Mercedes E55 AMG W210 2001 – 69900 PLN – Białystok

Mercedes E55 AMG W210 jest szybki, brzmi pięknie, jak na swoje możliwości jest bardzo tani w utrzymaniu i ma elegancką sylwetkę, którą można uznać za kwintesencję lat 90-tych. Wśród samych plusów za jedyny minus można uznać powszechny strach przed korozją w tym modelu. Ten poliftowy egzemplarz jednak ma niewysoki przebieg, a właściciel zrobił wszystko, by go trwale zabezpieczyć na przyszłe lata. Auto ma nowy lakier, jego zawieszenie zostało zdjęte, wypiaskowane i całkowicie odmalowane, a podwozie profesjonalnie zabezpieczone antykorozyjnie. Można kupić, cieszyć się, jeździć i spać spokojnie.

Mercedes E55 AMG W210
Rocznik: 2001
Przebieg: 129000 km
Pojemność: 5439 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 354 KM

Cena: 69900 PLN

Wyposażenie:
– ABS
– Elektryczne szyby przednie
– Poduszka powietrzna kierowcy
– Wspomaganie kierownicy
– ASR (kontrola trakcji)
– Elektrycznie ustawiane fotele
– Podgrzewane przednie siedzenia
– Światła przeciwmgielne
– Wielofunkcyjna kierownica
– CD
– Elektrycznie ustawiane lusterka
– Poduszka powietrzna pasażera
– Alarm
– Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
– Klimatyzacja automatyczna
– Poduszki boczne przednie
– Tapicerka skórzana
– Zmieniarka CD
– Centralny zamek
– Immobilizer
– Radio fabryczne
– Alufelgi
– Elektryczne szyby tylne
– Klimatyzacja dwustrefowa
– Szyberdach
– Tempomat

2001 Mercedes E55 AMG z oryginalnym, udokumentowanym przebiegiem 80350 mil sprowadzony z USA jako całe auto, bez żadnych uszkodzeń nadwozia. Polsce przeszedł bardzo szczegółowy zabieg oczyszczenia i zabezpieczenia podwozia, a każdy fan marki wie z jakimi poważnymi problemami korozji trzeba się zmierzyć normalnie w tym modelu i innych z tych lat produkcji, kiedy Mercedes miał problemy z dostawami jakościowego metalu do produkcji swoich aut. Dlatego oferowany przeze mnie egzemplarz zapewnia spokojny sen na lata. Przednie i tylne zawieszenia zostały zostały zdemontowane, rozebrane na części pierwsze i oddane do wypiaskowania, by następnie zostać polakierowane proszkowo na czarno. Wszystkie gumy i sworznie zawieszenia zostały wymienione na nowe. Jeżeli chodzi o samo podwozie, w pierwszej kolejności najpierw została usunięta cała oryginalna warstwa zabezpieczająca do gołego metalu, by następnie auto zostało zabezpieczone podkładem reaktywnym epoksydowym, a na koniec wszystko pokryte zabezpieczeniem szwedzkiej firmy Noxudol. Z zewnątrz auto w całości otrzymało nową powłokę lakierniczą, a wnętrze zostało poddane dokładnemu detailingowi i zabezpieczeniu tapicerki skórzanej. Dzięki tym wszystkim zabiegom całe auto sprawia wrażenie, że wczoraj
opuściło fabrykę i jest bardzo fajnym egzemplarzem dla kogoś, kto chciałby mieć youngtimera z mocnym silnikiem i karoserią
zabezpieczoną na wiele lat.
Nowe oleju w całym napędzie itd. to oczywiście był standardowy zabieg zaraz po sprowadzeniu.

Telefon: +48 508 354 157
Miejscowość: Białystok