Mercedes W211 po faceliftingu otrzymal aktualizację w 2007 roku, która na stałe przeniosła go do działu motoryzacyjnych legend. To dzieło fabrycznego tunera marki, Mercedes-AMG, silnik oznaczony kodem M156 E63. Układ V8, 4 zawory na cylinder, pojemność 6,2 l, brak turbosprężarek i mimo to moc maksymalna na imponującym poziomie 525 KM oraz maksymalny moment obrotowy rzędu 630 Nm. Do tego 7-stopniowa zautomatyzowana skrzynia 7G-Tronic AMG, która pozwoliła skrócić czas zmiany przełożeń o 1/3. Do setki rozpędzał się w mniej niż 5 sekund, co uczyniło go jednym z najszybszych sedanów swojej epoki, ale tu nawet nie cyfry są tak ważne, jak brzmienie i wrażenia z jazdy. Samochody z silnikami takimi jak w E63 AMG nigdy nie wyjdą z mody… magia mocarnej wolnossącej jednostki V8 jest nie do pobicia. Ten egzemplarz ma dziś ledwie 39 tys. km przebiegu i z pewnością zachwycać może jeszcze bardziej, niż wówczas, gdy jako nowy pojawiał się w salonach.
Mercedes E 63 AMG W211
Rocznik: 2007
Przebieg: 39000 km
Pojemność: 6208 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia: automatyczna
Moc: 525 KM
Cena: 169000 PLN
Wyposażenie:
Lakier: BRIGHT SILVER METALLIC CLEAR COAT PAINT (775U)
Tapicerka: AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE – BLACK/ANTH. (851A)
– premium sound system,
– fotele przednie multikonturowe z podgrzewaniem,
– szklany szyberdach,
– isofix,
– roleta tylnej szyby.
Samochód sprowadzony z Japonii do Polski w 2016 roku z przebiegiem 37 tys. km.
Eksploatowany sporadycznie, ale skrupulatnie i regularnie serwisowany.
Telefon: +48 511 111 199
Miejscowość: Poznań