Mercedes CLK 200 Kompressor 2001 – SPRZEDANY

Historia CLK w oczach rozpoczęła się w marcu 1993 roku. Smukła osłona chłodnicy, cztery pojedyncze, eliptyczne światła przednie, czyli nowa twarz marki – to wszystko powstało, by zachęcić do marki młodszych odbiorców. Technicznie CLK pod wieloma względami bazował na limuzynie klasy C generacji W202. Jednak odmienne rozwiązania detali, a przede wszystkim całkowicie nowa konstrukcja nadwozia, potwierdzają niezależność tej serii modelowej. Jej wspólnym mianownikiem było bogactwo standardowego wyposażenia, w tym kontrola trakcji (TCS), wyświetlacz temperatury zewnętrznej, skórzana kierownica, zdalne otwieranie pokrywy bagażnika, szkło termoizolacyjne i wiele innych. To wszystko opłaciło się marce: coupé z serii 208 zostało bardzo dobrze przyjęte. Nie znaczy to niestety wcale, że łatwo dziś o zadbany egzemplarz. W ciągu pięciu lat w fabryce w Bremie wyprodukowano łącznie 233367 sztuk, ale tylko nieliczne prezentują się tak dobre, jak ta.

Mercedes CLK 200 Kompressor w208
Data produkcji: 11.01.2001
Pojemność silnika: 1998 ccm
Moc silnika: 163 KM / 120 kW
Przebieg: 52,257 km
Skrzynia biegów: manualna 6-biegowa

Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes CLK 200 Kompressor serii w208 w kolorze „197 Obsidianschwarz Metallic” z czarną skórzaną tapicerką. Wersja wyposażenia Elegance. Sprowadzony od pierwszego właściciela (ur. 1929) z okolic Turynu, Włochy. Zachowany w perfekcyjnym stanie z minimalnymi śladami użytkowania i bardzo niskim przebiegiem 52 tysiące kilometrów. Dokumentacja serwisowa oraz dwa kluczyki z pilotem. Samochód przeznaczony dla bardzo wymagających odbiorców – wygląda i jeździ jak nowy.

Nadwozie we wzorowym stanie, bez żadnych ognisk korozji, rys, odprysków czy innych widocznych mankamentów. Jeśli to dla kogoś istotne, zgodnie z pomiarem miernika, posiada wciąż fabryczny lakier na każdym elemencie. Listwy przy szybach, lampy, emblematy wyglądają jak nowe.

Wnętrze jest kompletne, prezentuje się jak w salonowym pojeździe. Skórzana tapicerka wygląda praktycznie jak nowa. Komplet fabrycznych dywaników, również jak nowe. Elementy konsoli i przyciski bez wytarć. Wykończenia drewniane wyglądają jak nowe, brak jakichkolwiek rys czy pęknięć. Wszystkie plastiki matowe.

Spód i wnęki nadkoli jak w rocznym aucie. Elementy zawieszenia wyglądają jak nowe. Widoczne wszelkie fabryczne oznaczenia i naklejki. Kompletny zestaw narzędzi w bagażniku, nieużywane koło zapasowe.

Na felgach były wciąż pierwsze, fabryczne opony. Zostały wymienione na nowy komplet opon letnich Dunlop.

Wykonane prace przed 1500 km:
– wymiana oleju w silniku na Millers 5w-40, poprzedzona płukaniem silnika preparatem Liqui Moly,
– nowa sonda lambda,
– nowy drążek środkowy,
– nowe sworznie wahaczy szt. 2,
– ustawienie geometrii zawieszenia,
– lakier zabezpieczony powłoką kwarcową.
– komplet nowych opon letnich Dunlop.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.