Czarny lakier, czarne wnętrze, a do tego w grunie rzeczy skromny i elegancki pakiet firmy Brabus, na który składają się zmienione zderzaki wraz z charakterystycznymi podwójnymi lampami przeciwmgielnymi i poczwórnym układem wydechowym z tyłu, 18-calowe felgi Brabus, dyskretne oznaczenia tunera na masce, bocznych listwach i tylnej klapie. W rezultacie sprawia wrażenie szybszego niż fabryczna wersja AMG i cały jest w dobrym guście, bez burzenia zasad elegancji i dobrego smaku. Tak wyglądał tuning na początku lat dwutysięcznych i dziś z pewnością można z sentymentem powspominać te czasy. Mercedes E 500 W211 brzmi też tak jak powinien, bo pod maską jest prawilne V8 i 5 litrów i zero turbosprężarek, a akumulator służy tylko do rozruchu.
Mercedes E 500 W211 Brabus
Data produkcji: 15.12.2003
Pojemność silnika: 4966 ccm
Moc silnika: 225 kW / 306 KM
Przebieg: 111,354 km
Skrzynia biegów: automatyczna
Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes E500 w kolorze „197 Obsidianschwarz metallic” z czarną skórzaną tapicerką Amaretta. Wersja wyposażenia Avantgarde. Sprowadzony z Yokohama, Japonia od pierwszego właściciela. Zachowany w bardzo dobrym stanie, z małymi śladami użytkowania. Przeróbka firmy Brabus: pakiet stylistyczny, wydechy, alufelgi.
Nadwozie zachowane w bardzo dobrym stanie, bez żadnych widocznych mankamentów, rys, wgnieceń. Tylko drobne ślady używania. Spód i wnęki nadkoli zachowane w stanie wzorowym. Zderzaki nie posiadają otarć lakieru. Listwy zewnętrzne i emblematy ładne. Klosze lamp jak nowe.
Wnętrze jest kompletne, bardzo ładnie utrzymane, posiada jedynie minimalne ślady użytkowania. Skórzana tapicerka nie posiada widocznych uszkodzeń. Wykończenia drewniane w idealnym stanie, bez pęknięć. Kierownica jak nowa. Komplet fabrycznych dywaników welurowych w stanie idealnym.
Felgi Brabus zachowane w idealnym stanie, jak nowe. Kompletny zestaw narzędzi w bagażniku, nieużywane koło dojazdowe.
Wykonane prace:
– wymiana oleju silnikowego na Millers 5w-40, poprzedzona płukaniem silnika preparatem TEC,
– wymiana uszczelek pokryw zaworów,
– komplet nowych opon letnich, koła wyważone, nowe wentyle,
– nowe filtry powietrza,
– nowy termostat,
– nowy filtr paliwa,
– komplet nowych świec zapłonowych Beru,
– nowe przewody podciśnieniowe u góry silnika,
– nowy pasek osprzętu i dwie rolki,
– nowe dwa akumulatory (przedni i tylny),
– świeży płyn chłodniczy,
– regeneracja czterech amortyzatorów i kompresora w wyspecjalizowanym warsztacie (gwarancja 24 miesiące),
– przegląd układu klimatyzacji w wyspecjalizowanym warsztacie,
– regeneracja i przeróbka przednich reflektorów w wyspecjalizowanym warsztacie, nowe żarówki i żarniki,
– regeneracja alternatora.
Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.