Mercedes 280 S W116 1978 – SPRZEDANY

Następca modelu W108 wszedł na rynek z przytupem, zdobywając w plebiscycie na Samochód Roku 1974 pierwsze miejsce. W ciągu ośmiu lat sprzedano ich niemal pół miliona, co biorąc pod uwagę klasę i cenę tej limuzyny było rekordem i ogromnym sukcesem. Mercedes 280 S W116 z ogłoszenia ma krótszy z dwóch dostępnych rozstawów osi i najmniejszy dostępny silnik, lecz absolutnie zachwyca swoim wyjątkowym stanem zachowania. Wprost trudno uwierzyć, ża ten Mercedes ma już 38 lat i nigdy nie był w odbudowywany.

Mercedes 280 S W116
Rocznik: 1978
Przebieg: 125000 km
Pojemność: 2800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 163 KM

Wyposażenie:
006 – tapicerka moos
606 – lakier ahorngelb
306 – filtr z węglem aktywowanym
410 – dach odsuwany elektrycznie
420 – skrzynia automatyczna 4 biegowa
514 – radio Becker Europa
673 – akumulator dużej pojemności
682 – gaśnica
260 – brak oznakowania modelu na pokrywie bagażnika

Jeden z najlepiej zachowanych egzemplarzy Mercedesa W116 w Polsce.
Posiada ciekawe, oryginalne wyposażenie – wszystko oczywiście w stanie fabrycznym – działające bez zarzutu.

Samochód praktycznie nie posiada oznak zużycia.
Silnik pracuje równo i bardzo cicho, wnętrze jak nowe.
Samochód ma wartość kolekcjonerską.

Auto posiada wyjątkową i bardzo rzadko spotykaną kombinację kolorów – lakier AHORNGELB – żółty klonowy i wnętrze koloru oliwkowego MOOS.

Przebieg pojazdu jest udokumentowany, zresztą po dokładnym obejrzeniu auta nikt nie będzie miał żadnych wątpliwości.

Auto oczywiście jest bezwypadkowe – każdy element posiada fabryczny lakier z pięknym połyskiem.

Bagażnik jak i tylna kanapa nie posiadają żadnych oznak użytkowania.
Zresztą całe wnętrze jest w stanie fabrycznym.
Posiadam oczywiście komplet kluczyków i pełną dokumentację tego auta.
W bagażniku znajdują się oryginalne klucze Mercedes Benz w pokrowcu, nieużywany podnośnik oraz koło zapasowe.
Wykładzina bagażnika jak nowa, dodatkowo guma zabezpieczająca wykładzinę również jak nowa.
To trzeba po prostu zobaczyć.
Silnik i cały osprzęt wizualnie i mechanicznie w stanie perfekcyjnym.
Wnętrze również bez zarzutu, fotele idealne, dywaniki jak nowe.
Podłoga w stanie fabrycznym.
Kierownica i lewarek niepowycierane, zresztą przy tym przebiegu byłoby to niemożliwe.

Od spodu samochód wygląda jakby właśnie zjechał z linii produkcyjnej: żadnych wycieków, rdzy.
Nie ma nawet błota.
Cały układ zawieszenia działa bez zarzutu.
Nic nie stuka i nie piszczy – auto płynie cicho i dostojnie po drodze.

Z zewnątrz auto również prezentuje się naprawdę wyjątkowo.
Wszystkie chromy są w doskonałej kondycji – nieporysowane.
W połączeniu z pięknym kolorem nadwozia i klasycznymi kołpakami wyglądającymi jak nowe, auto robi kolosalne wrażenie, o niebo lepsze niż na zdjęciach.

Do Mercedesa posiadam oryginalną Datenkartę.