Mercedes 300 CE-24 C124 1990 – SPRZEDANY

Mercedes 300 CE-24 (C124) to jeden z najlepiej stylistycznie wyważonych niemieckich projektów lat 80. Jego sylwetka jest opływowa, nowoczesna jak na swoje czasy, niemal pozbawiona chromu, który utrzymał się jedynie na atrapie chłodnicy z gwiazdą na szczycie oraz na bocznych listwach (od 1989 roku). Ma bezramkowe drzwi, które w latach 80. robiły wrażenie na każdym. Kokpit to wzór ergonomii. Znakomicie poczuje się w nim każdy miłośnik architektury, dobrego designu, inżynierii, rozwiązań ponadczasowych i sprawdzających się wciąż, mimo upływu kolejnych dekad. Ten egzemplarz to wersja z 231-konnym, 24-zaworowym silnikiem w kolorze „702 Rauchsilber Metallic”, z brązową tapicerką „Brasil”. Prezentuje się wyśmienicie.

Mercedes 300 CE-24 C124
Data produkcji: wrzesień 1990
Przebieg: 250,266 km
Pojemność: 2962 cm³
Moc: 231 KM / 170 kW
Skrzynia biegów: automatyczna 5-biegowa

Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes 300CE-24V serii C124 w kolorze „702 Rauchsilber Metallic” z brązową tapicerką „Brasil”. Samochód ma 34 lata, jest zachowany w bardzo dobrym stanie, jednak posiada już różne ślady użytkowania oraz upływu czasu. Sprowadzony z Chur, Szwajcaria od wdowy po pierwszym właścicielu, stał nieużywany w garażu podziemnym od 2016 roku. Jest kompletna dokumentacja serwisowa, książka serwisowa oraz książka badań spalin „Abgas”, wszelkie karty, instrukcje, trzy kluczyki.

Ten egzemplarz posiada bardzo długą listę wyposażenia m.in: klimatyzacja automatyczna, el. regulacja kolumny kierownicy, el. sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień i pneumatyką lędźwi, ABS, ASD, 5-biegowa skrzynia automatyczna, skórzana kierownica i wybierak biegów, tempomat.

Nadwozie zachowane w bardzo dobrym stanie mimo upływu lat. Brak widocznych ognisk korozji, większych rys, wgnieceń czy innych mankamentów. Jest całkowicie wolne od korozji, nadwozie nie było nigdy naprawiane blacharsko w typowych miejscach. Widoczne normalne, drobne ślady użytkowania wynikające z wieku. Elementy chromowane są jak nowe. Listwy i reflektory prawie jak nowe. W samochodzie nie ma żadnych części nieoryginalnych czy azjatyckich zamienników. Pojazd był garażowany. Sprawia bardzo dobre ogólne wrażenie. Szyba tylna nie jest rozwarstwiona, wciąż oryginalna.

Wnętrze zachowane w bardzo dobrym stanie, jednak z widocznymi już śladami użytkowania. Skórzana tapicerka prezentuje się dobrze, bez przetarć czy większych uszkodzeń. Fotel kierowcy posiada drobne odbarwienie skóry na siedzisku, fotel pasażera ma małe otarcia od wsiadania. Żadne elementy nie były obszywane. Oryginalne radio Becker Avus wraz z oryginalną anteną elektryczną Hirschmann, w pełni sprawne. Dywaniki rypsowe w komplecie do auta. Elementy drewniane zachowane w dobrym stanie, mają gdzieniegdzie małe pęknięcia ale nie rzuca się to w oczy. Kierownica i wybierak biegów mają ślady używania oraz wytarcia skóry.

Samochód jest wersją europejską, sprzedany jako nowy w Szwajcarii i tam użytkowany. Nie jest to pojazd importowany z Japonii czy USA.

Technicznie samochód jest świeżo po serwisie, po okresie postoju.

wykonane prace w ostatnim czasie:
– regeneracja dwóch pomp paliwa w wyspecjalizowanym warsztacie, wymieniony filtr paliwa, płukanie zbiornika,
– regeneracja alternatora,
– nowy filtr powietrza,
– wymiana oleju silnikowego na Valvoline 10w-40c poprzedzona płukaniem silnika preparatami Liqui Moly,
– nowy filtr wspomagania, wymiana płynu i płukanie układu,
– uzupełniony płyn hamulcowy,
– nowe wygłuszenie maski silnika,
– nowe odboje tylnej klapy 4 szt.,
– nowe paski osprzętu silnika,
– serwis układu klimatyzacji,
– nowe pióro wycieraczki przedniej szyby,
– wymiana gum stabilizatora,
– nowe górne mocowania amortyzatorów przednich,
– nowy akumulator,
– nowe świece zapłonowe,
– przegląd radioodtwarzacza Becker, nowy bat antenowy, naprawa i konserwacja anteny Hirschmann.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.