Mercedes W211 to dostępny od 2002 roku następca Okulara. Znany i lubiany, zwłaszcza w wysokoprężnymi jednostkami CDI, które dzięki nowoczesnej technologii bezpośredniego wtrysku potrafił połączyć satysfakcjonujące osiągi z niskim spalaniem. Mercedes E320 CDI W211 to z jednej strony 4,8 m eleganckich linii i komfortu, z drugiej 204 konie mechaniczne i 500 Nm, do tego długowieczność i spalanie, które przy spokojnej jeździe może spaść nawet do wartości rzędu 5,5 l / 100 km. Takie parametry zasługują na szacunek nawet po upływie blisko dwóch dekad, a zadbany egzemplarz z całą pewnością sprawi wiele satysfakcji.
Mercedes E 320 CDI W211
Rocznik: 2004
Przebieg: 168000 km
Pojemność: 3222 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 204 KM
Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes W211 Elegance z legendarnym silnikiem diesla 3.2 CDI w kolorze „353 Teallite blue metallic” z kremową skórzaną tapicerką Nappa. Samochód zakupiłem w Niemczech bezpośrednio od spadkobiercy pierwszego i jedynego właściciela od nowości. Samochód zachowany w idealnym stanie, bez korozji, co zawdzięcza garażowaniu i braku użytku zimą. Podwozie,wnęki oraz newralgiczne miejsca są wolne od korozji-fabryczne.
Oryginalny niski przebieg 168 tysięcy kilometrów. Stan ogólny porównywalny do dwuletniego pojazdu.
Samochód w całości posiada oryginalny, fabryczny lakier.
Mercedes W211 w wyjątkowym stanie zachowania z bardzo dobrym wyposażeniem i legendarnym silnikiem R6-Diesel OM648.
Bardzo dobrze wyposażony egzemplarz m.in.:
Xenon,podgrzewane i wentylowane, elektrycznie regulowane przednie fotele, elektrycznie regulowana kierownica, elektryczna tylna żaluzja, szyberdach, radio COMAND Comand DVD GPS nawigacja, odtwarzacz DVD ,AUX ,telefon w podłokietniku, zmieniarka na 6 płyt, fotel kierowcy z pamięcią ustawień, czujniki parkowania przód oraz tył, podsufitka oraz daszki przeciwsłoneczne fabrycznie pokryte alcantarą (rzadkość!) , powiększony zbiornik paliwa,klimatyzacja czterostrefowa itd.
Wykonane prace:
– wymiana opon na nowe całoroczne,
– uszczelnienie chłodnicy oleju,
– nowe tarcze oś tylna,
– nowe klocki oś przednia oraz tylna,
– wymiana filtrów oraz olejów,
– wgranie polskiego menu do radia,
– ustawienie zbieżności,
– nowy akumulator.
Auto zarejestrowane, ubezpieczone – gotowe do jazdy. W bagażniku oryginalne fabrycznie nowe koło zapasowe wraz z narzędziami.