Mercedes 500 SL AMG R107 1985 – 80000 EUR – Częstochowa

Ilość dobra aż się wylewa z tej oferty. Najmocniejszy i najbardziej szlachetny pięciolitrowy silnik, czarny lakier, wyciemnione wszystkie elementy chromowane, kultowy pakiet AMG i felgi AMG Penta, a we wnętrzu fotele Recaro… wszystko jak z katalogu AMG i na tym jeszcze nie koniec. Również mechanicznie auto przeszło modyfikacje, aby osiągi mogły nadążyć za wyglądem. 282 konie mechaniczne tego egzemplarza to nie pobożne życzenie, lecz wynik odczytany na hamowni. Auto zbudowane zostało w specyfikacji europejskiej i również tu, w AMG w Affalterbach przeszło modyfikacje, by zostać wyeksportowane do USA i tam spędzić niemal całe życie w rękach jednego właściciela. Auto imponuje zarówno stanem zachowania, jak i stylem. Oto Mercedes 500 SL R107 i tuning w topowym wydaniu połowy lat 80-tych.

Mercedes 500 SL AMG R107
Rocznik: 1985
Przebieg: 160000 km
Pojemność: 4973 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 282 KM

Cena: 80000 EUR

VIN: WDB1070461A023512

Samochód z bardzo ciekawą historią.
Europejska wersja kupiona w Niemczech w 1985 roku przez lekarza Paula Stenberga z Narberth koło Filadelphi w Pensylwanii (jak można się przekonać po nalepce na szybie bocznej – fana drużyny Filadelfii). Sprowadzona do USA w 1985 roku już w wersji, którą widać na zdjęciach. Samochód pierwszy raz przyjechał na przegląd do serwisu w Bala-Cynwyd, Filadelphia, PA.
Od 1986 do 2019 serwisowana w tym właśnie serwisie.
Poprzez kontakt z serwisem oraz fakturami z przeglądów (zdjęcia) mamy potwierdzenie, iż obsługiwali oni ten samochód w tym okresie. Przebieg potwierdzony przez dostępną historie wynosi 160.000 km.
Auto posiada oryginalny lakier.
Grubość lakieru od 160 – 240 um.
Pomalowana została jedynie maska ze względu na przetarcie, którego nie udało się zreanimować.

Zarówno siedzenia Recaro, kierownica, spojler przód, listwy progowe, boczne oraz tylna dokładka zderzaka to obecnie niespotykane dodatki w samochodach wystawianych na sprzedaż w serii w107.

Odrestaurowane zostały wszystkie listwy plastikowe oraz felgi AMG.
Silnik przeszedł weryfikację, nie potrzebował żadnej ingerencji mechanicznej, a jedynie wykalibrowanie zapłonu.
Całe wnętrze oprócz foteli jest w oryginalnej skórze.
Dach materiałowy również w oryginale.
Całe podwozie zostało zdemontowane, przejrzane, odświeżone, powymieniane zostały elementy gumowe.

Ponieważ silnik jest w specyfikacji AMG, posiada wałki AMG oraz popychacze mechaniczne, to wynik z hamowni pokazał 282 KM.
Pracuje zupełnie inaczej od silników 500 SL. Wkręca się bardzo szybko na obroty, jest niezwykle dynamiczny.

Na wyposażeniu oryginalne radio Nakamichi, w tamtych latach był to top hifi oraz telefon, który niestety nie działa.

W cenie transport zamknięty na terenie PL.
Możliwość wystawienia faktury vat.

Telefon: +48 607 681 481
Miejscowość: Częstochowa