Nazwa Maserati Ghibli pojawiał się w historii marki trzykrotnie, za każdym razem oznaczając samochód o zupełnie innym charakterze, za każdym razem wyjątkowy. Maserati Ghibli II ujrzało światło dzienne w 1992 roku, będąc finalną sześciocylindrową odmianą zrodzonego w erze współpracy z De Tomaso modelu Biturbo. Jego kształty to muskularna odmiana ery kantów, przywodząca na myśl Lancię Deltę HF Integrale Evo. Pod maską podwójnie doładowana V6 o pojemności 2 l (na wewnętrzny, włoski rynek) albo 2,8 l (jak w prezentowanym samochodzie z Japonii). Szczególnie w połączeniu z manualną skrzynią biegów jest to samochód o zupełnie dzikim obliczu, wymagający skupienia i rozsądku, jeżeli zapragniemy wkorzystać jego potencjał. We wnętrzu odnajdziemy wspaniałe połączenie drewna i skóry, tu jest naprawdę luksusowo… i szybko. Prędkość maksymalna to 260 km/h, a pierwsza setka pojawia się na liczniku po upływie 5,7 s. Oto jedna z 2220 wyprodukowanych sztuk, w pięknej czerwieni i po kompleksowym serwsie.
Maserati Ghibli
Rocznik: 1995
Przebieg: 115245 km
Pojemność: 2790 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 284 KM
Cena: 134900 PLN
2220 wyprodukowanych egzemplarzy.
Ten sprowadzony został z Japonii i przeszedł kompleksowy serwis mechaniczny.
Telefon: +48 785 105 934
Miejscowość: Leszno