię – oto Volkswagen 1200 czyli Käfer, a u nas “Garbus”. Detale mogą wyglądać na zmęczone życiem, ale wprawne oko szybko dostrzeże, że to tylko pozory. Obniżone zawieszenie i zadziorne felgi zdradzają już z zewnątrz, że pod warstwą patyny kryje się tu coś więcej.
Czytaj dalej Volkswagen Garbus 1965 – 89900 PLN – Warszawa
BMW 650i E63 2006 – 86900 PLN – Warszawa
Mówi się, że dobry design jest piękny, funkcjonalny i ponadczasowy. Sprawa ma się jednak inaczej w przypadku sztuki. Obrazy nie są funkcjonalne, a często od ich piękna ważniejsze jest nazwisko autora i emocje, które budzą w obserwatorach — nierzadko to te najbardziej kontrowersyjne są również najcenniejsze. Z tej perspektywy Chrisa Bangle’a trzeba uznać za wizjonera, który tworząc BMW serii 6 E63 zarzucił reguły designu, by kierować się regułami sztuki.
Czytaj dalej BMW 650i E63 2006 – 86900 PLN – Warszawa
Mercedes S 63 L AMG V221 2007 – 285900 PLN – Warszawa
Mercedes klasy S zawsze był w awangardzie technologicznego postępu. Jednak dzisiaj postęp oznacza także pewne wyrzeczenia, na które nie wszyscy są gotowi. Dla nich prezentujemy Mercedesa-Benza S 63 L AMG V221 tuż po dotarciu. W przypadku tego egzemplarza nie ma mowy o żadnym zużyciu. Auto przejechało zaledwie 7142 km i sprzedający zapewnia, że w niczym nie odstaje od stanu fabrycznego. Srebrny lakier podkreśla klasyczną, ale nieco muskularną stylistykę. Szprychowe felgi nadają dynamicznego sznytu, nie odbierając całości elegancji. Nikt nie będzie wytykał klasy S na ulicy, ale AMG nie pomylimy z normalnymi wersjami. W środku manifestuje się wspominana na początku awangarda technologicznego postępu. Mimo że to auto z 2007 roku, to dopiero dzisiaj większość z dostępnych tu systemów można znaleźć powszechnie w innych autach. Spasowanie i wykończenie da się porównać tylko do jeszcze droższych samochodów. Całość jest równie solidna, co umieszczony centralnie zegarek IWC. Pasażerowie z tyłu mogą liczyć na ten sam poziom udogodnień i komfortu, co kierowca. Jednak to właśnie z fotela kierowcy najłatwiej zrozumieć, dlaczego warto sięgnąć po W221 / V221, zamiast po najnowszy model. Ręcznie składane, wolnossące V8 jest pełne charyzmy, ale nie psuje komfortu zapewnianego przez klasę S. Przyspieszenie i reakcja na gaz są błyskawiczne, a dźwięk uzależnia. Jednocześnie w kabinie nie ma mowy o wibracjach, a przy stałej prędkości ryk silnika przechodzi w przyjemny pomruk.
Czytaj dalej Mercedes S 63 L AMG V221 2007 – 285900 PLN – Warszawa
Porsche 911S Sportomatic 1975 – 389900 PLN – Warszawa
Czasy się zmieniają, a Porsche 911 pozostaje najlepszym autem sportowym na świecie. Ta legenda nie wzięła się znikąd. Choć pomysł oparcia samochodu sportowego o architekturę stworzoną dla rodzinnego Garbusa wydawał się absurdalny, to w praktyce sprawdził się wyśmienicie. 911 powstało w 1963 jako bardziej luksusowy i praktyczny następca cenionego modelu 356. Silnik został za tylną osią, jednak zyskał dwa cylindry, a auto w zamyśle miało lepiej nadawać się do codziennej jazdy. Rezultat? 911 stało się światowym fenomenem i benchmarkiem dla wszystkich producentów o sportowych aspiracjach, na dekady dominując drogi, tory i plakaty na ścianach dziecięcych sypialni. Model G to pierwsza wielka aktualizacja modelu, oferowana w latach 1974-89. Ten zachowany w pięknie oryginalnym stanie egzemplarz wyróżnia skrzynia Sportomatic, nazywana ówcześnie automatyczną, choć w praktyce będącą skrzynią manualną z automatycznie uruchamianym sprzęgłem.
Czytaj dalej Porsche 911S Sportomatic 1975 – 389900 PLN – Warszawa
Mercedes SL 63 AMG R230 2008 – REZERWACJA
Mercedes SL to ikona, jeden z najbardziej rozpoznawalnych modeli marki. Bardzo szybki i cechujący się świetnym prowadzeniem. Zrodził się ze sportu, ale przez dekady wyrobił sobie renomę roadstera, w którym liczy się również komfort. Na wyposażeniu nie zabraknie niczego, co niezbędne dla kierowcy i pasażera, jest nawiew ciepłego powietrz na kark, co może być szczególne przydatne podczas podróżowania bez dachu. Natomiast prawdziwa magia rozpoczyna się z chwilą przekręcenia kluczyka… ryk skrywającego pod maską silnika może spowodować przyspieszone bicie serca. Prawdziwe i niemal już kultowe wolnossące V8 o pojemności 6,2 l zapewni emocje i uśmiech na twarzy. Tylny napęd w tym szalonym roadsterze zapewnia dobrą zabawę, ale ten kto chce go ujarzmić musi pamiętać, że auto nie wybacza błędów w zakrętach. Kupując ten egzemplarz można się poczuć niemal jak byśmy kupowali nowe auto. Mercedes ma jedynie 33 tys. km przebiegu, a na progach zachowana została nawet fabryczna folia zabezpieczająca.
Czytaj dalej Mercedes SL 63 AMG R230 2008 – REZERWACJA
Mercedes C63 AMG Performance W204 2009 – REZERWACJA
Nowy Mercedes C63 AMG będzie napędzany 4-cylindrowym motorem 2.0. Będzie szybszy niż kiedykolwiek, ale niektórzy dalej będą tęsknie patrzeć w przeszłość… jeśli akurat spojrzą akurat w stronę 2009 roku, to zobaczą pędzący w swoją stronę 6,2 litrowy wehikuł czasu. Oto Mercedes-Benz C63 AMG Performance, którego narowiste konie mechaniczne przywiodły do naszych czasów z zaledwie 10 tys. km przebiegu. Zgodnie z pakietem P30, auto ma szperę, wzmocnione hamulce, zmodyfikowane i utwardzone zawieszenie oraz kierownicę Performance ze skóry łączonej z Alcantarą. W204 ma olbrzymi potencjał, by stać się klasykiem, szczególnie w takiej wersji i w takim stanie. To ostatnia klasa C z legendarnym, składanym ręcznie motorem 6.2 l AMG pod maską. Kolekcjonerzy coraz chętniej patrzą na tę generację, a egzemplarze takie jak ten, są tymi, które najbardziej przyciągają ich wzrok.
Czytaj dalej Mercedes C63 AMG Performance W204 2009 – REZERWACJA