Mazda MX-6 debiutowała w Europie w 1987 roku, a już 1992 roku ukazała się jej druga seria o fabrycznym oznaczeniu GE6. Czarowała niezwykle smukłą i nowoczesną sylwetką i była zbudowana w oparciu o płytę podłogową modelu 626. Za Oceanem o mały włos nie stała się… Mustangiem, choć w ostatnie chwili postanowiono jej zmodyfikowany wariant wydać jako Forda Probe. O ile Amerykanie mogliby nie zdzierżyć tradycyjnego samochodu sportowego z przednim napędem i bez silnika V8 pod maską, to w Europie rozwiązanie to przyjęło się świetnie. Dzięki niskiej masie zaledwie 1100 kg, 116-konna, 2-litrową jednostka zapewniła jednocześnie sportowe osiągi i rozsądne spalanie. To był wóz, który budził emocje swoją sportową sylwetką, ale jednocześnie był świetnym towarzyszem podróży, niezwykle trwałym mechanicznie, a zarazem komfortowym i doskonale wykonanym. Dziś można jedynie żałować, że wiele ich nie dotrwało do naszych czasów, ale egzemplarz z niewielkim przebiegiem z pewnością jest warty uwagi.
Mazda MX-6 GE6
Rocznik: 1989
Przebieg: 80000 km
Pojemność: 1991 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 116 KM
Cena: 35900 PLN
Mazda MX-6, rok produkcji 1991.
Jedna z pierwszych, oficjalna sprzedaż ruszyła dopiero w lutym 1992.
Auto sprowadzone z Niemiec, z tego samego salonu, z którego mamy „nowe” (nieużywane) Musso. W ostatnich latach nieeksploatowana, była sprzedana i zarejestrowana w 1993 roku, a w 2008 została ponownie okupiona przez salon, który ją pierwotnie sprzedał.
Świeżo po serwisie, w ramach którego:
– wymieniono olej silnikowy na Millers 5w-40, poprzedzając płukaniem silnika preparatem Liqui Moly,
– nowe świece zapłonowe NGK,
– nowy filtr paliwa,
– nowy pasek rozrządu i rolki,
– nowa pompa wody,
– nowa uszczelka pokrywy zaworów,
– nowy akumulator,
– zalane świeże paliwo, sprawdzona pompa paliwa,
– świeży płyn chłodniczy,
– świeży płyn hamulcowy,
– założono nowe opony.
Przeprowadziliśmy też prace detailingowe.
Samochód w świetnym stanie mechanicznym i blacharskim.
Podwozie wzorowe.
Wnętrze zachowane znakomicie.
Jeździ fantastycznie.
Auto jest świeżo po badaniu technicznym, zwolnione z akcyzy, z kompletem dokumentów do rejestracji.
Sprzedaż na podstawie faktury VAT marża, brak obowiązku opłaty podatku PCC po zakupie.
Telefon: +48 607 273 512
E-mail: info@gieldaklasykow.pl
Miejscowość: Poznań