Archiwum kategorii: Motocykle

Kawasaki GPZ 900R Ninja 1991 – 9900 PLN – Toruń

Kawasaki GPZ 900R Ninja zawsze było ikoną, która wraz z Tomem Cruisem jako Maverickiem rozpalała wyobraźnię facetów, niezależnie od wieku i narodowości. Nie każdy mógł spełnić marzenia i latać myśliwcem, ale każdy dziś może gnać taką maszyną jak Top Gun. Produkowany od 1984 roku motocykl rozwijał moc 115 KM z pojemności 900 cm³, ważył jedynie 228 kg i był dopracowany pod względem aerodynamiki, co pozwalało osiągnąć mu imponującą na owe czasy prędkość 250 km/h. To prawdziwy superbike, który sprawdzał się nie tylko na ekranach kin. Fani filmu z pewnością nie przejdą obok niego obojętnie, tym bardziej, że TOP GUN 2: Maverick zobaczymy w kinach już w przyszłym roku. Wtajemniczeni już wiedzą, że ta klasyczna odmiana Kawasaki też się pojawi w tej nowej odsłonie!
Czytaj dalej Kawasaki GPZ 900R Ninja 1991 – 9900 PLN – Toruń

Piaggio Vespa PX 125 E Lusso 1996 – 17000 PLN – Zdzieszowice

Dekada za dekadą, włoskie skutery zawsze reprezentowały zmyślną mechanikę i wspaniały styl. Nie inaczej prezentuje się Piaggio Vespa PX 125 E Lusso z 1996 roku. To model, który debiutował w 1977 roku, co kilka lat przechodzący zmiany techniczne i stylizacyjne. W latach 90-tych był już wyposażony w rozrusznik elektryczny, miał wzmocniony silnik i ulepszone hamulce. Co ciekawe, skuter ten miał być zastąpiony przez model Vespa Cosa, jednak po 5 latach PX 125, już traktowany jako klasyk, wrócił do oferty. PX przestał być produkowany dopiero w 2007 roku, a jak pięknie może się prezentować wyprodukowany dekadę wcześniej egzemplarz w wersji Lusso, możecie zobaczyć w Zdzieszowicach. Jest to 125-tka, więc do jej prowadzenia wystarczy zwykła kategoria B.
Czytaj dalej Piaggio Vespa PX 125 E Lusso 1996 – 17000 PLN – Zdzieszowice

Suzuki RF600R 1996 – 13500 PLN – Police

Suzuki RF600R powstało z inspiracji Ferrari Testarossa, ma podobne boczne wloty powietrza, lakier naśladujący Ferrari Scuderia Rosso i design czystych lat 90-tych. Choć to już youngtimer, dzięki futurystycznym kształtom wciąż prezentuje się świeżo, nie odstając od współczesnych maszyn. Przebija natomiast współczesne motocykle pod względem wykonania i użytych materiałów: jakość lakieru, rolgaz, przełączniki, gruba szyba, sety, praca podzespołów – to wszystko sprawia, że czujemy, iż to prawdziwa maszyna wyścigowa, dająca ogromną przyjemność z jazdy. Model zasłynął z charakterystycznego, szerokiego, tylnego światła, dzięki któremu otrzymał miano „Enterprise”. Nawet dzisiaj robi wrażenie. Wypełnienia owiewek (z zamykanym schowkiem), tylny szeroki „zadupek” czy przednia szyba bez widocznych śrub mocujących, to detale, które świadczą o tym, że ten motocykl wykonany został z wielkim pietyzmem. Można powiedzieć, że za 1/30 ceny Ferrari, możemy mieć jego przedsmak w swoim garażu. Prezentujemy model poliftowy, w najbardziej pożądanej wersji kolorystycznej – czerwień Ferrari z ramą w czarnym metalliku, w najmocniejszej wersji silnika. Motocykl utrzymany jest w doskonałym stanie, a co ciekawe, sprzedający dodaje Ducati gratis (przeczytajcie opis).
Czytaj dalej Suzuki RF600R 1996 – 13500 PLN – Police

Piaggio Vespa 50 1969 – 29000 PLN – Poznań

Skutery marki Vespa kojarzą nam się przede wszystkim z obrazem wąskich włoskich uliczek, południowym słońcem oraz kadrami z filmu „Rzymskie Wakacje” z Audrey Hepburn i Gregorym Peckiem. To właśnie na lata 50-te i 60-te XX wieku przypadł największy rozkwit tej marki. Vespy były tańszą alternatywą dla samochodów i dzięki temu trafiały do masowego odbiorcy. Proste w obsłudze i niezwykle użyteczne, błyskawicznie podbiły serca Włochów. Podobnie jak w przypadku kultowego Fiata 500, tak i tutaj konstrukcyjna prostota nie oznaczała rezygnacji z szyku i stylu. Piękne kształty, pastelowe kolory, ale i praktyczne kształty, pozwalające na jazdę w sukni czy też przewiezienie kosza z zakupami. Piaggio Vespa 50 powstała w 1964 roku w odpowiedzi na zmiany we włoskich przepisach, wprowadzające obowiązek rejestracji pojazdów z silnikami o pojemności większej niż 50 cm³. Jej jednostka napędowa to udana i całkowicie nowa konstrukcja z cylindrem mocowanym pod kątem 45°, a nie w poziomie, jak we wcześniejszych modelach. Vespa 50 była ostatnim projektem autorstwa Corradino D’Ascanio, który stworzył również pierwszy model Vespy w 1946 roku.
Czytaj dalej Piaggio Vespa 50 1969 – 29000 PLN – Poznań

Honda CX500 Cafe Racer 1982 – 17000 PLN – Katowice

Motocykle przebudowywane w stylu cafe racer mają w sobie to coś. Imponują stylem, przekonują swoją bezkompromisowością, czarują rezygnacją z plebejskiej wygody. To moda która zrodziła się w latach 60-tych ubiegłego stulecia, a dziś w zachodnioeuropejskich miastach przeżywa swój renesans. Honda CX500 nie jest najpopularniejszą bazą do retro modyfikacji, lecz jej atuty związane są zarówno z trwałością konstrukcji, jak i stylistyką. Jej zamontowany wzdłużnie, chłodzony cieczą silnik w układzie V przypomina wyglądem ten z ówczesnego Moto Guzzi. Skupia całą uwagę i prezentuje się fantastycznie, dopełniony umiejętnie detalami. Ten cafe racer to dobry wybór dla indywidualisty, chcącego oderwać się od szarości dnia codziennego.
Czytaj dalej Honda CX500 Cafe Racer 1982 – 17000 PLN – Katowice

BMW R4 1934 – SPRZEDANE

Styl motocykli z lat 30-tych jest absolutnie niepowtarzalny. BMW R4 było jedną z najsłynniejszych maszyn swojej epoki, stało się wręcz ikoną motocyklowej potęgi III Rzeszy. Jednocylindrowe, produkowane od 1932 do 1937 roku, stworzone zostało w ilości 15193 sztuk. Był to ulubiony motocykl służb pomocniczych w wojsku niemieckim oraz służb cywilnych, miał dobre osiągi i legendarną niezawodność. 14-konny silnik zapewniał odpowiednią ilość mocy, co było ważne gdy np. trzeba było przejechać przez kopny piasek. Dziś można je traktować zarówno jako dzieło sztuki użytkowej, w pięknym stanie odpowiednie, by postawić jako ozdobę w salonie, jak i jako funkcjonalny motocykl, pozwalając na odbycie przyjemnej przejażdżki w majestatycznym tempie.
Czytaj dalej BMW R4 1934 – SPRZEDANE

Honda Gold Wing 1200 LTD 1986 – 17500 PLN – Brzoza

Honda Gold Wing zaprezentowana została w 1974 roku i w kolejnych generacjach powstaje do dziś. To model flagowy, który zawsze oferował najlepsze warunki w dalekiej podróży. W roku 1985 został przedstawiony model GL 1200 LTD. Standardem był tu elektroniczny wtrysk paliwa, automatyczna regulacja zawieszenia, interkom, tempomat, tylne głośniki, poprawione siedzenie i charakterystyczny, dwutonowy, złoty schemat malowania. Największa wada? Masa, ale jeżeli zdołamy podnieść ją ze stopki, może nas już tylko zachwycać. Szczególnie, jeżeli mówimy o pięknym, zadbanym egzemplarzu.
Czytaj dalej Honda Gold Wing 1200 LTD 1986 – 17500 PLN – Brzoza

Jawa 350 1982 – SPRZEDANA

Jawa 350 typ 634 na przełomie lat 70-tych i 80-tych w rzeczywistości PRL-u była prawdziwym marzeniem. Dwusuwowy, dwucylindrowy silnik pozwalał jej rozwinąć 20 KM – moc, która dawała wrażenie nadludzkich możliwości. W końcu podobną zadowolić musiał się nawet Maluch, a motocykl ważył jedynie 155 kg, 1/4 tego co samochód. Do tego zawieszenie pozwalające sprawnie pokonywać nawet kiepskie drogi, dwuosobowa kanapa, prędkość podróżna na poziomie 100 km/h – niczego więcej do szczęścia wtedy nikt nie potrzebował. Egzemplarz taki jak ten to przywrócenie tamtych czasów. Ma jedynie 1469 km przebiegu i prezentuje się jak nowa.
Czytaj dalej Jawa 350 1982 – SPRZEDANA

BMW HP2 Megamoto 2007 – 57900 PLN – Wrocław

BMW HP2 Megamoto to odpowiednik czterokołowych M od BMW, limitowana maszyna o osiągach, które przerazić mogą nawet najbardziej doświadczonych użytkowników. Kiedy pojawiło się na rynku w 2005, wywołało spore zamieszanie. To było najbardziej dzikie supermoto (czyli motocykl z ramą enduro na szosowych oponach), jakie kiedykolwiek pojawiło się w sprzedaży. Odstraszać nabywców jedynie mogły spore rozmiary maszyny i astronomiczna cena, do 2008 roku zbudowano (ręcznie!) jedynie około 2000 sztuk tych potworów. To z kolei pozwala traktować dziś te maszyny jako kolekcjonerską inwestycję. Ten egzemplarz jest w świetnym stanie, dodatkowo przeszedł szereg modyfikacji śrubujących jeszcze jego możliwości.
Czytaj dalej BMW HP2 Megamoto 2007 – 57900 PLN – Wrocław

Yamaha XJ 1100 Maxim 1982 – 15000 PLN – Nowy Sącz

Yamaha XJ 1100 Maxim to japoński turystyk z przełomu lat 70 i 80-tych, który więcej wspólnego ma z wyglądu z amerykańskimi chopperami, niż z motocyklami turystycznymi, które znamy dziś. Yamaha XJ 1100 Maxim wyposażona została w czterocylindrowy silnik chłodzony powietrzem o imponującej wówczas pojemności 1,1 l. Osiąga 95 KM i jak na ponad 30-letni motocykl daje niezłe osiągi i dużo frajdy z jazdy. Przyjemna, dosyć neutralna pozycja za sterami tego jednośladu nie powinna męczyć, a masywne siodło daje dobry komfort jazdy. Należy pamiętać jednak, że jest to raczej motocykl dla doświadczonego użytkownika, którego nie przeraża masa zbliżająca się do 300 kg i specyficzne rozłożenie masy, które czuć w zakrętach. Ten bardzo zadbany okaz Yamahy XJ 1100 Maxim będzie świetną propozycją dla wszystkich fanów klasycznych jednośladów.
Czytaj dalej Yamaha XJ 1100 Maxim 1982 – 15000 PLN – Nowy Sącz