Archiwum kategorii: Mercedes

Mercedes SL 500 R129 1997 – SPRZEDANY

Ten Mercedes SL 500 R129 to propozycja dla wrażliwych na piękne zestawienie wersji, wyposażenia i kolorystyki. Złoty lakier, doskonałe jasne wnętrze, pakiet stylistyczny AMG i najbardziej poszukiwana opcja – szklany, panoramiczny hardtop, rozjaśniający kabinę w słotne dni. Od technicznej wersji mamy to, co w SL-ach najlepsze – silnik V8 M119 z czterozaworową techniką i pięciobiegowa skrzynia biegów. Taka kombinacja występowała jedynie przez trzy lata i uznawana jest za najbardziej optymalną.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R129 1997 – SPRZEDANY

Mercedes 500E W124 1992 – SPRZEDANY

Wśród jego właścicieli znajdziemy takie legendy, jak Michael Schumacher, Niki Lauda i Rowan Atkinson. Z pewnością wiedzieli oni co w motoryzacji najlepsze. Mercedes 500E W124 to prawdziwy król wśród usportowionych limuzyn. To jedyny model Mercedesa montowany ręcznie poza macierzystą fabryką, który przez 5 lat produkcji opuszczał bramy zakładu Porsche w Zuffenhausen (1990-93 500E, od ’93 jako E500). Pod maską skrywał zmodyfikowaną jednostkę 5.0 V8 z modelu 500 SL, zapewniającą przyspieszenie do pierwszej setki w 6,1 s. Z zewnątrz wyróżniały go poszerzone błotniki, wycieraczki reflektorów, felgi. Wewnątrz – sportowe fotele Recaro z podgrzewaniem, drewniany panel między tylnymi fotelami. Dzięki limitowanej produkcji i szczególnej historii powstania, to murowany kandydat do dalszego wzrostu cen.
Czytaj dalej Mercedes 500E W124 1992 – SPRZEDANY

Mercedes SL 320 R129 1994 – SPRZEDANY

Mercedes SL serii R129 to według wielu najlepszy klasyczny roadster na sezon. Prawdziwy „youngtimer” łączący przyjemność użytkowania z pewną lokatą kapitału. Znalezienie przyzwoicie zachowanego auta nie jest łatwe. Tutaj egzemplarz w całości z fabrycznym lakierem, prawdziwym przebiegiem i doskonałą kolorystyką.
Czytaj dalej Mercedes SL 320 R129 1994 – SPRZEDANY

Mercedes 230E W124 1985 – 12500 PLN – Wielbark

On ma już 30 lat – wręcz trudno w to uwierzyć. Bryła stworzona przez Bruno Sacco do dziś wygląda solidnie i elegancko. Jest jak dobra architektura – mimo upływu epoki wciąż prezentuje się świeżo, przekonuje swoimi proporcjami i użytkowymi właściwościami. Pochodzi ze wspaniałych czasów, kiedy każda marka miała swój styl i nawet pozbawiona oznaczeń, bez problemu mogła być rozpoznana przez każde dziecko. Na dodatek jest trwały – bardziej niż najeżone elektroniką współczesne zabawki. Oto ładnie utrzymany Mercedes 230E W124 z samego początku produkcji. Coś dla tych, którzy nie potrzebują wiecznych przypomnień, ostrzeżeń i wielkiego tabletu na środku deski rozdzielczej we współczesnym samochodzie.
Czytaj dalej Mercedes 230E W124 1985 – 12500 PLN – Wielbark

Mercedes 500 SEC 5.4 AMG Widebody C126 1984 – SPRZEDANY

Aufrecht Melcher Großaspach. Oto Ślicznotka w swojej najlepszej formie – z lat 80-tych, czasów, gdy była symbolem najwyższego statusu, zabawką godną najbogatszych i najbardziej szalonych. Mercedes 500 SEC 5.4 AMG Widebody C126 to topowe coupe niemieckiego producenta przygotowane przez kultowego tunera, firmę AMG. Wśród wielu elementów układanki posiada tą dziś najbardziej poszukiwaną, czyli poszerzenia karoserii, pozwalające w mgnieniu oka rozpoznać, że to nie jest “zwykły” SEC. Oprócz tego mamy tu rozwierconą do 5,4 l jednostkę V8, w której zmieniono również kolektory wydechowe, wałki rozrządu, popychacze zaworów i wydech. Moc wzrosła z 231 KM do 310 KM, a cena… jest kilkukrotnie wyższa od podobnego, seryjnego egzemplarza.
Czytaj dalej Mercedes 500 SEC 5.4 AMG Widebody C126 1984 – SPRZEDANY

Mercedes 230 CE C123 1984 – SPRZEDANY

Mercedes 230 CE C123 posiada wszystkie najlepsze cechy jako klasyk na co dzień. Jego sylwetka nie kłuje zanadto w oczy, jednak wśród ludzi motoryzacyjnie obytych jest oznaką dobrego smaku. Czterocylindrowy silnik zapewnia niezłą dynamikę, spalając przy tym rozsądne ilości paliwa. Automat rozleniwia, sprawiając, że w każdy dzień można rozpocząć z pewnym dystansem i spokojem. W razie potrzeby, można również przewieźć pasażerów na tylnej kanapie, choć nie są oni tu najważniejsi. Na koniec – jego mechaniczna zawodność jest legendarna, dzięki czemu można nim faktycznie jeździć, a nie bez końca remontować. Stylowo, skromnie i praktycznie.
Czytaj dalej Mercedes 230 CE C123 1984 – SPRZEDANY

Mercedes 350 SLC C107 1974 – SPRZEDANY

Jego sylwetka była określana jako kontrowersyjna, lecz gdy widzimy egzemplarz w odpowiednim kolorze, na ładnej feldze z rantem, z ciekawym kolorem wnętrza – z pewnością nie możemy mieć wątpliwości, że to rasowy samochód klasy GT. Mercedes 350 SLC C107 czaruje pięknym klangiem V8 pod maską i rozleniwia komfortem. W swojej epoce miał kilku konkurentów, lecz dziś pozostaje jedynym, którego koszty eksploatacji można utrzymać w rozsądnych kosztach, i który wciąż może jeździć bezawaryjnie na sporych dystansach. W ogłoszeniu samochód w pełni sprawny i przygotowany do drogi. Znajdziemy w nim nawet sprawny układ klimatyzacji, co w klasyku z pierwszej połowy lat 70-tych nie zdarza się często. Sprzedający wspomina o kilku niedoskonałościach, jednak w samochodzie w takim wieku to rzecz absolutnie normalna. Ślady zostawione przez czas pozwalają lepiej zrozumieć duszę i historię klasyka… oraz jeździć nim bezstresowo, choćby na co dzień w sezonie.
Czytaj dalej Mercedes 350 SLC C107 1974 – SPRZEDANY

Mercedes 190 SL Rennsport 1962 – UK

Zarówno wówczas jak i dziś, niekwestionowanym królem samochodów sportowych Mercedesa był Gullwing. Mercedes 190 SL narodził się jako jego tańsza i mniej ekskluzywna alternatywa. Choć z miejsca został królem bulwarów, producent przewidział również pakiety dla chcących lepiej wykorzystać jego dynamiczne właściwości. Zestawy Rennsport i Clubsport oferowane były jedynie przez dwa lata i szacuje się, że na ich podstawie przebudowano ok. 30 egzemplarzy. W zestawie była aluminiowa maska, drzwi, pokrywa bagażnika i owiewka zastępująca przednią szybę. Licytowany egzemplarz jest w pełni odrestaurowany i może być wspaniałą propozycją dla tych, którzy mają odwagę jeździć szybko samochodem bez klatki i pasów bezpieczeństwa. Oczekiwana cena: 620-740 tys. PLN, czyli tylko niewiele wyższa, niż aktualna wycena seryjnego modelu.

Czytaj dalej Mercedes 190 SL Rennsport 1962 – UK

Mercedes SL 500 R129 1995 – SPRZEDANY

O ile w latach 70-tych i 80-tych specyfikacja amerykańskich Mercedesów rozpoznawalna jest dla każdego na pierwszy rzut oka, o tyle lata 90-te przyniosły ujednolicenie stylistyki na międzynarodowych rynkach. Mercedes SL 500 R129 z USA wciąż może być rozpoznany po detalach, jak lampy (tu zmienione na europejskie) i wąskie miejsce na rejestrację na tylnej klapie. W kolorze chłodnej czerni z szarym wnętrzem to bez wątpienia niezwykle elegancki samochód. Poza dyskusją z pewnością jest również doskonałe prowadzenie i komfort jazdy, za który SL został pokochany na całym świecie w jednakowym stopniu.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R129 1995 – SPRZEDANY

Mercedes CL 500 C215 2000 – 55000 PLN – Wrocław

Piękne samochody sprowadzane z japońskiego rynku zadomowiły się na stałe w Polsce. Do tego stopnia, że możemy spotkać oferty nie tylko od importerów, ale i od użytkowników którzy zdążyli się już nacieszyć danym samochodem. Ten Mercedes CL 500 C215 z pakietem Brabusa to doskonały przykład, że możemy na drugim końcu świata odszukać samochody absolutnie nieprzeciętne i doskonale zachowane, które po przejściu skrupulatnego serwisu mogą zadowolić każdego konesera. Modyfikacje w tym przypadku są wykonane w ograniczonym zakresie (felgi, wydech, pakiet wizualny Brabusa, oznaczenia na listwach i tylnej klapie) i w delikatny sposób podkręcają charakter tego luksusowego białego coupe.
Czytaj dalej Mercedes CL 500 C215 2000 – 55000 PLN – Wrocław