KlasykaGatunku.pl

Mercedes E 250 Diesel W210 1996 – SPRZEDANY

Oto coś, czego w salonach już nie odnajdziemy. Samochód osobowy napędzany wolnossącym silnikiem wysokoprężnym. W Mercedesach jednostka OM605 miała swoich wiernych miłośników. Pięć cylindrów, minimalna ilość elektroniki, zdolność przepalenia paliwa dowolnej jakości paliwa i wspaniała wytrzymałość. Obok swoich czterocylindrowych braci M604 i sześciocylindrowych OM606 były to ostatnie silniki Mercedes z komorą wirową. Łączy je konstrukcja – żeliwny blok, aluminiowe głowice z 4 zaworami na cylinder oraz mechaniczne pompy wtryskowe. Możliwy przebieg? 500-600 tys. km, a przy odpowiedniej konserwacji nawet milion. Mercedes E 250 Diesel W210 w latach 1996-98 był dostępny już wyłącznie na kilku wybranych rynkach – można było go zamówić tylko w Grecji, Włoszech, Portugalii, Turcji, Bułgarii, Chorwacji, Macedonii i na Węgrzech. Ten egzemplarz pochodzi z ciepłego włoskiego klimatu – co korzystnie wpłynęło na kondycję jego karoserii, która jest wolna od korozji.

Mercedes E 250 Diesel W210
Data produkcji: 10.10.1996
Pojemność silnika: 2497 ccm
Moc silnika: 113 KM / 83 kW
Przebieg: 249,026 km
Skrzynia biegów: manualna

Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes E250 Diesel serii w210 w kolorze „199 Blauschwarz Metallic”, z czarną materiałową tapicerką. Sprowadzony z Turynu, Włochy od pierwszego właściciela. Zachowany w bardzo dobrym stanie z normalnymi, drobnymi śladami użytkowania i upływu czasu.

Nadwozie w idealnym stanie, całkowicie wolne od korozji. Zderzaki bez otarć lakieru. Klosze lamp bez zmatowień czy pęknięć, idealne. Spód i wnęki nadkoli w stanie bardzo dobrym, jak w kilkuletnim aucie. Lakier jest według wskazań miernika oryginalny. Kilka małych odprysków lakieru w przedniej części nadwozia.

Wnętrze jest kompletne, widoczne jedynie drobne ślady użytkowania. Tapicerka w bardzo ładnym stanie, bez widocznych uszkodzeń czy przetarć. Komplet fabrycznych dywaników welurowych w bardzo dobrym stanie. Oryginalne radio Blaupunkt. Drewno w bardzo dobrym stanie, bez pęknięć. Zachowała się jeszcze folia ochronna na listwach progowych.

Felgi w dobrym stanie, komplet dobrych opon. Jedna felga od strony kierowcy ma otarcie rantu od krawężnika.

Wykonane prace:
– wymiana oleju silnikowego na Millers 10w-40, poprzedzona płukaniem silnika preparatem Liqui Moly,
– nowy filtr paliwa,
– świeży płyn chłodniczy.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.