Krotoski Drivers Club

Mercedes C55 AMG W203 2004 – SPRZEDANY

Następca obecnego Mercedesa klasy C AMG ma mieć tylko 4-cylindrowy motor, ale z pewnością nie zabraknie mu lotek, dyfuzorów i wlotów powietrza nadających mu agresywnego wyglądu. Jednak starzy fani AMG wiedzą, że w tej marce nie chodzi o wielkie spojlery, a o wielkie silniki. Dlatego dla wszystkich miłośników old schoolu idealny będzie taki Mercedes C55 AMG W203. Prezentowany egzemplarz jest wyjątkowy ze względu na stan. Pochodzi z Japonii i od nowości przejechał tylko 36 tys. km.

Mercedes-Benz C55 AMG W203
Rocznik: 2004
Przebieg: 36059 km
Pojemność silnika: 5439 cm3
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 367 KM

Auto z rocznika 2004, posiada wszystkie oryginalne szyby i powłokę lakierniczą w nienagannym stanie.

Czarny lakier i chromy nadają klasie C dojrzałego wyglądu, jak na Mercedesa przystało. Na drodze C55 wyróżnią felgi AMG (w doskonałej kondycji) i akcesoryjne owiewki na szyby – popularny dodatek w Japonii, który pasuje tu wyjątkowo dobrze. Lekko przeprojektowane zderzaki, progi, lotka na klapie bagażnika oraz 4 końcówki wydechu wykańczają wszystko z atletycznym sznytem. Na miejscu są także wszystkie oryginalne naklejki – prawdziwy smaczek dla pasjonatów AMG.

Wnętrze nie wykazuje żadnych oznak zużycia. Nie widać ich nawet po oryginalnych dywanikach. Wszystko jest doskonale spasowane, guziki i przełączniki chodzą z odpowiednim oporem, skóry są idealnie matowe i jędrne, a fornir nieporysowany. Oczywiście całe wyposażenie jest w pełni sprawne.

Pod maską przywita nas plakietka z podpisem konstruktora. Jak na prawdziwe AMG przystało, jednostka została złożona przez jednego człowieka zgodnie z filozofią “One Man – One Engine”. W tym przypadku to 5,4-litrowe V8 produkujące 367 KM. Była to ówcześnie flagowa wersja silnikowa klasy C, która pozwalała na rozpędzenie tego auta od 0 do 100 km/h w 4,7 s.

Potężny, wolnossący motor o dużej pojemności to z pewnością główna atrakcja C55 AMG, jednak inżynierowie z Affalterbach zadbali także o właściwości jezdne tego modelu. Nie próbowali przy tym zbudować wyścigówki z betonowym zawieszeniem – nie od tego są sportowe sedany. Znaleźli świetny balans między sportowym prowadzeniem a komfortem pasażerów, czyniąc nawet z usportowionej klasy C doskonałe auto na co dzień.

Podwozie Mercedesa jest w równie dobrym stanie, co reszta auta. Jest czyste, a każda śrubka w aucie wygląda na nigdy nieodkręcaną.

O bagażniku nie napiszemy zbyt dużo. Możemy wyłącznie wspomnieć, że nie był użytkowany. Wyposażenie kompletne, zafoliowane… jednym słowem, nowe.

Do samochodu dołączamy komplet kluczyków i oryginalnych dokumentów, wraz z japońskim certyfikatem eksportowym potwierdzającym przebieg auta.