Lancia Kappa Coupe 1997 – SPRZEDANA

Lancia Astura, Lancia Aurelia GT czy wreszcie Lancia Flaminia Coupe. Na jaką epokę słynnej włoskiej marki byśmy nie spojrzeli, zawsze odnajdziemy w niej model, który doskonale odzwierciedlał ideę Il Granturismo, samochodu stworzonego do pokonywania dalekich, międzynarodowych tras w komforcie i luksusie. Nie inaczej było w latach 90-tych, kiedy pojawiła się na rynku Lancia Kappa Coupe. Budowana w zakładach Maggiora, wyróżniała się nie tylko piękną sylwetką i drzwiami bez ramek. Zmodyfikowano również zawieszenie, zwiększono sztywność karoserii oraz zmieniono detale wnętrza. Kappa Coupe debiutowała w 1996 roku, a do 2000 roku wyprodukowano zaledwie 3263 sztuki, co czyni ten model prawdziwym rarytasem. Ta jest wyjątkowo pięknie skonfigurowana i utrzymana, i ma jeszcze jeden atut. To wyjątkowo pięknie i gładko pracujący, topowy silnik 3.0 V6 konstrukcji Busso, jedyny który łączony był ze skrzynią automatyczną. Powstało ich zaledwie około 600 sztuk.

Lancia Kappa Coupe LX V6 3000
Rocznik: 1997
Przebieg: 118800 km
Pojemność: 2959 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 204 KM

Wyposażenie
002 zawieszenie z kontrolą tłumienia
012 serwotronik
07C elektroniczna automatyczna skrzynia biegów
097 światła przeciwmgielne
102 spryskiwacze reflektorów
206 skóra Kaleidos
213 alarm
241 lakier metalik
25b automatyczna klimatyzacja
443 elektrycznie regulowane fotele
564 radio samochodowe ze zmieniarką CD
853 instrukcja obsługi w języku niemieckim

– bezramkowe drzwi,
– automatyczna 4 biegowa skrzynia biegów ZF HP-18 z trzema trybami power, normal i ice na trudne warunki zimowe,
– automatycznie regulowane zawieszenie w trybie sport i auto,
– ABS – cztery aktywne czujniki i cztery kanały z elektronicznym korektorem,
– poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,
– specjalnie wzmocniona karoseria w części frontowej,
– ochrona boczna przed uderzeniami,
– zagłówki foteli przednich i tylnej kanapy,
– automatyczne fotochromatyczne lusterko wsteczne,
– elektryczne, składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne,
– tapicerka skórzana Poltrona Frau Kaleidos w kolorze czarnym,
– fotele przednie Recaro regulowane elektrycznie i podgrzewane,
– kierownica drewno orzech włoski czeczot, skóra,
– gałka zmiany biegów drewno, skóra,
– konsola centralna oraz tunel wraz z hamulcem ręcznym – drewno,
– FPS – Fire Prevention System – system przeciwpożarowy z automatycznym odcinaniem dopływu paliwa w momencie zderzenia,
– klimatyzacja automatyczna z osobnym nawiewem na tył,
– komputer pokładowy,
– fabryczny system audio z 6ma głośnikami,
– akcesoryjne radio Clarion na kasetę magnetofonową wraz ze wzmacniaczem i cyfrowym procesorem dźwięku DSP,
– zmieniarka płyt CD Clarion umieszczona w bagażniku,
– otwieranie bagażnika przyciskiem ze schowka,
– centralny zamek,
– zdalne sterowanie centralnym zamkiem z kluczyka,
– oryginalne akcesoryjne dywaniki z logo lancia,
– akcesoryjne felgi AZEV Aluminium 16 cali – opcja na rynek niemiecki,
– pokrowiec na samochód w kolorze czarnym uszyty na zamówienie pod wymiar,

Lancia Kappa Coupe 3.0 V6 Busso w wersji przedliftowej w doskonałej konfiguracji kolorystycznej i wyposażeniowej, w perfekcyjnym stanie czeka na nowy garaż.

Zapach prawdziwej skóry z włoskiej manufaktury Poltrona Frau Pelle Grigio Antracite 480, kierownica z włoskiego orzecha, fotele Recaro, doskonały system audio z cyfrowym procesorem dźwięku i przede wszystkim brzmienie i kultura pracy genialnego i kultowego silnika pod maską tego auta.

Nasza Lancia k Coupe została pierwotnie dostarczona na rynek niemiecki, co zostało potwierdzone certyfikatem wystawionym przez Lancia Classiche. Nasza Lancia została wyprodukowana 22 lipca 1997 roku i dostarczona do odbiorcy Auto Steingass GmbH w Bergisch Gladbach w Niemczech w sierpniu 1997 roku. U tego dealera Lancii została zarejestrowana po dostarczeniu jako samochód demonstracyjny, a następnie w dniu 22 stycznia 1998 została sprzedana pierwszemu użytkownikowi, a następnie po 6 latach w maju 2004 roku nasza Lancia przeszła w ręce drugiego, urodzonego w 1939 roku miłośnika i konesera prawdziwej motoryzacji. Dodajmy, że była przez niego użytkowana do listopada 2009 roku, po czym w 2010 roku z przebiegiem 87000 km trafiła do Polski i od tego czasu jej posiadaniem cieszy się obecny właściciel.

Lancia była użytkowana okazjonalnie na wyjątkowe wypady weekendowe czy wakacyjne, jej przebieg aktualny to 118800 km. Serwisowana regularnie w Niemczech, a w Polsce w serwisie fabrycznym Lancia w Bielsku-Białej, w którym w przeciągu tego okresu dwukrotnie był wymieniany kompletny rozrząd, ostatni raz 30.09.2019 roku przy przebiegu 118756 km.

Nasz egzemplarz został dodatkowo poddany tuningowi wnętrza w Carlex Design, co podkreśla jego unikalność i ekskluzywność.

Auto ma założone fabrycznie nowe felgi AZEV z zapasów magazynowych i zestaw nowych opon.