Mercedes CL 500 C140 1998 – SPRZEDANY

Coupe klasy S typoszeregu W140 zmieniało swoje oznaczenie dwukrotnie. W 1992 narodziło się jako Mercedes 500/600 SEC, od połowy ’93 dostępne były modele S 500 i S 600 (od ’94 również S 420 Coupe), ostatecznie całą gamę przemianowano na CL 420/CL 500/CL 600 w 1996 roku. Więcej konsekwencji niż w nazewnictwie wykazano w projektowaniu, gdyż tej ultra trwałej i luksusowej konstrukcji ciężko cokolwiek zarzucić. To prawdziwa oaza luksusu na kołach, ponad 5 metrów długości i dwie tony masy w dwudrzwiowym, eleganckim nadwoziu. W ogłoszeniu przedstawiciel z ostatniego etapu produkcji, zachowany w bardzo dobrym stanie. Mercedes 500 SEC C140 z silnikiem V8 to optymalny wybór – moc jest wystarczająca, a serwisowanie zdecydowanie mniej kosztowne, niż w topowym modelu z silnikiem V12.

Mercedes-Benz CL 500 C140
Rocznik: 1998
Przebieg: 79926 km
Pojemność: 4973 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 320 KM

Wyposażenie:
el. fotele przód z pamięcią – podgrzewane fotele przód z masażem – kierownica skóra/drewno – el. regulacja kierownicy – el. roleta tylna – skórzana tapicerka exclusive dwukolorowa – ogrzewanie postojowe – klimatyzacja automatyczna dwustrefowa – drewno orzechowe – dźwignia zmiany biegów w skórze – podłokietnik przód z półką – podłokietnik tył – lodówka w tylnym środkowym schowku – deska rozdzielcza oraz boczki drzwi/boczki tył obszyte skórą – zmieniarka CD – tempomat – regulacja poziomu – alarm EDW – system nagłośnienia – komand – podsufitka z alkantary – el. szklany szyberdach – dociąganie drzwi – światła ksenon – zawieszenie sportowe AMG – dwuczęściowe felgi aluminiowe AMG – czujniki parkowania przód i tył – spryskiwacze reflektorów – książki z instrukcją – ESP – poduszki przednie/boczne itd.

Mercedes Benz CL500 C140
– Został sprowadzony z Japonii i jest już zarejestrowany w Polsce.
– Samochód jest w bardzo dobrym stanie, z udokumentowanym przebiegiem 79926 km.
– W pięknym i rzadko spotykanym kolorze AZURITBLAU METALIK
– Skórzana tapicerka jest bez większych śladów zużycia.
– Nie posiada żadnych śladów korozji.
– Mankamentem są małe zadrapania oraz małe pęknięcie na przednim zderzaku, odprysk na listwie chromowej przedniej szyby
– Silnik i skrzynia pracują prawidłowo