E-klasa od zawsze pozostawała najpopularniejszą i najchętniej kupowaną limuzyną w historii niemieckiej marki. Nie bez powodu. To był ponadprzeciętny samochód dla zarabiających również nieprzeciętnie. Debiut generacji W211 przypada na 2002 rok. Następca „okulara” wysmuklał, otrzymał szereg nowinek technicznych i lepsze zabezpieczenie antykorozyjne od poprzednika. Był samochodem z klasą, co najlepiej widać na przykładzie takiego egzemplarza, jak ten. Ma za sobą jedynie 33 tys. km przebiegu i wciąż prezentuje się niezwykle świeżo.
Mercedes-Benz E 320 W211 Avantgarde
Rocznik: 2004
Przebieg: 33811 km
Pojemność: 3199 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 224 KM
Do naszej oferty dołącza następca tzw. „okulara”, czyli model W211. Prezentowany egzemplarz został wyprodukowany w 2004 r. Dotarł z Japonii w świetnym stanie i z niewielkim przebiegiem 33 tys. km.
Z zewnątrz klasyczny design Mercedesa. Niby nie zaskakuje niczym nadzwyczajnym, ale właśnie o to chodzi. Lakier o nazwie Brillant Silber posiada fabryczne wartości na całym pojeździe. Szyby oryginalne z logo producenta.
Wnętrze zachowane w niemal idealnym stanie. Skóry są nadal matowe, nie posiadają otarć i przebarwień. Typowe dla wersji na Japonię oryginalne, grubsze dywaniki bez śladów nadmiernego zużycia. Elementy dekoracyjne w bardzo dobrym stanie. Jedynie na klapce popielniczki znajdziemy niewielkie zarysowanie.
Paleta jednostek napędowych modelu jest dosyć bogata. Pod maską naszego W211 pracuje 3.2 (224 KM). Chodzi bez zarzutu, podobnie jak połączona z nim automatyczna skrzynia biegów. Podwozie porównywalne stanem do kilkuletniego pojazdu, pozbawione jakiejkolwiek korozji. Przebieg w pełni autentyczny potwierdzony japońskim certyfikatem i wpisami w książkę serwisową. Ostatni przy niespełna 28 tys. km. W komplecie etui i dwa kluczyki.