Legends Duda – Cars

Uczestnicząc w wyznaczaniu trendów przez markę Mercedes-Benz, jako jej dealer, Duda-Cars, chce mieć jednocześnie swój udział w zachowywaniu niezwykle bogatego dziedzictwa producenta. Dlatego też wyjątkowy stosunek do produktów koncernu Daimler wyraża także poprzez wyszukiwanie, odrestaurowywanie i tworzenie kolekcji najbardziej kultowych modeli, jakie kiedykolwiek zjechały z taśm montażowych Mercedes-Benz. Swoją uwagę skupia przede wszystkim na egzemplarzach o wyjątkowej historii, sportowych doświadczeniach, czy wyprodukowanych w limitowanych, mocno ograniczonych seriach.

Mercedes SL 500 R129 1998 – SPRZEDANY

Mercedes SL 500 R129 z lat 1996-1998 to przez wielu uważane za najlepsze połączenie pięciolitrowej jednostki V8 o oznaczeniu M119 z pięciobiegową, sterowaną elektronicznie automatyczną skrzynią biegów. Wcześniejsze wyposażane były w bardziej leniwy, czterobiegowy automat hydrauliczny, a późniejsze w motor M113, który ze względu na ekologię został wykonany w technice trzech zaworów na cylinder i lekko osłabiony. Klasyczne barwy tego egzemplarza w połączeniu z pakietem stylistycznym i 19-calowymi felgami AMG tworzą piękne zestawienie.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R129 1998 – SPRZEDANY

Mercedes 190E W201 1990 – SPRZEDANY

Jego designer – Bruno Sacco – uważa go za największe osiągnięcie w swojej karierze, mimo że za kształt Mercedesów odpowiadał przez ponad 20 lat. Mercedes 190E W201 to samochód doskonale zaprojektowany, który nawet 38 lat od debiutu może robić wrażenie świetną jakością wykonania i doskonałą przydatnością w codziennym użytku. Widok gwiazdy na masce jest bezcenny. Tu możemy go kontemplować siedząc za kierownicą w komforcie, nie używając lewej nogi, którą wyręczy płynnie zmieniająca biegi skrzynia automatyczna.
Czytaj dalej Mercedes 190E W201 1990 – SPRZEDANY

Mercedes 400 SE W140 1992 – SPRZEDANY

Mercedes 400 SE W140 to limuzyna, która doskonale potrafiła połączyć dobre osiągi i wysoki komfort podróży. Tworzona z rozmachem, imponuje do dziś. Szereg zastosowanych w niej rozwiązań było nowinkami. Wśród nich najbardziej fascynujące mogą być podwójne szyby, wypełnione warstwą próżni dla lepszej izolacji akustycznej. Wyjątkowy był także system ułatwiający parkowanie, wysuwający antenki podczas cofania, co pozwalało na dokładną ocenę gabarytów samochodu.
Czytaj dalej Mercedes 400 SE W140 1992 – SPRZEDANY

Mercedes S 500 W140 1998 – SPRZEDANY

Rynek japoński zdaje się być niewyczerpanym pokładem znakomicie zachowanych egzemplarzy modelu W140. Ten Mercedes S 500 W140 to kolejny na to dowód. Przebieg wynosi tylko 72 tys. km, tapicerka wciąż wygląda jak nowa, a lakier zachwyca blaskiem. Kolor ma niebanalny – 189 Smaragdschwarz Mica w palecie Mercedesa pojawił się w 1996 roku – w zależności od oświetlenia przybiera głęboki zielony lub niebieski odcień. Na wyposażeniu między innymi command center – pionierski system multimedialny z nawigacją i TV, dostępny wyłącznie w poliftowych egzemplarzach na dalekowschodnich rynkach.
Czytaj dalej Mercedes S 500 W140 1998 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SEL W126 1987 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SEL W126 – ponadczasowa limuzyna dla tych, którzy lubią jeździć szybko i wygodnie. Choć była projektowana przez niemal całą dekadę lat 70-tych, bez problemu w ofercie przetrwała kilkanaście lat, bijąc wszelkie rekordy sprzedaży samochodów tej klasy. Nawet w najwyższej wersji z silnikiem 5,6 l (od 1987 roku) powstało ich ponad 75 tysięcy – niemało, lecz dzięki temu wciąż wiele z nich znajduje się w doskonałym stanie. Ten egzemplarz wyróżnia kolor Midnight Blue, szlachetny odcień granatu, dostępny wyłącznie w Arabii Saudyjskiej i Japonii. W zestawieniu z niebieskim welurem, prezentuje się rewelacyjnie.
Czytaj dalej Mercedes 560 SEL W126 1987 – SPRZEDANY

Mercedes S 500 L W140 1995 – SPRZEDANY

Nie sposób przejść obok obojętnie. Mercedes S 500 L W140 miał powalać konkurencję na kolana i wyznaczać nowe trendy na rynku… i zrobił to wyśmienicie. Szczególnie w wersji z wydłużonym rozstawem osi imponował rozmiarami, komfortem, świetnym wyciszeniem kabiny i jakością wykonania. Czy miało wszystko o konkurencja? Nie. BMW oferowało już wówczas czujniki parkowania, a w S klasie do dyspozycji kierowcy były jedynie wysuwane antenki na tylnych krawędziach samochodu. Old school, choć po latach dodaje mu to jedynie uroku. Ten egzemplarz przejechał do dziś jedynie 28 tysięcy kilometrów, dzięki czemu zachował niemal fabryczną świeżość. To prawdziwe cacko, gotowe dołączyć do kolekcji o wyjątkowo wysokiej jakości.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L W140 1995 – SPRZEDANY