Krotoski Drivers Club

Mercedes S 550 W221 2006 – SPRZEDANY

Choć Rolls-Royce czy Bentley częściej konkurują z Maybachem niż Mercedesem, to w świecie luksusowych limuzyn klasa S stanowi benchmark — punkt odniesienia zarówno dla niedorzecznie drogich, brytyjskich limuzyn, jak i konstrukcji marek premium, które jednak nie są w stanie zaoferować zbliżonego poziomu komfortu. To właśnie dlatego, po 16 latach od debiutu, Mercedes-Benz W221 jest dalej doskonałym samochodem dla kogoś, kto szuka nieco bardziej wyrafinowanego środka transportu. Choć przeszłe generacje klasy S zwykle przynosiły rewolucyjne zmiany w designie Mercedesa, to od W221 zmiany w wyglądzie eSek następowały ewolucyjnie, dzięki czemu model ten do dziś wygląda świeżo. Ten egzemplarz dodatkowo zyskuje na rasowości dzięki pełnemu, fabrycznemu pakietowi AMG — obejmuje on m.in. 5-szprychowe felgi AMG, muskularne zderzaki, lepiej brzmiący wydech oraz dodające unikalnego charakteru zmiany we wnętrzu jak np. zegarek IWC.

Mercedes-Benz S550 W221 AMG
Rocznik: 2006
Przebieg: 73646 km
Pojemność: 5461 cm3
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 388 KM

Oferowany Mercedes S550 został wyprodukowany w 2006 roku i pochodzi z Japonii. Posiada niewielki, potwierdzony przebieg wynoszący 73643 km. Samochód od nowości serwisowany był w ASO. Jeszcze w Japonii właściciel dokonał pełnej konwersji auta na model poliftowy, dzięki czemu zarówno z zewnątrz, jak i w środku trudno odróżnić go od późniejszego modelu bez zaglądania do dowodu rejestracyjnego.

Mercedes przeszedł dokładną korektę lakieru i świetnie się prezentuje. Również środek utrzymany jest w doskonałym stanie, o czym świadczy m.in. oryginalna folia ochronna na progach, oryginalne dywaniki oraz obecność akcesoryjnej maty do bagażnika czy sygnowanej logo Mercedesa parasolki.

Po zajęciu miejsca we wnętrzu uwagę zwraca panująca w nim cisza oraz doskonałej jakości materiały. Skóra jest miękka i miła w dotyku, drewno doskonale spasowane, a wszystkie przełączniki wykonane są z metalu. Mimo wieku S-klasa dalej oferuje wyposażenie, które zaskarbi jej sympatię każdego fana technologii. Nie ma przy tym znaczenia czy wolimy prowadzić, czy wygodnie rozsiąść się na kanapie z tyłu — inżynierowie ze Stuttgartu zadbali, żeby nikomu z pasażerów nie zabrakło luksusu.

Jeśli zdecydujemy się zająć miejsce za kierownicą, nie będziemy rozczarowani. Basowo brzmiące V8 odznacza się wyjątkową kulturą pracy i sprawia, że prowadzenie klasy S to czysta przyjemność. Do tego rozpędza samochód od 0 do 100 km/h w zaledwie 5,4 s.

Podwozie jest czyste i kompletne. Zawieszenie i osłony nie posiadają oznak zużycia. Wraz z samochodem komplet dokumentów i dwa kluczyki.

Kredyt na klasyka