CLS powstał, żeby wypełnić lukę w gamie samochodów osobowych, o której inni producenci dotąd nie pomyśleli. Długa maska, nisko opadająca linia dachu, mocno wyprofilowane drzwi bez ramek i nadwozie limuzyny przypominające bardziej coupe. Dlatego też, sportowa stylizacja zawsze wygląda na nim dobrze. Ten Mercedes CLS 550 C219 wyposażony jest w pakiet wizualny AMG i wydech AMG, a także 19-calowe felgi Carlsonna. Dodatkowo przykuwa uwagę świetnym zestawieniem kolorystycznym czarnego lakieru i bordowego wnętrza. Ciężko będzie przejść obok niego obojętnie. Świet jest stan zachowania – auto ma wciąż fabryczną powłokę lakierniczą i jedynie 38 tysięcy kilometrów przebiegu. Pod jego maską też silnik nie od parady – 5,5-litrowa jednostka V8 sprawdza się w tym nadwoziu pięknie.
Mercedes-Benz CLS 550 C219
Rocznik: 2007
Przebieg: 38552 km
Pojemność: 5461 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 387 KM
Do naszej oferty dołącza kolejny CLS. Tym razem w nietypowym połączeniu czarnego koloru nadwozia i bordowego wnętrza. Jeżeli dodamy do tego 19 felgi Carlsonna i fabryczny pakiet AMG otrzymujemy bardzo ciekawe „czterodrzwiowe coupe”. To auto dla kogoś kto ceni sobie komfort podróżowania, ale lubi od czasu do czasu poczuć jak przyspiesza samochód ważący ponad 1800 kg. Prezentowany Mercedes pochodzi z Japonii i przejechał do dziś jedynie 38 tys. km.
Lakier fabryczny niemal na całym pojeździe. Na tylnych błotnikach i drzwiach naklejone są nadal folie ochronne.
Wszystkie szyby oryginalne (łącznie z czołową) i z tego samego rocznika.
Wnętrze czyste i zadbane. Po sprowadzeniu wymagało jedynie powierzchownego czyszczenia. Skóry nie posiadają pęknięć i przebarwień. Nie były poddawane żadnym procesom renowacji. Elementy dekoracyjne w idealnym stanie. Wyposażenie w pełni sprawne.
Silnik V8 pracuje równo i bez zarzutu, a wydech AMG podkreśla jeszcze jego brzmienie. CLS 550 jest wersją wyłącznie na rynek japoński. Generuje 387 KM i powoduje sprint do „setki” w 5,4 s. Skrzynia biegów zmienia przełożenia płynnie, bez szarpnięć. Opcjonalnie podczas zakupu w salonie można było doposażyć auto w łopatki przy kierownicy.
Komora silnika i podwozie porównywalne stanem do kilkuletniego pojazdu. Auto po wymianie oleju, filtrów. Założone nowe opony oraz akumulator.
Auto jest po wszystkich opłatach celno-skarbowych, z kompletem dokumentów, świeżo po przeglądzie. Gotowe do pierwszej rejestracji w kraju.