Land Rover Defender 110 SW 2010 – SPRZEDANY

Legenda Land Rovera zaczęła się od Serii I zrodzonej w 1947 roku, by przez kolejne dziesięciolecia przechodzić ewolucję. Finalna wersja klasycznej odsłony to Defender z lat 2007-2015. Modyfikacje uczyniły z niego auto lepiej spisujące się na dłuższych trasach, bardziej wyciszone, ale nie pozbawione nadzwyczajnych zdolności terenowych. W kwietniu 2007 roku jednostka wysokoprężna Td5 zastąpiona została silnikiem Puma, pochodzącym od Forda. Bezpośredni wtrysk pozwolił spełnić normy Euro IV, a zestawienie go z cichszą skrzynią rozdzielczą i nową, sześciostopniową skrzynią biegów przełożyło się na wyższy komfort i spokojniejszą jazdę na ostatnim, długim przełożeniu. Wewnątrz z kolei pojawiła się bardziej nowoczesna deska z okrągłymi otworami wentylacyjnymi. Wersja 110 Station Wagon, taka jak prezentowana w ogłoszeniu, może pomieścić 7 osób, a wszystkie fotele skierowane są w stronę jazdy. To bez wątpienia kultowe auto, które w pięknie zachowanej, cywilnej wersji wartość będzie trzymać nie gorzej, niż osławiona G klasa.

Land Rover Defender SW 110 Puma 2.4
Rocznik: 2010
Przebieg: 135000 km
Pojemność: 2402 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 122 KM

Wyposażenie:
– ABS
– ESP (stabilizacja toru jazdy)
– Immobilizer
– Alarm
– Elektryczne szyby przednie
– Podgrzewana przednia szyba
– Podgrzewane przednie siedzenia
– Klimatyzacja manualna
– Radio
– Tapicerka skórzano-materiałowa
– Centralny zamek
– Wspomaganie kierownicy
– Hak
– Felgi aluminiowe
– 7 miejsc siedzących

Chciałbym zaoferować niesamowity egzemplarz Land Rover Defender 110 Puma z 2010 r. polskiego pochodzenia.

Defender posiada unikatowy lakier Santorini Black. Samo wnętrze jest bardzo zadbane, przeszło gruntowny detailing w lipcu br. (Procar Detailing, Kraków). Dodatkowo Defender zawiera praktycznie pełne wyposażenie. Wersja 110 Station Wagon – 7 miejscowa. Auto nie jest użytkowane w trybie dziennym i nie jest użytkowane w terenie.

Zapraszam do obejrzenia egzemplarza:

Pierwsza rejestracja w marcu 2010 r. – samochód należał do właściciela dealera LR w Warszawie. Jest to w 100% europejska wersja z kierownicą fabrycznie po lewej stronie. Jestem jego trzecim posiadaczem. Def ma ok. 135000 km oryginalnego przebiegu,

W okresie ostatnich 12 miesięcy dokonałem wymiany oleju – w skrzyni i w mostach, zregenerowałem przedni dyferencjał, wymieniłem wałek skrzyni biegów, świece oraz lakierowałem dach na kolor Santorini Black. Cała mechanika pojazdu, w tym silnik, skrzynia biegów, blokady mechanizmów różnicowych pracują bardzo dobrze. Auto nie wymaga żadnej inwestycji. Spalanie na poziomie 10-11 l/100 km.