Mercedes SL 63 AMG został zaprezentowany wraz z liftingiem w 2008 roku. Oprócz kultowego, 6,2-litrowego wolnossącego silnika M156, wyróżnia go szereg zmian konstrukcyjnych. Należą do nich przyciemnione reflektory i tylne światła, przeprojektowane części nadwozia (maska, przedni i tylny fartuch, progi, wloty powietrza, lusterka zewnętrzne, felgi). Pojawiło się w nim sporo nowinek technicznych, ale jego główna zaleta to wciąż dwoista natura. Z jednej strony SL 63 AMG może być łagodny i komfortowy, ale jeżeli zdecydujemy poigrać z pedałem gazu, będziemy zadziwieni jego przyczepnością, zdolnością do przyspieszeń i dźwiękiem. Nie bez kozery ostatnie wolnossące V8 od AMG, silnik M156 i jego bardziej drapieżna odmiana M159, często określane są mianem najlepszego silnika AMG w historii.
Mercedes-Benz SL 63 AMG R230
Rocznik: 2009
Przebieg: 68000 mil
Pojemność: 6208 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 525 KM
SL63 AMG w kolorze białej perły do Polski przypłynął ze Stanów Zjednoczonych w 2018 roku i od tego czasu jest w jednych rękach. 6.2 litra pod maską w połączeniu z 7 biegową automatyczną skrzynią SPEEDSHIFT MTC z łopatkami przy kierownicy daje mnóstwo frajdy. AMG jako kabriolet z twardym, elektrycznie składanym dachem (w pełni sprawnym) staje się jeszcze bardziej kompleksowy. A na koniec zostaje jeszcze unikalny dźwięk V8, który w tym aucie brzmi po prostu fenomenalnie.
Serwisowany.
Wykończenie carbonem.
Fotele AMG podgrzewane i wentylowane z funkcją pamięci.
Regulacja zawieszenia.
Łopatki F1.
Czujniki parkowania.
Szklany dach panoramiczny – Variodach.
Multifunkcyjna kierownica.
Lusterka boczne składane elektrycznie.
Podsufitka w czarnym kolorze.