Mercedes E 290 Turbodiesel W210 1997 – 32000 PLN – Gdańsk

Mercedes E 290 Turbodiesel W210 to patrząc od wielu stron Mercedes optymalny. Wygodny, komfortowy, trwały mechanicznie, świetnie wykonany wewnątrz. Na dodatek – to jedyny w całej gamie W210 model z silnikiem wysokoprężnym z wtryskiem bezpośrednim, oferowanym w latach 1996-99. W wersji Elegance niewątpliwie ma klasę. Zestawiając z wersją Classic wyróżniają go chromowane aplikacje (listwy zderzaków i boczne, górna część klamek) i alufelgi. Wnętrze wykończone jest w drewnie orzechowym, a kierownica i mieszek obszywane skórą. Na tym oczywiście wyposażenie się nie kończy, a miłym zaskoczeniem może być na przykład klimatyzowany schowek pasażera. Słynące z korozji nadwozie właściciel zabezpieczył 8 powłokami środków antykorozyjnych, dzięki czemu poszukiwanie rdzy w tym przypadku z góry skazane jest na niepowodzenie.

Mercedes-Benz E 290 Turbodiesel W210
Rocznik: 1997
Przebieg: 270000 km
Pojemność: 2874 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 129 KM

Cena: 32000 PLN

Wyposażenie:
1. komplet dwóch kluczyków
2. skrzynia pięciobiegowa automatyczna, tryb zima, standard
3. wyłącznik ESP
4. ABS
5. tempomat
6. czujnik deszczu
7. czujnik oświetlenia (zmienia siłę podświetlenia licznika)
8. airbag kierowcy i pasażera (wyłączany czujnik airbagu pasażera)
9. lusterko fotochromatyczne centralne wewnętrzne oraz lewe kierowcy
10. lusterka zewnętrzne składane i regulowane elektrycznie, podgrzewane
11. radio PIONEER DEH-80PRS (2x USB ładowanie oraz odczyt z kości, pierwsze w schowku pasażera z przodu, drugie USB odczyt/ładowanie w podłokietniku tylnej kanapy), podłączony mikrofon, bluetooth, streeming z komórki, pilot do sterowania radiem, zarządzanie połączeniami telefonicznymi również pilotem radia.
12. słoneczniki z podświetlanymi lusterkami po obu stronach
13. podświetlany schowek pasażera
14. podświetlana popielniczka w konsoli centralne z wejściem 12V
15. popielniczki w drzwiach tylnych
16. szyby opuszczane i podnoszone elektrycznie, blokada otwierania tylnych szyb
17. tylna szyba podgrzewana, antena radia w tylnej szybie
18. centralne światło stop
19. regulacja manualna ustawienia foteli przednich
20. przycisk zamykania/otwierania wszystkich zamków od wewnątrz
21. zagłówki tylnej kanapy składane elektrycznie
22. dwustopniowe otwieranie kluczykiem, pierwsze naciśnięcie otwieranie tylko drzwi kierowcy, drugie pozostałych
23. automatyczne zamykanie zamków drzwi po ruszeniu z miejsca
24. otwieranie bagażnika w kluczyku, nowa obudowa kluczyka
25. otwieranie bagażnika przyciskiem konsoli centralnej
26. mocowanie haka, hak oryginalny wpinany
27. koło zapasowe, trójkąt, lewarek, gaśnica, klucz do kół
28. dodatkowy alarm z czujnikami ruchu
29. blokada mechaniczna skrzyni biegów typu Dipol wpinana od strony kierowcy
30. oryginalny alarm w przypadku podnoszenia pojazdu
31. immobiliser, blokada kierownicy
32. podłokietnik z przodu (ze schowkiem) oraz z tyłu (kanapa nie jest rozkładana)
33. schowek podłokietnika kierowcy klimatyzowany
34. regulacja wysokości przednich pasów bezpieczeństwa
35. dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z filtrem węglowym
36. funkcja ogrzewanie kabiny ciepłem silnika przy wyłączonym silniku
37. światła oświetlające w drzwiach
38. uchwyt na puszkę/napoje w schowku przed podłokietnikiem kierowcy (oryginalny produkt MB)
39. poduszka kierowcy z chromowaną gwiazdą (oryginalna bez chromu również w komplecie w cenie pojazdu)
40. felgi aluminiowe letnie wzór monoblock 15 cali, rant polerowany z oponami Vredestein Hi-track 205/65

Limuzyna w wersji Elegance wyprodukowana na rynek europejski w 1997 roku, zarejestrowana na 5 osób. Samochód napędza silnik 2.9 td wyposażony w automatyczną 5 biegową skrzynię biegów. Zewnętrzny brylantowo-srebrny lakier kontrastuje z rzadkim wykończeniem wnętrza w kolorze ciemno granatowym Pacific blue. Jestem jedynym właścicielem pojazdu w Polsce od momentu sprowadzenia z Niemiec 14 lat temu. Przez 14 lat użytkowania pojazd był regularnie konserwowany i naprawiany, ponieważ jest tego wart. Po 22 latach nadal przy jeździe z prędkością 90-100 km/h potrafi spalić 5,4 l / 100 km, a waży 1780 kg. Jest to efekt zastosowania jedynego w serii W210 silnika wysokoprężnego z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzisiaj coraz trudniej spotkać E klasę właśnie z tym silnikiem, ponieważ produkowany był tylko w okresie pomiędzy 1996, a 1999 rokiem. Stan i wyposażenie prezentowanego modelu pozwala mu zająć pełnoprawne miejsce wśród produkowanych obecnie limuzyn klasy średniej. Od 9 lat W210 jest na emeryturze, ponieważ zastąpił go samochód służbowy, stąd niski przebieg (270 tys. km) oraz doskonały stan wnętrza.

Ten egzemplarz nie zardzewieje nigdy, gdyż zabezpieczony jest 8 powłokami środków antykorozyjnych.
W chwili zakupu w roku 1997 kosztował 54000 marek niemieckich.
VIN: WDB2100171A456004

Telefon: +48 785 875 021
Miejscowość: Gdańsk