Archiwum kategorii: Lexus

Lexus SC 430 2002 – SPRZEDANY

Lexus SC 430 był mocnym wejściem na rynek luksusowych coupe-cabrio. Debiutujący w 2001 roku, pokazał, że wciąż można stworzyć auto, które będzie wyglądać olśniewająco nie przypominając niemieckiej konkurencji i będzie rozpieszczać pasażerów na każdy możliwy sposób. Jego sylwetka stworzona została z inspiracji luksusowymi jachtami i nie da się uciec od tego skojarzenia, zasiadając w jego kabinie. Materiały wykończeniowe są świetne, a detale zachwycają. Fenomenalny jest jego silnik V8, a także system audio firmy Mark & Levinson, zmieniający akustykę w zależności od tego, czy jedziemy z dachem, czy bez. Czy ma jakieś wady? Owszem, miniaturowe miejsca dla pasażerów tylnego rzędu i bagażnik, który po złożeniu dachu jest jedynie symboliczny. Ale to nic. Zalety sprawiają, że w mig o nich zapominamy. Ten egzemplarz prezentuje się fenomenalnie, ma niski przebieg i od lat znajduje się w rękach jednego, troskliwego właściciela. Pieprzu spokojnej i wyważonej stylistyce tego Lexusa dodaje brązowa tapicerka skórzana i polerowane drewno. Ogień!
Czytaj dalej Lexus SC 430 2002 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 Louis Vuitton UCF20 1998 – SPRZEDANY

Lexus LS 400, który zadebiutował w 1990 roku, to prawdziwie luksusowy sedan koncernu Toyoty. Prace nad gamą LS zaczęły się już w 1983 roku, kiedy to Eiji Toyoda zebrał sztab specjalistów o łącznej liczbie około 3900 osób, aby rozpocząć projekt o kryptonimie F1. Z tego właśnie tajnego projektu później wyłonił się Lexus LS 400. Na sprzedaż wystawiony został wspaniały okaz drugiej generacji o fabrycznym kodzie UCF20, z limitowanej edycji z dodatkami francuskiego domu mody Louis’a Vuitton, słynnego przede wszystkim z kolekcji pięknych toreb i bagaży. We wnętrzu na boczkach drzwi zobaczymy charakterystyczne dla Louis Vuitton wzory, kierownicę wykończoną drewnem i piękną, jasną, skórzaną tapicerkę. Egzemplarz wyróżniają również pozłacane emblematy z przodu i z tyłu samochodu. Samochód w pięknym stanie zachowania i sprawny technicznie, będzie piękną ozdobą i towarzyszem na krótkie podróże i dalekie wyprawy.
Czytaj dalej Lexus LS 400 Louis Vuitton UCF20 1998 – SPRZEDANY

Lexus GS 430 2001 – SPRZEDANY

Dla wtajemniczonych i obeznanych z japońską motoryzacją Lexus GS 430 bez dwóch zdań jest samochodem kultowym. Najlepiej wyciszony wóz w swojej klasie, wyposażony w doskonały system audio, jest prawdziwą oazą spokoju, w wyśmienity sposób relaksującą za kierownicą. Dodatkowo mocniejsza z dwóch wersji odmiana z silnikiem V8 brzmi świetnie, zapewnia doskonałe osiągi i spala przy tym mniej paliwa, niż sugerowałyby wrażenia z jazdy. To był fenomen, który niegdyś inżynierowie w Monachium, Stuttgarcie i Ingolstadt rozbierali na czynniki pierwsze, by poznać jego tajemnice. Zachowany w idealnym stanie, błogi uśmiech na ustach każdego motomaniaka będzie budził również dziś.
Czytaj dalej Lexus GS 430 2001 – SPRZEDANY

Lexus GS 300 1994 – SPRZEDANY

Po ogromnym sukcesie modelu flagowej limuzyny LS, koncern Toyoty postanowił pójść za ciosem. Lexus GS 300 pierwszej generacji to wyważony i elegancki projekt Italdesign Giugiaro, stworzony jako konkurencja dla Mercedesa E-klasy, Audi A6 i BMW 5-er. Wyróżniający się doskonałą jakością wykonania i trwałością, trwale podbił serca użytkowników za oceanem, w Europie pozostając w cieniu marek tradycyjnie postrzeganych jako premium. Dziś Lexus GS 300 może nas mocno i mile zaskoczyć, szczególnie jeżeli mówimy o tak pieczołowicie zadbanym egzemplarzu z minimalnym przebiegiem, jak w ogłoszeniu.

Czytaj dalej Lexus GS 300 1994 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 1997 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 UCF20 to druga generacja reprezentacyjnego modelu. Debiutował w 1994 roku, witając użytkowników przedłużonym rozstawem osi i zmodyfikowanym silnikiem 4 l V8. Wzmocniona została sztywność karoserii, poprawiona aerodynamika, zmodyfikowane zawieszenie i hamulce, udoskonalony system audio. W 1997 roku model przeszedł lifting, podczas którego zmodyfikowano przednią partię samochodu (nowe światła, halogeny w zderzaku), zamontowano 5-biegową skrzynię automatyczną i podarowano kolejne konie mechaniczne, których w rezultacie było już 284. Perfekcyjnie dopracowana konstrukcja nawet po 19 latach może doskonale sprawdzać się w podróży, szczególnie gdy mówimy o idealnie zachowanym egzemplarzu z przebiegiem zaledwie 71 tys. km.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1997 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 1992 – SPRZEDANY

Mało było w historii motoryzacji samochodów, które okazywały się być o wiele lepsze, niż spodziewali się początkowo użytkownicy i konkurencja. Nie ma tu jednak miejsca na przypadek. Lexus LS 400 jest owocem trwającego 6 lat projektu, przy którym pracowało niemal 4 tysiące osób. Powstawał w japońskim dążeniu do perfekcji, bez oglądania się na koszty, z wiarą w końcowy sukces. W efekcie gwarantował świetną jakość wykonania i doskonały komfort, lecz najbardziej zadzwiające jest jego serce. 32-zaworowe V8 należy do najlepiej wyważonych konstrukcji w historii i zadowala się zdecydowanie mniejszą ilością paliwa, niż wskazywałaby pojemność silnika i zdrowy rozsądek. Wynik 9 l/100 km przy autostradowych prędkościach zdecydowanie przekraczających te dozwolone w Polsce jest tu absolutnie na porządku dziennym. Doskonale zachowany i wypielęgnowany Lexus LS 400 to dla ceniących inżynierskie podejście do motoryzacji z pewnością świetny wybór i miłość na długie lata.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1992 – SPRZEDANY