VW Bank

Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR 2007 – 225000 PLN – Katowice

Dziewiąta odsłona legendarnego japońskiego auta rajdowego debiutowała w 2006 roku. To tu po raz pierwszy zastosowano silnik z systemem zmiennych faz rozrządu MiVEC i 6-stopniową skrzynię biegów. Wyjściowo zaoferowane 280 koni mechanicznych było punktem wyjścia dla kolejnych, mocniejszych wersji. Ten egzemplarz to podstawowa wersja GSR, której właściciel poczynił szereg modyfikacji, by już wyjściowo potwornie szybkie auto było jeszcze sprawniejsze. Zmienione wałki rozrządu, tłoki, korbowody i turbo pozwoliły tu uzyskać 420 koni mechanicznych, popracowano również nad zawieszeniem, napędami i hamulcami. W rezultacie postawł czterodrzwiowy sedan, który na krętej drodze będzie szybszy od większości supersamochodów.

Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR
Rocznik: 2007
Przebieg: 91000 km
Pojemność: 2000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 420 KM

Cena: 225000 PLN

Wyposażenie:
– zegary Defi: EGT, temperatura oleju, ciśnienie paliwa, turbo,
– wałki GSC Stage1,
– tłoki Wiesco 666,
– korbowody Manley 14403-4,
– bypass – RS,
– turbo – FP White,
– kolektor wydechowy równoodległościowy,
– chłodnica oleju – Mishimoto,
– intercooler – AMS,
– hamulce – duży AP Racing, klocki Ferrodo DS3000,
– hydrauliczny ręczny,
– tylny dyfer – RS,
– komputer sterowania dyfrem – Pectel,
– kompletny wydech – MG Motorsprt,
– sprężyny – Eibach,
– 2 komplety kół: zima dunlop Winter, sport/lato Federal FZ-201 semi-slick,
– 8 felg EVO Corse 18*8,
– turbotimer alert.

Do sprzedania EVO IX GSR zakupione jako nowy samochód w autoryzowanym salonie Mitsubishi w Ukrainie w 2007 roku.
Sprowadzone do Polski i zarejestrowane w Polsce przez pierwszego i jedynego do tej pory właściciela 16.10.2014.
Samochód jest bezwypadkowy, jedyna szkoda i jej konsekwencje to wymieniony tylny lewy błotnik po delikatnym otarciu o barierki.

Auto serwisowane w 4turbo/AMS Stopka w Katowicach.

Telefon: +48 606 342 060
Miejscowość: Katowice