Klasyczny Land Rover Defender jest dziś jak G klasa. To przedmiot kultu na całym świecie, poszukiwany tam, gdzie życie poza utartymi szlakami jest postrzegane jako symbol dobrego życia. To trend i moda, a im piękniejszy egzemplarz, tym wyższe ceny. Ten to kompleksowo odrestaurowana „dziewięćdziesiątka”, czyli model z krótkim rozstawem osi (90 cali). To rocznik 1999, w którym nowością była jednostka Td5 pod maską. Jest to konstrukcja pięciocylindrowa, opracowana przez Brytyjczyków na bazie silnika Rover serii L, wyposażona w elektroniczny wtrysk firmy Lucas. Turbodiesle te stosowane były w Defenderach i Discovery II, cieszą się dobrą opinią, a w razie potrzeby pozwalają się tuningować do około 180 KM. Właściciel tego podkreśla fakt, że w tym egzemplarzu wszystko odrestaurowano w pełnej zgodzie z oryginałem. To piękne auto, ale praktycznych zalet odmówić mu nie można. Mimo niewielkich rozmiarów zewnętrznych, gdy zajdzie taka potrzeba, przewieźć można nim do 7 osób – trzy w pierwszym rzędzie, i po dwie w dwóch tylnych rzędach, na siedzeniach składanych przy bocznych burtach.
Land Rover Defender 90 2.5 TD5
Rocznik: 1999
Przebieg: 156980 km
Pojemność: 2495 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 122 KM
Cena: 229000 PLN
Wyposażenie:
– kolor Epsom Green Micatallic
– kompletna tapicerka półskóra XS County Black
– klimatyzacja
– ogrzewanie postojowe Eberspacher
– szyberdach
– dach w kolorze nadwozia
– 7 miejscowy
Land Rover Defender TD5 z 1999 roku po kompletnej, 3-letniej renowacji. Auto doprowadzone do stanu „jak z fabryki” z zachowaniem oryginalnego wyglądu i wyposażenia, bez tuningowych elementów, których nie było w oryginale w autach z tego rocznika. Cała tapicerka półskórzana XS County Black szyta na zamówienie w GB, kolor lakieru Epsom Green Micatallic, klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, tylne fotele jak w oryginale side up. 7 miejscowy, dodatkowo dodaję cubby box z tych samych materiałów co tapicerka, dla osób które chciałyby zamienić środkowy fotel na cubby box.
Przebieg oryginalny. Po renowacji auto robi jedynie przejazdy na przegląd techniczny, rama oryginalna z zachowanym i zabezpieczonym numerem VIN na ramie, silnik oryginalny, wszystkie tabliczki w oryginale i na miejscu, DMC 6050 kg (2550 plus 3500 przyczepa), hak wbity w dowód, samochód ma już 25 lat, co daje mu możliwość np. importu do USA jako zabytek niezależnie od wymaganych FMVSS.
Klasyk w najlepszym wydaniu.
Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.
Telefon: +48 720 741 475
Miejscowość: Kielce