Baby-Benz zawsze był autem uniwersalnym, a szerokie możliwości konfiguracji pozwaliły stworzyć go takiego, by podobał się osobom posiadającym różne priorytety. Dziś zapewne najciekawsze i najbardziej pożądane są te, który właściciele dodali mu odrobinę sportowej nuty, wybierając pakiet Sportline. Są tu fabryczne sprężyny obniżające, mniejsza kierownica, głębiej profilowane fotele zarówno z przodu, jak i z tyłu, a także fantastyczna tapicerka „Karo Sportline”. Ten egzemplarz ma pod maską silnik 2,3 l, ma niewielki przebieg niespełna 129 tys. km i ma świetny kolor Nautikblau Metallic. Pochodzi ze Szwajcarii i wygląda bardzo dobrze. Aż trudno uwierzyć, że ma już 33 lata.
Mercedes 190E 2.3 Sportline
Data produkcji: 15 listopada 1991 / pierwsza rejestracja w 1992
Przebieg: 128,861 km
Pojemność: 2299 cm³
Moc: 136 KM / 100 kW
Skrzynia biegów: manualna 5-biegowa
Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes 190E 2.3 Sportline w kolorze „929 Nautikblau Metallic” z niebieską tapicerką „Karo Sportline”. Samochód ma 33 lata, jest zachowany w bardzo dobrym stanie, jednak posiada już drobne ślady użytkowania oraz upływu czasu. Sprowadzony z Bern, Szwajcaria od spadkobiercy drugiego wieloletniego właściciela. Jest dokumentacja serwisowa, książka badań spalin „Abgas”, rachunki, instrukcje, dwa kluczyki z brelokiem.
Ten egzemplarz posiada ciekawe opcje wyposażenia m.in: pakiet Sportline (sprężyny obniżające, tapicerka karo, emblematy, kierownica 390 mm skórzana, wybierak biegów, inne przełożenie mostu, fotele Recaro, alufelgi Gullideckel 6,5×15 cali), klimatyzacja, el. szyby przód, nagłośnienie 6 głośników + radio Becker Grand Prix + el. antena Hirschmann + fader, ABS, ASD, 5-biegowa skrzynia manualna, słoneczniki z lusterkami i podświetleniem.
Nadwozie zachowane w bardzo dobrym stanie mimo upływu lat. Brak widocznych ognisk korozji, większych rys, wgnieceń czy innych mankamentów. Jest całkowicie wolne od korozji, nadwozie nie było nigdy naprawiane blacharsko w typowych miejscach. Widoczne normalne, drobne ślady użytkowania wynikające z wieku. Listwy i klosze lamp prawie jak nowe. W samochodzie nie ma żadnych części nieoryginalnych czy azjatyckich zamienników. Pojazd był garażowany. Sprawia bardzo dobre ogólne wrażenie. Szyby oryginalne bez uszkodzeń.
Wnętrze zachowane w bardzo dobrym stanie z minimalnymi śladami użytkowania. Materiałowa tapicerka prezentuje się dobrze, nie ma uszkodzeń, ma żywy kolor. Fotel kierowcy posiada drobne otarcie materiału od wsiadania. Boczki drzwi w kilku miejscach delikatnie rozklejają się, typowy mankament w201, nie były poprawiane czy podklejane. Oryginalne radio Becker Grand Prix wraz z oryginalną anteną elektryczną Hirschmann, w pełni sprawne, zestaw 6 głośników i fader również sprawne. Oryginalne dywaniki rypsowe w dobrym stanie. Elementy drewniane zachowane w idealnym stanie, bez widocznych pęknięć. Kierownica i wybierak biegów idealne. Podsufitka jak nowa.
Samochód jest wersją europejską, sprzedany jako nowy w Szwajcarii i tam użytkowany. Nie jest to pojazd importowany z Japonii czy USA.
Technicznie samochód jest świeżo po serwisie, był również regularnie serwisowany w Szwajcarii.
Prace wykonane w Szwajcarii:
2016:
– nowa pompa paliwa,
– przewody gumowe paliwowe.
2017:
– nowy kompletny układ wydechowy.
2022:
– nowy akumulator.
2023:
– nowa chłodnica wody,
– nowe wisko,
– wymieniona uszczelka pod głowicą (ASO MB),
– nowe klocki hamulcowe przód i tył,
2024:
– nowe czujniki ukł. chłodzenia (ASO MB),
– nowe wszystkie bezpieczniki,
– nowe pióro wycieraczki.
Wykonane prace w kraju maj 2024:
– wymiana wysprzęglika i płynu hamulcowego,
– wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem na Valvoline 10w-40, poprzedzona płukaniem silnika preparatem Liqui Moly,
– kompletny serwis ukł. klimatyzacji: wymiana chłodnicy, osuszacza i zaworów, napełnienie czynnikiem R134a,
– wymiana górnych mocowań amortyzatorów oraz gum stabilizatora,
– nowe opony Falken, nowe wentyle,
– nowe wygłuszenie maski,
– serwis radia Becker i czyszczenie anteny elektrycznej,
– nowa skóra na kierownicy,
– nowe wieszaki tłumików,
– wymiana uszczelki pokrywy zaworów,
– nowy układ zapłonowy (przewody, świece, kopułka i palec rozdzielacza),
– nowy filtr wspomagania i olej, płukanie układu,
– świeży olej ASD, płukanie układu,
– nowy filtr powietrza,
– diagnostyka i regulacja silnika w wyspecjalizowanym warsztacie.
Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.
Cena wynosi 61’000,- PLN. Samochód pochodzi z prywatnej kolekcji, która jest likwidowana. Zarejestrowany w RP. Zostanie wydany z pełnym bakiem paliwa.
Istnieje możliwość zorganizowania dowozu samochodu po zakupie do nowego właściciela. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu ustalenia szczegółów.
Ask for export price for international buyers outside Poland.
Payment in any currency possible, cash or bank transfer, also crypto. Shipping to any country possible. We speak English. Wir sprechen Deutsch. Parliamo Italiano. Мы говорим по-русски.
Telefon: +48 507 433 488
Miejscowość: Wrocław
Zapytania mailowe prosimy kierować pod info@klasykagatunku.pl