Mercedes CLK 55 AMG Cabrio A209 2006 – 79999 PLN – Szczecin

Połączenie liter CLK i AMG na Mercedesie już samo w sobie dużo mówi o modelu, który łączy luksus i sportowe osiągi. Mercedes CLK 55 AMG Cabrio A209 to konfiguracja z wolnossącym, 5,5-litrowym silnikiem V8 pod maską, generującym 367 koni mechanicznych i rozpędzającym auto do pierwszej setki w 5,3 s. Małe nadwozie i możliwie duży silnik – to połączenie, które zawsze sprawdza się świetnie. Nie bez znaczenia jest tu odpowiednie zestrojenie zawieszenia, silnika i skrzyni biegów, dzięki czemu samochód odbieramy jako zdecydowanie bardziej soczysty i agresywny, niż dajmy na to CLK 500.

Mercedes CLK 55 AMG Cabrio A209
Rocznik: 2006
Przebieg: 152000 km
Pojemność: 5439 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 367 KM

Cena: 79999 PLN

Wyposażenie:
– elektryczne, podgrzewane skórzane fotele, kierowcy z funkcjami pompowania boczków i podparcia lędźwiowego,
– mechanizm podawania pasów – sprawny, co podobno nie jest oczywiste w CLK,
– ABS, ESP,
– keyless,
– tempomat,
– w pełni elektryczny, składany dach materiałowy w rewelacyjnym stanie,
– podsufitka z Alcantary z przeżyciami,
– reflektory bixenonowe,
– klimatyzacja dwustrefowa,
– przyciemnione szyby,
– 3 cupholdery,
– 18” oryginalne felgi AMG z oponami Michelin letnimi,
– radio z dużym wyświetlaczem, zmieniarką CD, dodatkowym slotem płyt CD i DVD za wyświetlaczem,
– system audio harman/kardon Logic 7,
– bluetooth – jest moduł w aucie,
– isofix,
– czujniki parkowania z tyłu,
– dywaniki welurowe, oryginał Mercedes,
– pilot do bram garażowych,
– wielofunkcyjna kierownica z łopatkami do zmiany biegów,
– elektrochromatyczne lusterka,
– czujnik deszczu i zmierzchu,
– poduszki powietrzne z przodu i z tyłu,
– podłokietnik z przodu i z tyłu.

Oferowany samochód Mercedes Benz A209 cabrio w oryginalnej wersji CLK 55 AMG.

Jest to oryginalne wolnossące 5.5 (5439 cm3) V8 o mocy 367 KM i 510 Nm.
Proszę nie mylić ze zwykłym CLK 500 z silnikiem 5.0 306 KM lub poliftowym 5.5 388 KM. To zupełnie inne auta, nieprzygotowane przez AMG, legitymujące się zupełnie innym charakterem i nie posiadające wartości kolekcjonerskiej w odróżnieniu od oferowanego przeze mnie egzemplarza, którego wartość będzie już tylko rosła, więc to za razem świetne auto, jak i świetna inwestycja.

Utrzymany jest w pełnym oryginale. Oprócz sportowego filtra K&N nie ma żadnych nieoryginalnych modyfikacji wewnętrznych czy zewnętrznych.

Jest w moim posiadaniu zaledwie od 8-go marca. Otrzymałem go w rozliczeniu za ponad 600-konne V12 biturbo – stąd powód sprzedaży. Ale szczerze nawet na osobie poruszającej się znacznie mocniejszymi autami, ten egzemplarz robi świetne wrażenie. Przyspieszenie wbija w fotel, trzyma się drogi bardzo dobrze, do prowadzenia też ciężko jest mieć jakieś zastrzeżenia.

Samochód jest w stanie bardzo dobrym, zarówno wizualnym, jak i technicznym. Wnętrze bym określił nawet mianem pedantycznie zadbanego. Samochód posiada tylko 152 tysiące oryginalnego przebiegu.

Samochód jest sprowadzony z USA z przebiegiem 146 tys. km – to już moje drugie takie auto i kolejne będą również z USA. Dzięki temu mamy pełną historię i znamy bezwypadkowość auta. Po Polsce zrobił tylko 6 tys. km, więc dzięki raportom Carfaxu mamy całą historię jak na dłoni. Podobno (informacje od poprzedniego właściciela) został sprowadzony jako dodatek/gratis niespodzianka do jakiegoś większego zamówienia. Auto bezwypadkowe, miało wymieniony tylko przedni zderzak. Posiadam wykupiony świeżo raport AutoDNA, gdzie widać, że inne elementy, jak pas, wzmocnienie, poduszki itp. są nietknięte. Szkoda wygląda na parkingową. Raport oczywiście udostępniam zainteresowanym osobom.

5-biegowa automatyczna skrzynia przełącza biegi praktycznie niezauważalnie, a na manualnym trybie, przy gazie w podłogę, z przyjemnym kopnięciem, jak na AMG przystało. Do tego silnik pięknie brzmi na wyższych obrotach przy otwartym dachu.

W aucie są oryginalne zegary z CLK 55 AMG z wgranym programem z 63 AMG. Prawdopodobnie jedyny taki zabieg na świecie (mam zdolnego elektronika od MB). Dodatkowe menu z temperaturą oleju, dużą cyfrą obecnego biegu, na czerwono informacją o konieczności zmiany biegu na wyższy, ładowaniem akumulatora i stoperem.

Pokaźna galeria zdjęć, gdzie sfotografowałem chyba wszystko co się dało: https://photos.app.goo.gl/BvJXFWBwjYDRjWdN7

Z mankamentów, jakie zaobserwowałem do tej pory:
– czasami zapala się błąd 3-go światła stopu – w trakcie diagnozy,
– lewe lusterko na obudowie nosi parę rys – wypadałoby podmalować,
– brak dwóch zwieńczeń przełącznika od pompowania foteli kierowcy – zamówione nowe w ASO.

Zależy mi na szybkiej sprzedaży, więc wystawiam za najniższą cenę, za jaką takie sprawne auto jest sprzedawane na mobile.de.
Moje poprzednie samochody i pedantyczne do nich podejście możecie zobaczyć:
https://www.instagram.com/cars_by_saillupus/

Auto przebywa obecnie w Szczecinie, gdzie zachęcam do oglądania i zakupu.

Telefon: +48 512 403 105
Miejscowość: Szczecin