Archiwum kategorii: Mercway

Mercway powstało z zamiłowania do starych samochodów. Sprowadzamy samochody głównie z Niemiec i Szwajcarii, przeważnie bezpośrednio od pierwszych właścicieli. Naszym oczkiem w głowie zawsze były Mercedesy, jednak przy wyszukiwaniu i wyborze samochodów do naszej oferty, kierujemy się przede wszystkim jak najlepszym stanem zachowania danego egzemplarza, dlatego oferujemy samochody różnych marek w ponadprzeciętnym stanie – zarówno te klasyczne, jak i nieco młodsze.

Mercedes 190E 2.6 W201 1988 – 26900 PLN – Czechowice-Dziedzice

Baby Benz ciągle na polskich ulicach spotykany jest dość często, ale – nie z takim silnikiem. Jednostka M103 o pojemność 2,6 l to największy silnik montowany w tym kompaktowym nadwoziu i zarazem jedyny sześciocylindrowy. Był montowany również w większym W124, a nawet w S klasie W126, ale to oczywiście tutaj pokazuje się z najlepszej strony, oferując najlepszą dynamikę dzięki najniższej masie samochodu. W zestawieniu z automatyczną skrzynią biegów takim autem jeździ się niezwykle przyjemnie. Ten Mercedes nie jest kolekcjonerskim egzemplarzem z super niskim przebiegiem, lecz dzięki zdrowej blacharce i skrupulatnemu serwisowi wciąż prezentuje się i jeździ bardzo dobrze.
Czytaj dalej Mercedes 190E 2.6 W201 1988 – 26900 PLN – Czechowice-Dziedzice

Mercedes 190E W201 1989 – SPRZEDANY

Takie samochody konstruował niegdyś Mercedes, a tęsknimy za nimi do dzisiaj. Użyteczne, pięknie zaprojektowane zarówno od strony stylistycznej, jak i mechanicznej. Wykorzystane z użyciem materiałów obliczonych na jak najwyższą trwałość, doskonale wykonane, mimo niewielkich wymiarów zewnętrznych – bardzo komfortowe. Mercedes 190 generacji W201 powstawał w latach 1982-93. Zbudowano ich niemal 2 miliony, to sprawia, że w naszej szerokości geograficznej styczność z nimi miał niemal każdy. I każdy, kto takiego miał, złego słowa nań nie powie. Jedynie z latami jest coraz ciężej o zadbany egzemplarz. A taki, który wygląda i jeździ jak nowy, z minimalnym przebiegiem, może mieć już status kolekcjonerski. I to się ceni. Właściciel tego pięknego egzemplarza z włoski rodowodem postarał się już o żółte blachy, na które takie auto jak najbardziej zasługuje.
Czytaj dalej Mercedes 190E W201 1989 – SPRZEDANY

Audi 200 C3 1988 – 24900 PLN – Gliwice

Audi 200 C3 to była topowa i najbardziej wyrafinowana propozycja niemieckiej marki, aż do czasu, kiedy pojawił się model V8. Powstawały dwie generacje, C2 od 1979 do 1982 roku oraz C3 od 1983 do 1991 roku. Auto było w dużej mierze podobne do modelu 100, ale pod maską pracowało tu zawsze pięć cylindrów, gwarantujące przyjemne i charakterystyczne brzmienie. Przód wyróżniał się szerszymi światłami, standardowymi światłami przeciwmgielnymi, dużym przednim spojlerem w kolorze nadwozia i inną maską. Podczas gdy setkę oferowano w kilku standardach wyposażenia, tu dostępny był tylko jeden – odpowiednio luksusowy. Wyjątkowy charakter tego samochodu poczujemy od razu zasiadając w jego wnętrzu – tu nawet fotele były inne, bardziej bogato wyściełane, tapicerowane doskonałej jakości welurem.
Czytaj dalej Audi 200 C3 1988 – 24900 PLN – Gliwice

BMW Z3 2.8 Roadster E36/7 1997 – 79500 PLN – Gliwice

Początkowo zasilane było jedynie silnikami czterocylindrowymi, lecz w roku 1997 do oferty dołączyła jednostka M52 B28, w październiku 1998 udoskonalone M52TU B28. Dzięki mocy czerpanej z sześciu cylindrów, BMW Z3 Roadster 2.8 E36/7 nie tylko wygląda znakomicie, ale i jeździć potrafi nadzwyczaj efektownie. Kierowca siedzący tu niemal na tylnej osi może się poczuć królem driftu, szczególnie w wersji wyposażonej w manualną skrzynię biegów, jak w prezentowanym egzemplarzu. 193 konie mechaniczne pozwalają tu osiągnąć pierwszą setkę już po 7 sekundach, co zdecydowanie wywołuje uśmiech. Do września 2000 roku powstało 24204 sztuk tych efektownych roadsterów, a ich wartość ma obecnie tendencję wzrostową. Zadbane egzemplarze są z pewnością propozycją wartą rozważenia.
Czytaj dalej BMW Z3 2.8 Roadster E36/7 1997 – 79500 PLN – Gliwice

BMW 740i E38 1996 – SPRZEDANE

Elegancja samochodów BMW z lat 90-tych zdaje się być nie do pobicia. W swojej linii stylistycznej były charakterystyczne, ale jednocześnie stonowane. Nie były wyzywające, ale miały klasę. A największą – te największe w rozmiarach, czyli oznaczone jako seria 7. W kolorze białym te auta nie były często spotykane, ale to właśnie takie wyglądają najbardziej okazale. BMW 740i E38 w produkcji znajdowało się w latach 1994-2001. Kiedy zaprezentowano jego następcę, gwałtownie zwiększyło się zainteresowanie tym modelem. Gdy teraz patrzymy na tak pięknie zachowaną „siódemkę”, na usta cisną się słowa – „kiedyś to było”. Wspominać można z rozrzewnieniem, ale jeździć nimi też jest przyjemnie. Tu pod butem czeka chętne do pracy 286 koni mechanicznych pędzonych na tylną oś, więc nie ma miękkiej gry, a jest piękne brzmienie. Takie auto zawsze będzie dawać radość, o ile lubimy limuzyny.
Czytaj dalej BMW 740i E38 1996 – SPRZEDANE

Mercedes 420 SE W126 1990 – 44500 PLN – Gliwice

Mercedes 420 SE generacji W126 może służyć za wzór długowieczności i niezawodności. Widząc zdjęcia tego egzemplarza pewnie rzadko kto potrafiłby dobrze wytypować jego przebieg, który wynosi obecnie już 368 tysięcy kilometrów. W tym przypadku taki przebieg to już duma i doskonale podkreśla to fakt, jak udaną konstrukcją była S klasa. Projektowana w dobie kryzysu lat 70-tych tak, by mogła służyć jak najdłużej i jak najwierniej. To były czasy, gdy rozpowszechnione dziś zasady planowanego zużycia były inżynierom absolutnie obce. Dzięki temu zbudowano samochody, które przy odpowiedniej trosce służyć mogą przez pokolenia. Ten egzemplarz dodatkowo zachęca piękną konfiguracją kolorystyczną, a jego tapicerka utrzymana jest w nienagannym stanie dlatego, że auto miało na siedzeniach pokrowce.
Czytaj dalej Mercedes 420 SE W126 1990 – 44500 PLN – Gliwice

BMW 320Ci E46 2000 – 45900 PLN – Gliwice

BMW 320Ci E46 to kultowa trójka z czasów, gdy wrażenia z jazdy stawiane były na pierwszym miejscu. Jest precyzyjna, daje doskonałe wyczucie drogi, pozwala na dynamiczne i pewne manewry. W rękach wprawnego kierowcy czynić może cuda. Sześć cylindrów w rzędzie zapewnia solidną dawkę płynnie rozwijanej mocy, a masa własna poniżej półtorej tony pozwala szybko przelatywać po zakrętach. Minęły ponad dwie dekady od daty produkcji, lecz prawa fizyki od tego czasu się nie zmieniły. Dlatego pięknie zachowane egzemplarze wciąż trzymają cenę i zmieniać się to nie powinno. Ten przedliftowy egzemplarz ma beżowe skórzane wnętrze i lakier Titansilber Metallic, ale największe wrażenie robi stanem zachowania. To model roku 2000, dzięki czemu trafił tu pod maskę już nowy silnik M54 B22 o pojemności 2,2 l i mocy podniesionej ze 150 do 170 KM. Jego przebieg to zaledwie 30 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej BMW 320Ci E46 2000 – 45900 PLN – Gliwice

Audi A4 Avant B5 2001 – SPRZEDANE

Audi A4 B5 było produkowane w latach 1994-2001 jako klasyczny sedan oraz kombi. Technicznie to krewniak Passata B5, choć w bardziej wyrafinowanej formie. Oferowane był z niezwykle szeroką paletą silników, przy czym w tym egzemplarzu odnajdziemy zawsze uwielbiane 1.9 TDI. Silnik głośny, ale dzięki świetnemu wyciszeniu samochodu, jego praca nie jest uciążliwa. W zamian gwarantuje wysoką wytrzymałość i niskie spalanie, mieszczące się w 6 l / 100 km. Jego użytkowanie z pewnością będzie przyjemnością. Przy przebiegu 187 tys. km auto robi bardzo dobre wrażenie, a dzięki świetnemu, fabrycznemu zabezpieczeniu antykorozyjnemu z pewnością służyć może jeszcze wiele lat.
Czytaj dalej Audi A4 Avant B5 2001 – SPRZEDANE

BMW 735i E38 1998 – SPRZEDANE

BMW 735i E38 to prawdziwy wzór niemieckiej elegancji lat 90-tych. Szlachetny czarny kolor w tym egzemplarzu przełamany został brązową, skórzaną tapicerką. Taka limuzyna w pięknym stanie zdecydowanie zasługuje na szacunek, a silnik V8 zapewnia przyjemne doznania dźwiękowe. 3,5-litrowa jednostka serii M62 zastąpiła 3-litrowe M60 w marcu 1996 roku. Maksymalny moment obrotowy wzrósł z 290 Nm do 320 Nm, a moc z 218 KM do 235 KM. Jesienią 1998 roku wprowadzono lift, i taki właśnie egzemplarz jest tu zaoferowany. Jest to jedna z 8510 wyprodukowanych sztuk z tym silnikiem. Wprowadzenie sterowanego elektronicznie systemu zmiennych faz rozrządu VANOS pozwoliło tu jeszcze podnieść maksymalne osiągi (345 NM, 238 KM), dodatkowo poprawiono elastyczność i obniżono spalanie. Samochód przeszedł również drobne zmiany na zewnątrz i we wnętrzu.
Czytaj dalej BMW 735i E38 1998 – SPRZEDANE

Mercedes S 500 W220 2000 – SPRZEDANY

Mercedes S 500 W220 to był w swoim czasie luksus najwyższego kalibru. Adaptacyjne zawieszenie, wentylowana tapicerka, masujące fotele, czterostrefowa klimatyzacja. Żyć, nie umierać, aż się chce ruszyć w trasę, niezależnie od jej długości. W 1999 roku, gdy model W220 zastępował generację W140, był ogromnym stylistycznym i technologicznym krokiem w nowoczesność. Ten egzemplarz sprowadzony bezpośrednio od drugiego właściciela ze Szwajcarii, do dzisiaj przejechał 168 tysięcy kilometrów, jak na limuzynę – to niewiele.
Czytaj dalej Mercedes S 500 W220 2000 – SPRZEDANY