Archiwum kategorii: Krotoski Drivers’ Club

Zajmujemy się sprzedażą i zakupem samochodów klasycznych, youngtimerów oraz oldtimerów. W zakresie naszych zainteresowań są auta nietuzinkowe, utrzymane i zachowane w stanie nienagannym oraz z jak najmniejszym przebiegiem. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie, dlatego też jesteśmy otwarci na obsługę i prowadzenie projektów w różnym stadium odbudowy. Mamy dostęp do części wszystkich marek, więc nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Stawiamy też na odpowiednią pomoc przy sprzedaży oraz zakupie aut a nasz dedykowany concierge chętnie wesprze każdego pasjonata.

BMW 650i E63 2006 – 86900 PLN – Warszawa

Mówi się, że dobry design jest piękny, funkcjonalny i ponadczasowy. Sprawa ma się jednak inaczej w przypadku sztuki. Obrazy nie są funkcjonalne, a często od ich piękna ważniejsze jest nazwisko autora i emocje, które budzą w obserwatorach — nierzadko to te najbardziej kontrowersyjne są również najcenniejsze. Z tej perspektywy Chrisa Bangle’a trzeba uznać za wizjonera, który tworząc BMW serii 6 E63 zarzucił reguły designu, by kierować się regułami sztuki.
Czytaj dalej BMW 650i E63 2006 – 86900 PLN – Warszawa

Volkswagen Garbus 1965 – 89900 PLN – Warszawa

Każdy z nas zna klasykę polskich komisów – z wierzchu “igła”, a pod spodem… rozczarowanie. Jednak Amerykanie już w latach 50. wywrócili ten koncept do góry nogami, tworząc ruch hot rodów – tam warstwa rdzy potrafi skrywać prawdziwe cacko. Dziś prezentujemy Wam europejskiego hot roda, który dumnie opowiada swoją historię – oto Volkswagen 1200 czyli Käfer, a u nas “Garbus”. Detale mogą wyglądać na zmęczone życiem, ale wprawne oko szybko dostrzeże, że to tylko pozory. Obniżone zawieszenie i zadziorne felgi zdradzają już z zewnątrz, że pod warstwą patyny kryje się tu coś więcej.
Czytaj dalej Volkswagen Garbus 1965 – 89900 PLN – Warszawa

Audi A8 W12 D3 2005 – 89900 PLN – Warszawa

Auto wcale nie musi być sportowe, by kipieć testosteronem. Potwierdzi to każdy, kto choć raz widział, jak Jason Statham rozprawia się z wrogami za kierownicą Audi A8 w filmie Transporter 2. Jednak nie trzeba być fanem kina akcji, by docenić tę flagową limuzynę Audi, szczególnie gdy pod jej maską znajduje się kultowe W12. Jak na reprezentacyjny, chętnie wybierany przez głowy państw model przystało, A8 jest bardzo komfortowe także w drugim rzędzie — kanapa jest wygodna, a pasażerowie mają własne strefy klimatyzacji i podgrzewane siedzenia. Bagażnik bez problemu pozwoli pomieścić bagaże 4 osób nawet na dłuższy wypad lub zestaw garniturów dla zabieganego businessmana w delegacji.
Czytaj dalej Audi A8 W12 D3 2005 – 89900 PLN – Warszawa

Porsche 911S Sportomatic 1975 – 389900 PLN – Warszawa

Czasy się zmieniają, a Porsche 911 pozostaje najlepszym autem sportowym na świecie. Ta legenda nie wzięła się znikąd. Choć pomysł oparcia samochodu sportowego o architekturę stworzoną dla rodzinnego Garbusa wydawał się absurdalny, to w praktyce sprawdził się wyśmienicie. 911 powstało w 1963 jako bardziej luksusowy i praktyczny następca cenionego modelu 356. Silnik został za tylną osią, jednak zyskał dwa cylindry, a auto w zamyśle miało lepiej nadawać się do codziennej jazdy. Rezultat? 911 stało się światowym fenomenem i benchmarkiem dla wszystkich producentów o sportowych aspiracjach, na dekady dominując drogi, tory i plakaty na ścianach dziecięcych sypialni. Model G to pierwsza wielka aktualizacja modelu, oferowana w latach 1974-89. Ten zachowany w pięknie oryginalnym stanie egzemplarz wyróżnia skrzynia Sportomatic, nazywana ówcześnie automatyczną, choć w praktyce będącą skrzynią manualną z automatycznie uruchamianym sprzęgłem.
Czytaj dalej Porsche 911S Sportomatic 1975 – 389900 PLN – Warszawa

Mercedes S 550 Lorinser W221 2005 – 129900 PLN – Warszawa

Mercedes-Benz klasy S definiuje klasę luksusowych limuzyn. To w nią „celował” pierwszy Lexus LS i to od niej Rolls-Royce musi być lepszy, by uzasadnić swoją cenę. Każda generacja budzi respekt dystyngowaną stylistyką i prezentuje technologie na lata zostawiające konkurencję w tyle. Prezentowany egzemplarz Mercedesa klasy S W221 wyróżnia się delikatnym pakietem wizualnym Lorinsera, dodającym mu szczególnego sznytu. W jego skład wchodzą dokładki zderzaków, nakładki progowe, spojler na tylnej klapie oraz 20-calowe felgi inspirowane turbinowym felgami Mercedesa SLR McLaren. Stonowane zmiany trudno zauważyć niewprawnym okiem, a jednak sprawiają, że auto emanuje nieco innymi emocjami niż zwykła eSka. Klasyczna czerń lakieru doskonale dopełnia się z tą aurą.
Czytaj dalej Mercedes S 550 Lorinser W221 2005 – 129900 PLN – Warszawa

Mercedes S 500 W140 1996 – SPRZEDANY

Fura, skóra i komóra. W czasach największej popularności tego powiedzenia rzeczoną “furą” był najczęściej on – Mercedes klasy S W140. W latach 90. ceniony wśród zagranicznych dygnitarzy, lokalnych businessmanów i chłopaków z miasta. Do dziś ma wokół siebie aurę tajemniczości, która sprawia, że dla wielu Polaków to najbardziej kultowa eSka. W140 to ostatnia klasa S o klasycznej bryle Mercedesa. Nie brakuje jej także elegancji flagowej limuzyny, którą dodatkowo podkreśla w tym egzemplarzu lakier w odcieniu głębokiej zieleni i liczne chromy. Detale takie jak pełne felgi, lightbar i wycieraczki od świateł zapewniają motoryzacyjną podróż w czasie do 1996 roku. W środku czekają jednak technologie, których w 1996 nie spotkalibyśmy nigdzie indziej. Automatyczna skrzynia z selektorem trybów pracy, radio z nawigacją i telewizją oraz tempomat to tylko niektóre z nich. Jakość wykonania to stary Mercedes w najlepszym wydaniu – materiały wysokiej jakości są doskonale spasowane, a wszystko, co wciskamy, kręcimy lub ruszamy, chodzi z przyjemnym oporem.
Czytaj dalej Mercedes S 500 W140 1996 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SL R107 1986 – 149900 PLN – Warszawa

Mercedes-Benz 560 SL R107, mimo niemieckich korzeni, to uosobienie amerykańskiego snu. Kabriolet powstały z myślą o kalifornijskich drogach był wielkim hitem w Stanach i na stałe zapisał się w popkulturze jako samochód gwiazd Hollywood. Prezentowany egzemplarz pochodzi z USA i przejechał 83 201 mil. Został wyprodukowany w 1986 roku, a w osttanim czasie o jego odświeżenie zadbał Krotoski Drivers’ Club.
Czytaj dalej Mercedes 560 SL R107 1986 – 149900 PLN – Warszawa

Mercedes S 63 L AMG V221 2007 – 285900 PLN – Warszawa

W221 to ostatnia generacja Mercedesa S63 AMG, w którym dostępny był ręcznie składany, 6,2-litrowy silnik AMG. A prezentowany Państwu egzemplarz jest jednym z najlepszych możliwych sposobów, by doświadczyć tej jednostki. Mercedes został sprowadzony z Japonii, z przebiegiem 8055 km – to mniej, niż odległość z Warszawy do Tokio. Czy dalej będzie stał w garażu, czy też zacznie znów nakręcać kilometry – to już wybór nowego właściciela.
Czytaj dalej Mercedes S 63 L AMG V221 2007 – 285900 PLN – Warszawa

Mercedes C63 AMG Performance W204 2009 – 335900 PLN – Warszawa

Nowy Mercedes C63 AMG będzie napędzany 4-cylindrowym motorem 2.0. Będzie szybszy niż kiedykolwiek, ale niektórzy dalej będą tęsknie patrzeć w przeszłość… jeśli akurat spojrzą akurat w stronę 2009 roku, to zobaczą pędzący w swoją stronę 6,2 litrowy wehikuł czasu. Oto Mercedes-Benz C63 AMG Performance, którego 457 narowistych koni mechanicznych przywiozło go do naszych czasów z zaledwie 10 tys. km przebiegu. W204 ma olbrzymi potencjał, by stać się klasykiem. To ostatnia klasa C z legendarnym, składanym ręcznie motorem 6.3 AMG pod maską. Kolekcjonerzy coraz chętniej patrzą na tę generację, a egzemplarze takie jak ten, są tymi, które najbardziej przyciągają ich wzrok.
Czytaj dalej Mercedes C63 AMG Performance W204 2009 – 335900 PLN – Warszawa

Mercedes S 63 L AMG V221 2007 – 285900 PLN – Warszawa

Mercedes klasy S zawsze był w awangardzie technologicznego postępu. Jednak dzisiaj postęp oznacza także pewne wyrzeczenia, na które nie wszyscy są gotowi. Dla nich prezentujemy Mercedesa-Benza S 63 L AMG V221 tuż po dotarciu. W przypadku tego egzemplarza nie ma mowy o żadnym zużyciu. Auto przejechało zaledwie 7142 km i sprzedający zapewnia, że w niczym nie odstaje od stanu fabrycznego. Srebrny lakier podkreśla klasyczną, ale nieco muskularną stylistykę. Szprychowe felgi nadają dynamicznego sznytu, nie odbierając całości elegancji. Nikt nie będzie wytykał klasy S na ulicy, ale AMG nie pomylimy z normalnymi wersjami. W środku manifestuje się wspominana na początku awangarda technologicznego postępu. Mimo że to auto z 2007 roku, to dopiero dzisiaj większość z dostępnych tu systemów można znaleźć powszechnie w innych autach. Spasowanie i wykończenie da się porównać tylko do jeszcze droższych samochodów. Całość jest równie solidna, co umieszczony centralnie zegarek IWC. Pasażerowie z tyłu mogą liczyć na ten sam poziom udogodnień i komfortu, co kierowca. Jednak to właśnie z fotela kierowcy najłatwiej zrozumieć, dlaczego warto sięgnąć po W221 / V221, zamiast po najnowszy model. Ręcznie składane, wolnossące V8 jest pełne charyzmy, ale nie psuje komfortu zapewnianego przez klasę S. Przyspieszenie i reakcja na gaz są błyskawiczne, a dźwięk uzależnia. Jednocześnie w kabinie nie ma mowy o wibracjach, a przy stałej prędkości ryk silnika przechodzi w przyjemny pomruk.
Czytaj dalej Mercedes S 63 L AMG V221 2007 – 285900 PLN – Warszawa