Lancia Delta HPE HF Turbo 1999 – SPRZEDANA

Lancia Delta HF HPE Turbo to najmocniejsza, trzydrzwiowa wersja modelu Delta drugiej generacji. Pod jej maską odnajdziemy legendarny silnik Lamprediego, w 16-zaworowej wersji doładowanej turbosprężarką. 2 litry pojemności, 4 cylindry, 193 konie mechaniczne i 6 tytułów rajdowych mistrzostw świata konstruktorów, zdobytych przez model HF Integrale, czyli poprzednika dysponującego tym samym sercem. W tej najmocniejszej wersji silnikowej powstało ich jedynie 2450 sztuk. Ta oferowany w Bielsku jest jeszcze bardziej unikalna. Wyposażono ją w opcjonalny pakiet Zender, obejmujący tylny spojler, nakładki zderzaków i progów. We wnętrzu fotele Recaro w skórze i Alcantarze oraz doskonały zestaw audio. Pozostałe dodatki – felgi Keskin, układ wydechowy Supersprint i obniżone zawieszenie dodają mu jeszcze więcej czarnego charakteru. Takie auto prowadzi się jak mały gokart, stąd i mała, akcesoryjna kierownica Momo jest tu na miejscu.

Lancia Delta HPE HF 2.0 Turbo
Rocznik: 1999
Przebieg: 190520 km
Pojemność: 1995 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 193 KM

Wyposażenie:
– auto w akcesoryjnej wersji tuningowej Zender – spojler tylny oraz listwy progowe i zderzaki,
– fotele Recaro w skórze i Alcantarze,
– elektryczne szyby,
– elektryczne, składane i podgrzewane lusterka,
– system audio 6 głośników, radio akcesoryjne Clarion na kasetę ze sterowaniem zmieniarką płyt CD podłączone do wzmacniacza Alpine,
– kierownica momo,
– aluminiowe nakładki na pedały,
– akcesoryjna aluminiowa gałka zmiany biegów,
– akcesoryjne na rynek szwajcarski felgi alu Keskin KT 4 8×17 z certyfikatem,
– obniżone sportowe zawieszenie Vogtland z certyfkatem,
– sportowy tłumik Supersprint z certyfikatem,
– oryginalne akcesoryjne dywaniki z logo Lancia,
– klimatyzacja automatyczna na przód i na tył,
– przednie światła przeciwmgłowe,
– komputer pokładowy,
– akcesoryjny pokrowiec na auto w kolorze czarnym z logo Lancia.

Wspaniały egzemplarz Lancia delta HPE HF 2.0 turbo, jeden z 2450 wyprodukowanych w tej wersji silnikowej, dostarczony pierwotnie na rynek szwajcarski, w maksymalnej wyposażeniowo wersji tuningowej Zender, która wyróżnia się od wersji cywilnej niesamowicie atrakcyjnym tylnym spojlerem oraz nakładkami progowymi i zderzakami.
Prawdziwy wilk w owczej skórze, aczkolwiek czarnej…
Wrażenia z jazdy tym autem pozostają na zawsze z nami.
Świetnie trzymające fotele Recaro w skórze i Alcantarze, w doskonałym stanie, niewielka supersportowa kierownica momo i moc 193 KM z kultowego silnika znanego z poprzedniego modelu Lancii – HF Integrale, który to silnik zdobył dla tej marki w kolejnych latach 6 razy z rzędu mistrzostwo świata w kategorii producentów – dotychczas najwięcej razy w historii motoryzacji, oraz 4 razy z rzędu w kategorii kierowców.
Sportowy charakter tego egzemplarza został dodatkowo podkreślony poprzez obniżone sportowe zawieszenie Vogtland, tłumik Supersprint oraz 17calowe felgi Keskin.
W aucie do fabrycznego, genialnie grającego zestawu 6ciu głośników zostało podłączone akcesoryjne radio Clarion na kasetę wraz ze zmieniarką płyt CD i ze wzmacniaczem Alpine.
Auto po sprowadzeniu ze Szwajcarii w 2017 było serwisowane w fabrycznym serwisie Lancii w Bielsku-Białej oraz w Classic Group, także w Bielsku-Białej.
Lancia startowała w podkarpackim rajdzie pojazdów zabytkowych w 2019 roku i w klasie Youngtimerów zdobyła puchar Prezydenta Rzeszowa w konkursie elegancji.
Brała udział w sesji fotograficznej Miss Polonii z 2011 roku.