Mitsubishi Lancer drugie generacji debiutował podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 1979 roku. Jego zgrabna karoseria to dzieło włoskiego stylisty, Aldo Sessano, pracującego wówczas dla Carrozzeria Fissore. Proste kształty i zderzaki z tworzywa kontynuowały styl niedawno wprowadzonych modeli Galant i Sapporo. Oferowane wyłącznie jako czterodrzwiowy sedan, był ostatnie Lancerem z napędem na tylne koła. Europejscy nabywcy otrzymali modele 1200, 1400 i 1600, a także EX2000 Turbo. Ten prezentowany to zachowany w pięknym stanie Lancer 1400 GLX ze skrzynią automatyczną. To świetny przykład dobrze zaprojektowanego przedstawiciela epoki, w której motoryzacja japońska nadrabiała dystans do europejskich konkurentów.
Mitsubishi Lancer 1.4 GLX
Rocznik: 1980
Przebieg: 50000 km
Pojemność: 1400 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 75 KM
Cena: 82000 PLN
Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Super się prezentuje, wnętrze czyste, oryginalne (nie było żadnych renowacji). Wszystko sprawne, działa jak należy.
Mitsubishi po śmierci pierwszego właściciela 25 lat stało w garażu. W moim posiadaniu od 10 lat – przechowywany zgodnie ze sztuką, eksploatowany tylko sezonowo na krótkie przejażdżki w słoneczne dni. Po zakupie w 2014 roku, zrobiłem całą konserwację podwozia itd.
Bardzo rzadka konfiguracja 1.4 GLX – 3 biegowy automat, co już całkowicie czyni ten egzemplarz niemal nie do kupienia – tym bardziej w takim stanie.
Jako ciekawostka do samochodu posiadam jeszcze oryginalne fabryczne opony zakładane na pierwszym montażu.
Zapraszam do kontaktu.
Telefon: +48 608 575 542
Miejscowość: Opole