Mercedes 450 SE W116 1976 – 65900 PLN – Warszawa

Mercedes 450 SE W116 to dostojna limuzyna klasy S, która w 1974 roku została okrzyknięta tytułem „European Car of the Year”. Tak jak samochód wówczas zrobił wrażenie na dziennikarzach, tak samo zaimponować może dziś… a może nawet bardziej, bo żyjemy w czasach, gdy nawet w luksusowych wyrobach motoryzacyjnych coraz trudniej odnaleźć rys indywidualności. Mercedesa z tamtych czasów nie da się pomylić z żadną inną marką. Od charakterystycznej gwiazdy na szczycie chromowanej osłony chłodnicy po charakterystyczne, karbowane tylne światła – to potrafiło rozpoznać nawet dziecko. Przy okazji to wóz pozbawiony słabych punktów. Luksus, świetna jakość wykonania, doskonały komfort jazdy i spory zapas mocy pod prawą nogą, a do tego wspaniały, ponadczasowy styl. Egzemplarz z udokumentowanym przebiegiem 101 tysięcy kilometrów w doskonałym stanie to świetny wybór. Ten ma fantastyczne, welurowe wnętrze, potężne V8 pod maską i historię szwajcarsko-francuską.

Mercedes 450 SE W116
Rocznik: 1976
Przebieg: 101000 km
Pojemność: 4500 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 230 KM

Cena: 65900 PLN

Wyposażenie:
– klimatyzacja,
– 4 elektryczne szyby,
– elektryczna antena,
– welurowa tapicerka

Przedstawiam na sprzedaż przepięknego Mercedesa w116 450 SE z silnikiem V8 o mocy 230 KM z udokumentowanym przebiegiem 101.000 km w stanie wystawowym. Auto pochodzi z południa Francji z wyprzedaży większej kolekcji samochodów zabytkowych. Symboliczny przebieg, brak jakiejkolwiek korozji ani wcześniejszej naprawy blacharskiej, jak również nienaganny stan auta, jest absolutnie niekwestionowany i sprawia, że egzemplarz jest unikatowy. Stan auta zaspokoi najbardziej wymagających.

Historia:

Auto zostało zakupione przez lokalnego właściciela banku w Szwajcarii w 1976 roku. Przebywało w Genewie przez pierwsze 19 lat, a następnie zostało przekazane członkowi jego rodziny mieszkającemu we Francji (rejestracja w Paryżu, lokalizacja w Tuluzie w rodzinnym letnim domu właściciela). Samochód posiadał zatem 2 właścicieli, będących jedną rodziną.

Stan wnętrza:

Idealne i oryginalne (Ocena rzeczoznawcy 1). Welurowy materiał na siedzeniach, podsufitce i dywanikach zachowały swoją mięsistą strukturę i kolorystykę. Nie jest w jakikolwiek sposób nadgryzione zębem czasu i wygląda jakby auto wczoraj wyjechało z fabryki. Deska rozdzielcza nie ma pęknięć a elementy tapicerki oraz drewna kokpitu są w perfekcyjnej kondycji. Całość jest pachnąca, została poddana ozonowaniu i gruntownemu czyszczeniu. 4 elektrycznie otwierane szyby, jak również klimatyzacja działają perfekcyjnie.

Stan nadwozia:

Perfekcyjny (Ocena rzeczoznawcy 1). Absolutny brak jakiejkolwiek korozji w newralgicznych elementach auta, jak: podłoga, progi, błotniki tylne czy przednie, podłużnice, bagażnik, dolne elementy drzwi, fragmenty pod maską przy zawiasach, etc. Żaden z elementów auta nie był nigdy naprawiany blacharsko. Lakier auta jest bardzo ładny i został odświeżony. Na licznych elementach auta, np.: ściana grodziowa, auto posiada jeszcze fabryczną miodową powłokę środka anykorozyjnego charakterystycznego dla Mercedesa z tamtych lat. Uszczelki i chromy w stanie bardzo dobrym. Brak ubytków oraz rys na karoserii. Podwozie auta zostało zabezpieczone dodatkową powłoką w latach ’80-tych. Auto posiada centralny zamek, który naturalnie funkcjonuje bez problemów. W bagażniku znajduje się nieużywane nigdy koło zapasowe oraz oryginalna apteczka.

Stan mechaniki:

(Ocena rzeczoznawcy 1). Silnik to największa jednostka, naturalnie z wyłączeniem modelu 6.9 l. 8 cylindrów w układzie V oraz automatyczna skrzynia biegów pracują wzorowo. Auto przeszło gruntowną inspekcję techniczną w Polsce po wielu latach postoju. Otrzymało nowy akumulator, filtr powietrza, silnika, skrzyni i paliwa, oleje w skrzyni biegów i silniku, płyn chłodzący i hamulcowy oraz płukanie całego układu paliwowego i hamulcowego. Układ hamulcowy został gruntownie zrewidowany; klocki i cylinderki zostały wymienione. Cały układ wtryskowy został poddany profesjonalnemu przeglądowi i regeneracji w Warsaw Classic Garage (koszt 3000 PLN). Auto ‘stoi’ na oryginalnych oponach Michelin z lat ’70 – ’80, jako jeden z dodatkowych parameterów potwierdzający przebieg samochodu. Dodatkowo, oryginalne naklejki serwisowe na welcu drzwi przednich, filtrze powietrza i szereg dokumentów w tym 2 książki serwisowe, manuale i faktury z cyklicznych przeglądów technicznych. Auto serwisowane było przez lokalny Mercedes ASO w ciągu całego swojego życia.

Wszystkie szyby są oryginalne; auto jest bezwypadkowe.

Cena jest adekwatna do stanu auta. Mercedesów ‘S klasse’ z tak symbolicznym przebiegiem w takiej kondycji została znikoma liczba. Ceny tych aut szybują w górę za granicą znacznie szybciej niż w Polsce. Oferta skierowana jest dla kupujących doceniających perfekcję, oryginalność i prawdziwy przebieg auta. Auto prezentuje się wybitnie, a jego cena będzie na 100% rosła w czasie. Zapraszam do rozmów oraz na oględziny. Jestem w 100% przekonany, że egzemplarz auta będzie dla Państwa niesamowitym zaskoczeniem. Przewidujemy zamianę na innego ciekawego Mercedesa, BMW, najlepiej droższego.

Telefon: +48 781 580 474
Miejscowość: Warszawa