Mercedes E 420 W124 1993 – 45000 PLN – Poznań

W124 i silnik V8. To połączenie zawsze brzmi dobrze, a jeżeli mówimy o zadbanym egzemplarzu, uśmiech robi się coraz szerszy. Ten Mercedes E 420 W124 to propozycja dla tych, którzy lubią zmienić felgi, obniżyć i utwardzić zawieszenie, i nie boją się autostradowych przebiegów. Ten jak dotąd przejechał 281 tysięcy mil, czyli około 450 tys. kilometrów. Jak widać, nie przeszkadza mu to w trzymaniu znakomitej formy i prezencji. Auto jest w specyfikacji amerykańskiej, co w tym przypadku jest zaletą. Dlaczego? Jedynie za Oceanem wóz otrzymał ekstremalnie wydłużone przełożenie tylnego dyferencjału do 2,24, podczas gdy na wszystkich pozostałych rynkach wynosiło ono w tej samej wersji silnikowej 2,65. Nie jest to oczywiście korzystne dla amatorów wyścigów ze świateł, bo skutkuje zdecydowanie gorszymi wynikami przyspieszeń, jednak korzyść przychodzi gdzie indziej. Główną zaletą jest obniżenie obrotów silnika, co pozwoli odpoczywać naszym uszom podczas wysokich prędkości. A mocy – dzięki silnikowi V8 pod maską – i tak nie brakuje.

Mercedes E 420 W124
Rocznik: 1993
Przebieg: 450000 km
Pojemność: 4196 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 279 KM

Cena: 45000 PLN

Sprzedam Mercedesa E420. Auto sprowadzone w maju 2017 roku dla mnie z USA, od tego czasu jestem jego właścicielem w PL i staram się utrzymywać w bardzo dobrym stanie, mimo niemałego przebiegu, który wynosi ok. 281000 mil, co daje ok. 450000 km.
Auto jest z 1993 roku, czyli pierwszy wypust E-klasy.
Od czasu, gdy jestem w posiadaniu auta, zostało zrobione/naprawione wszystko, co tego wymagało.
Zrobiony m.in. remont skrzyni biegów, wymiana elementów zawieszenia, wyrównanie pracy silnika, uszczelnienie go, zrobiona wiązka silnika, pomalowane elementy, które tego wymagały, położona powłoka kwarcowa (gyeon mohs) i dużo dużo innych, o których z przyjemnością opowiem zainteresowanym.
Zmieniłem felgi na RH ZW2 17″, tył 10″, przód 8,5″.
Do tego sprężyny obniżające -35 mm firmy h&r, także amortyzatory z tyłu zostały wymienione na twardsze firmy ta-technix.
Z przodu zostały seryjne, jednak w kartoniku czekają nowe też tej samej firmy.
Wcześniej nie było potrzeby ich zmiany.
Do auta dodaje oczywiście wszystko, co zostało przeze mnie zmienione/zmodyfikowane.
Czyli amortyzatory, sprężyny, felgi (po renowacji), kierownica.
Także dorzucę trochę części zapasowych, które udało mi się uzbierać przez ten cały czas.
VIN auta WDBEA34E6RB981025, wg którego można sprawdzić historie i wyposażenie.
Z wyposażenia m.in. radio MB ze zmieniarką, tapicerka skórzana w kolorze Palomino, elektryczne sterowanie kolumną kierowniczą i fotelami kierowcy (z pamięcią) i pasażera, ASR, klimatyzacja automatyczna, wycieraczki reflektorów i wiele innych. Wszystkim zainteresowanym prześlę „milion” zdjęć auta, jak się zmieniło na przestrzeni prawie 3 lat.

Telefon: +48 722 114 788
Miejscowość: Poznań