Lancia Delta HF Integrale 1990 – SPRZEDANA

W świecie rajdów samochodowych nie to jest ważne, co samochód ma w VINie, lecz to jak jeździ, jak wygląda, i jak jest skonstruowany. Stąd podstawą na badaniu technicznym przed każdymi zawodami zawsze jest sprawdzenie zgodności z homologacją. Ważne są rozmiary, wygląd, właściwe części, a nie to, jakie nadwozie oryginalnie wyjechało z fabryki. Stąd zgłaszając się tym autem na zawody, z dumą będziesz mógł wpisać Lancia Delta HF Integrale Evo 2, choć podstawą do budowy była tylko skromna HF Turbo. Lista modyfikacji zdaje się nie mieć końca, lecz najważniejszy jest fakt, że za kierownicą tego auta poczujesz się jak Carlos Sainz w 1993 roku, i tak właśnie będziesz postrzegany.

Lancia Delta HF Integrale
Rocznik: 1990
Przebieg: 1000 km
Pojemność: 1995 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 270 KM

Do sprzedaży wystawiam legendarny samochód Lancia Delta z 1990 roku, który został przebudowany na replikę rajdowej A-grupowej Delty Integrale Evoluzione.
Bazą do przebudowy była Delta HF Turbo, z której obecnie została jedynie konstrukcja karoserii. Zawieszenie i cały układ napędowy wraz silnikiem pochodzi z Delty Integrale 8V. Część paneli nadwozia z laminatu – stylizacja EVO 2. Oklejenie w barwach REPSOL Racing, wzorowane na modelu z sezonu 93.
Lancia posiada zmodyfikowaną mapę, obecnie legitymuje się mocą 270KM i 396Nm, co potwierdza załączony w galerii wykres. Jest potencjał do dalszego podnoszenia mocy. Masa pojazdu to około 1100kg.

Poniżej lista napraw i modyfikacji:
– nadwozie zostało rozebrane, oczyszczone, wyspawane, zabezpieczone antykorozyjnie i polakierowane,
– klatka bezpieczeństwa wykonana przez firmę RACE CAGES, zgodna z załącznikiem J,
– silnik po kapitalnym remoncie,
– turbosprężarka Garett T3 po regeneracji
– z przodu zastosowane zaciski hamulcowe tzw. duże Brembo czterotłoczkowe – średnica tarczy 330mm, tył SC Sporting,
– hydrauliczny hamulec ręczny,
– regulowany korektor siły hamowania między fotelami,
– gwintowane, regulowane zawieszenie,
– elementy gumowe zastąpione przez poliuretan,
– zregenerowana przekładnia kierownicza
– nowa instalacja elektryczna, zregenerowany alternator
– mocniejsze sprzęgło
– przelotowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej 2,5 cala,
– felgi OZ Racing Superturismo WRC 16 cali
– nowe opony semi-slick Kumho ECSTA Sport KU36,
– zbiornik paliwa 30l, przeniesiony do bagażnika, oddzielony przegrodą ognioodporną, pompa paliwa także w bagażniku,
– wnętrze pojazdu pozbawione zbędnych elementów, zainstalowane kubełkowe fotele Bimarco Expert, wraz z aktualną homologacją,
– pasy 4 punktowe Sparco z homologacją drogową.
– duża gaśnica 3kg zamontowana pod fotelem pilota,
– zainstalowane wiele elementów przydatnych do motosportu,
– akumulator przeniesiony do kabiny, główny wyłącznik prądu w kokpicie.

Lancia jest w pełni sprawna, od zakończenia jej remontu i przebudowy przejechała testowo kilkaset kilometrów. Zostały wyeliminowane wszystkie niedociągnięcia.

Większość osprzętu samochodu została wymieniona na nowe lub zregenerowana. Obecnie żadna pozycja nie wymaga wkładu finansowego.

Wszystkie zmiany konstrukcyjne są udokumentowane i zatwierdzone na stacji kontroli pojazdów oraz oznaczone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym.
Samochód jest dopuszczony do ruchu, spełnił wszystkie wymogi na przeglądzie technicznym, posiada ważne opłaty.

Auto nigdy nie było używane w motorsporcie, uważam że jest doskonałą bazą do dalszych modyfikacji, lub po prostu do zabawy – a daje jej sporo. Odwiedziło kilka eventów, wystaw czy targów, zawsze wzbudzając ogromne zainteresowanie i aprobatę z uwagi na historię modelu, ale również wygląd i barwy. Zdarzyło się zgarnąć kilka nagród

Podsumowując – jest to samochód nie odbiegający znacząco od oryginalnej wersji EVO, który możecie mieć za niewielką część ceny oryginału.

Samochód jeździ i brzmi tak: