KlasykaGatunku.pl

Mercedes C 180 T S202 1997 – 21500 PLN – SPRZEDANY

Dla każdego sformułowanie „klasyczny” oznacza coś innego, a pojęcie dotyczy nie tylko zwykłych ludzi, ale i samych producentów. Można przecież odnaleźć samochody, które już jako nowe otrzymały etykietę „Classic”. W przypadku Mercedesa W202 była to po prostu wersja podstawowa, uzupełniona jedynie w egzemplarzach poliftowych w lakier na bocznych listwach i prawdziwe drewno na desce rozdzielczej. Wyżej stały „Elegance” i „Sport”, lecz przedstawiony egzemplarz pokazuje, że nie trzeba nic więcej, kiedy auto zachowane jest w świetnym stanie. Jak przystało na egzemplarz po jednej właścicielce z 1951 roku, wygląda świetnie i ma wszystko co trzeba, by podróżować komfortowo. Oto Mercedes C 180 T S202 z 1997 roku. Pod maską skromne 1,8 l, lecz za plecami sporo możliwości, dzięki uniwersalnemu nadwoziu typu kombi.

Mercedes C 180 T Classic
Data produkcji: 04.07.1997
Pojemność silnika: 1799 ccm
Moc silnika: 90 kW / 122 KM
Przebieg: 114,799 km
Skrzynia biegów: manualna

Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes C 180 T serii w202 w kolorze „366 Azuritblau” z szarą materiałową tapicerką. Sprowadzony z Camorino, Szwajcaria, bezpośrednio od pierwszej właścicielki (Pani Dr. ur. 1950). Zachowany w bardzo dobrym stanie, porównywalnym do trzyletniego pojazdu, z niskim przebiegiem 114 tysięcy kilometrów. Posiada kompletną dokumentację serwisową oraz dwa kluczyki. Pojazd był w programie „Swiss-Integral”, z wykupioną nielimitowaną obsługa serwisową w latach 1997-2007. Następnie obsługę kontynuowano u dealerów MB.

Nadwozie zachowane w idealnym stanie, z minimalnymi śladami użytkowania, bez widocznych śladów korozji. Posiada w większości wciąż fabryczny lakier. Ledwo widoczne odpryski lakieru od kamieni na masce. Spód i wnęki nadkoli zachowane w stanie nadzwyczajnym, niektóre elementy wyglądają wciąż dosłownie jak nowe. Zderzaki bez otarć lakieru.

Wnętrze jest kompletne, bez widocznych uszkodzeń, z minimalnymi śladami użytkowania. Tapicerka wygląda prawie jak nowa. Wszystkie plastiki są wciąż matowe. Komplet fabrycznych dywaników w idealnym stanie. Drewno przy lewarku ma klika pęknięć lakieru z wieku. Fabryczna instalacja pod telefon Ericsson, poprzednia właścicielka zabrała jedynie telefon ze względu na dane kontaktowe. Fabrycznie zamontowane było radio Pioneer ze zmieniarką CD w bagażniku. Niestety kilka lat temu radio się zepsuło, serwis MB wymienił na współczesny model Pioneer, zmieniarka została.

Komplet dobrych opon Fulda, kołpaki w dobrym stanie, nieużywane koło zapasowe.

W samochodzie zostały wykonane przez nas następujące prace:
– wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem na Millers 5w-40, poprzedzona płukaniem preparatem Liqui Moly,
– nowe świece zapłonowe Beru,
– nowy filtr paliwa,
– świeży płyn chłodniczy.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.