Archiwum kategorii: Krotoski Drivers’ Club

Zajmujemy się sprzedażą i zakupem samochodów klasycznych, youngtimerów oraz oldtimerów. W zakresie naszych zainteresowań są auta nietuzinkowe, utrzymane i zachowane w stanie nienagannym oraz z jak najmniejszym przebiegiem. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie, dlatego też jesteśmy otwarci na obsługę i prowadzenie projektów w różnym stadium odbudowy. Mamy dostęp do części wszystkich marek, więc nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Stawiamy też na odpowiednią pomoc przy sprzedaży oraz zakupie aut a nasz dedykowany concierge chętnie wesprze każdego pasjonata.

Mercedes E 280 W210 1996 – 46900 PLN – Warszawa

W latach 90. debiutancki singiel grupy Eiffel 65 “Blue (Da Ba Dee)” podbijał parkiety dyskotek na całym świecie. W tym samym czasie Mercedes również wypuścił swój światowy hit. Jednak dla Niemców ze Stuttgartu Mercedes W210, bo o nim mowa, nie był jednorazowym przebłyskiem, a kolejnym przebojem budującym legendę o niedorównanej jakości pojazdów spod znaku gwiazdy. Czemu wspominamy klasyczny szlagier z gatunku Eurodance? Bo patrząc na Mercedesa klasy E, którego widzicie na zdjęciach, trudno nie zanucić pod nosem tej chwytliwej melodii. Połączenie niebieskiego nadwozia i tak samo niebieskiego wnętrza wszędzie indziej wyglądałoby kiczowato, jednak w Mercedesie broni się doskonale.
Czytaj dalej Mercedes E 280 W210 1996 – 46900 PLN – Warszawa

Volkswagen Garbus 1965 – 89900 PLN – Warszawa

Każdy z nas zna klasykę polskich komisów – z wierzchu “igła”, a pod spodem… rozczarowanie. Jednak Amerykanie już w latach 50. wywrócili ten koncept do góry nogami, tworząc ruch hot rodów – tam warstwa rdzy potrafi skrywać prawdziwe cacko. Dziś prezentujemy Wam europejskiego hot roda, który dumnie opowiada swoją historię – oto Volkswagen 1200 czyli Käfer, a u nas “Garbus”. Detale mogą wyglądać na zmęczone życiem, ale wprawne oko szybko dostrzeże, że to tylko pozory. Obniżone zawieszenie i zadziorne felgi zdradzają już z zewnątrz, że pod warstwą patyny kryje się tu coś więcej.
Czytaj dalej Volkswagen Garbus 1965 – 89900 PLN – Warszawa

BMW M5 E60 2005 – 179900 PLN – Warszawa

V10. Taki silnik pod maską to recepta na emocje. A co, jeśli mocarne V10 trafi do niepozornego sedana? Wtedy mamy już nie lada gratkę dla pasjonatów motoryzacji. Wystarczy doprawić magią M Power i mamy jedną z najbardziej emocjonujących sportowych limuzyn wszechczasów – BMW M5 E60. Bez wątpienia ten samochód kupuje się przede wszystkim dla wrażeń płynących z jazdy. 500-konne V10 zapewnia nie tylko brutalne przyspieszenie i moc w całym zakresie obrotów, ale generuje przy tym unikalne wrażenia dźwiękowe. BMW zadbało także o precyzję prowadzenia i kontrolę nadwozia, dzięki czemu M5 to coś więcej niż mistrz prostych. Nie należy bać się także skrzyni SMG – sportowe tryby działania (aż pięć poziomów) wiele zmieniają, a z perspektywy kilku lat od premiery jeździ się z nią podobnie, jak każdym automatem z tamtych lat. Nie można też zapomnieć, po co kupuje się M5 – by wszystkimi tymi emocjami móc dzielić się z innymi. BMW pozwoli nam zabrać całą rodzinę z bagażami na wakacje, w ekspresowym tempie.
Czytaj dalej BMW M5 E60 2005 – 179900 PLN – Warszawa

Mercedes C55 AMG W203 2004 – SPRZEDANY

Następca obecnego Mercedesa klasy C AMG ma mieć tylko 4-cylindrowy motor, ale z pewnością nie zabraknie mu lotek, dyfuzorów i wlotów powietrza nadających mu agresywnego wyglądu. Jednak starzy fani AMG wiedzą, że w tej marce nie chodzi o wielkie spojlery, a o wielkie silniki. Dlatego dla wszystkich miłośników old schoolu idealny będzie taki Mercedes C55 AMG W203. Prezentowany egzemplarz jest wyjątkowy ze względu na stan. Pochodzi z Japonii i od nowości przejechał tylko 36 tys. km.
Czytaj dalej Mercedes C55 AMG W203 2004 – SPRZEDANY

Mercedes CLK 320 C209 2004 – SPRZEDANY

Eleganckie coupé, które nie rzuca się niepotrzebnie w oczy, ale zadowoli Twój wyrafinowany gust? Mercedes-Benz CLK 320 doskonale sprawdzi się w tej roli. To samochód dla gentlemana, który serwuje kierowcy najlepsze cechy Mercedesa w nieco ciekawszej formie. Dodatkowo w CLK bez problemu spakujemy się nawet na dłuższy wyjazd we dwoje, a w razie potrzeby zabierzemy jeszcze dwóch pasażerów. Ten Mercedes ma pod maską świetną, sześciocylindrową jednostkę i z pewnością wyróżnia się godnym podziwu stanem zachowania. Pochodzi z rynku japońskiego, a jego przebieg to niespełna 84 tys. km.

Czytaj dalej Mercedes CLK 320 C209 2004 – SPRZEDANY

Maserati Quattroporte 2005 – SPRZEDANE

Dlaczego nie kupić Ferrari z wierzgającym koniem na masce, zamiast „przebranego” Maserati? Odpowiedź kryje się w drugim członie nazwy — Quattroporte (z wł. czterodrzwiowy). Nowe logo pozwoliło inżynierom z Maranello na stworzenie limuzyny, której nie mogliby zrobić pod własnym brandem… a efekt był wart zachodu. W tym genialnym modelu komfortowo przewieziemy całą rodzinę z bagażami na wakacje we Włoszech, nie tracąc przy tym frajdy płynącej z pokonywania serpentyn w Alpach sportowym samochodem. W końcu to najlepiej jeżdżący sedan na świecie.
Czytaj dalej Maserati Quattroporte 2005 – SPRZEDANE

BMW 750i E65 2008 – SPRZEDANE

Design serii 7 E65 jest tak ekscentryczny, że gdyby Salvador Dali dalej żył, to z pewnością woziłby swojego mrówkojada właśnie flagową limuzyną BMW. Odważny projekt Chrisa Bangle’a polaryzuje opinie, ale ma wielu miłośników. Mimo kontrowersyjnego wyglądu, E65 doskonale spełniło swoje zadanie i pomogło wejść BMW w XXI wieku, zarówno stylistycznie, jak i technologicznie.
Czytaj dalej BMW 750i E65 2008 – SPRZEDANE

Mercedes C63 AMG Performance W204 2008 – SPRZEDANY

Dobre samochody sportowe porównuje się czasem do skalpela – precyzyjne, lekkie i wymagające finezyjnej ręki. Inżynierowie AMG z Affalterbach musieli mieć jednak widok z okien na tartak, ponieważ za inspirację do stworzenia Mercedesa C63 AMG prawdopodobnie posłużyła im piła łańcuchowa. Może nie tak precyzyjna, za to dostarczająca nieporównywalnie więcej wrażeń. I choć od debiutu W204 minęło już 14 lat, to po czasie ta koncepcja broni się nawet lepiej. Szczególnie mocne wrażenia czekają nas, jeżeli weźmiemy pod lupę egzemplarz tak dziewiczy, jak ten.
Czytaj dalej Mercedes C63 AMG Performance W204 2008 – SPRZEDANY

Mercedes E 320 Avantgarde W210 2001 – SPRZEDANY

Mercedes „okular”, tak potocznie nazywany jest Mercedes-Benz W210. Model, który miał kontynuować świetną passę sprzedaży jego poprzednika, czyli W124. Linia nadwozia budziła początkowo kontrowersje, jednak po ilości sprzedanych sztuk można stwierdzić, że Niemcy zanotowali w latach 1995-2002 kolejny sukces. Egzemplarze używane bardzo często były wybierane na taksówkę. Powód był prosty: komfort podróży pasażerów tylnej kanapy, bezawaryjność i oszczędność (w przypadku taksówkarzy) najsłabszego z silników diesla. Samochody świetnie spisywały się w mieście, jak i na trasie. Taki egzemplarz jak ten, wybitnie przypomni najlepsze wspomnienia związane z tym modelem. Na japońskiej aukcji otrzymał ocenę 5A, ma przebieg jedynie 4930 kilometrów i jest po prostu jak nowy.
Czytaj dalej Mercedes E 320 Avantgarde W210 2001 – SPRZEDANY

BMW 528i E39 1998 – SPRZEDANE

Citroen ma być wygodny, Porsche ma bić rekordy, a BMW? A BMW ma przede wszystkim dawać radość z jazdy. BMW serii 5 E39 to auto stworzone dla kierowcy, które pozwala czerpać przyjemność z prowadzenia na co dzień. Silnik to jednostka o preferowanej przez inżynierów BMW konfiguracji R6, tutaj w wersji 2,8-litrowej. Zapewnia przyjemne brzmienie i zadowalające osiągi, nie windując przy tym kosztów eksploatacji auta. E39 to przez wielu uważane za ostanie BMW zbudowane w duchu słynnego sloganu marki. Ten egzemplarz z pewnością wybitnie wyróżnia się swoim stanem zachowania. Ma jedynie 51 tys. km przebiegu i sprowadzone zostało z Japonii.
Czytaj dalej BMW 528i E39 1998 – SPRZEDANE