Mazda 626 GD 1991 – SPRZEDANA

Zdobywanie nowych rynków nigdy nie było proste, jednak Japończycy w latach 80-tych mieli mocne mocne atuty. Przykładowo zaprezentowana w 1982 roku Mazda 626 generacji GC posiadała przedni napęd i ubrana została w nadwozie od renomowanego europejskiego stylisty, Giorgetto Giugiaro. Już 5 lat później zaprezentowano jej następcę, przestylizowany i bardziej aerodynamiczny model generacji GD, taki jak w ogłoszeniu. Sylwetka i mechaniczne rozwiązania były nowoczesne i sprawdzały się świetnie, a wnętrze często przekonywało do siebie klientów już po pierwszej wizycie w salonie. Całe zmontowane było perfekcyjnie i z wysokiej klasy materiałów, a największe wrażenie robiły fotele – miękkie, tapicerowane grubym, przyjemnym w dotyku welurem. Ten egzemplarz wciąż zachowany jest w świetnym stanie.

Mazda 626 GD
Rocznik: 1991
Przebieg: 118 436 km
Pojemność: 1998 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 90 KM

Wyposażenie:
– 4 elektryczne szyby,
– 2 elektryczne lusterka,
– manualna 5 biegowa skrzynia,
– obrotomierz,
– wspomaganie kierownicy,
– regulacja kierownicy w pionie,
– centralny zamek,
– oryginalne radio Blaupunkt AUGSBURG SQR 29,
– welurowa tapicerka,
– regulacja świateł mijania,
– regulacja wysokości pasów bezpieczeństwa kierowcy i pasażera,
– immobilizer,
– lakier metalizowany.

Prezentowany egzemplarz wyprodukowany został w 1991 roku w Japonii na rynek niemiecki i tam był użytkowany przez 25 lat.
Pierwszą rejestrację pojazdu w 3.01.1992 dokonał pierwszy i jedyny przede mną właściciel samochodu, urodzony w 1932 roku.
Właściciel regularnie serwisował samochód w salonie Mazdy, gdzie przez cały okres posiadania pojazdu dokonał 9 serwisów – książka serwisowa.
Ostatni serwis w serwisie Mazdy datowany był na 11 listopada 2005r. przy stanie licznika 105 099 km.
Ze względu na zaawansowany wiek właściciela i pogorszenie stanu zdrowia, samochód przez następne 11 lat przejechał tylko 13 tysięcy kilometrów, a ostatnie 5 lat stał już tylko zamknięty w garażu.
W czasie robienia fotografii, na kołach założone były jeszcze opony z 1998 roku, widoczne na zdjęciach. Obecnie wymienione z racji wieku (spękania). Stare opony do wglądu lub jeśli nowy właściciel będzie chciał, to może je dostać gratis do samochodu.

Samochód przechowywany był w suchym i ogrzewanym garażu i nie był użytkowany zimą, przez co nie posiada korozji, lakier z racji upływu 26 lat posiada w niektórych miejscach drobne mankamenty – zaprawione odpryski i ryski –stan jak na zdjęciach jednak w stanie ponadprzeciętnym w stosunku do wieku. Samochód bezwypadkowy.

Wnętrze nie posiada śladów zużycia, tapicerka nie jest wytarta ani wyblakła, plastiki są matowe.

Wszystkie części eksploatacyjne wymieniane były na oryginalne części Mazda, łącznie z filtrami.
W samochodzie został wymieniony: olej wraz z filtrami, akumulator centra plus, kołpaki na oryginalne mazdy oraz założony komplet opon klasy premium.

W 2017 roku pojazd otrzymał pozytywną opinię rzeczoznawcy i konserwatora zabytków przez co został wpisany do ewidencji zabytków oraz zarejestrowany jako samochód zabytkowy.

Ubezpieczenie do października 2017.

Przegląd techniczny bezterminowo, z racji rejestracji na żółte tablice samochodu zabytkowego.

W zestawie 2 kluczyki, instrukcja, książka serwisowa, biała karta, opinia rzeczoznawcy oraz pozostałe dokumenty/rachunki.