Archiwum kategorii: Motocykle

BMW R850 RT 2000 – 89790 PLN – Wrocław

Organy ścigania na całym świecie nie bez powodu wybierają motocykle BMW, które służą w ponad 150 krajach na całym świecie. Niezawodność, wytrzymałość, wysokie osiągi, świetne zawieszenie i nisko położony środek ciężkości – to były cechy, które sprawiły, że policyjne BMW R850 RT posłużyło za bazę do budowy wyjątkowego scramblera wrocławskiej pracowni UNIKAT. Ta maszyna opuściła fabrykę w pierwszy rok drugiej generacji modelu. Motocykl został rozebrany, przebudowano jego ramę i podkreślono to, co w BMW najpiękniejsze – zbiornik paliwa od klasycznego R65 z późnych lat 70-tych i kultowe zaokrąglone pokrywy cylindrów. Odnajdziemy tu również mnóstwo pieczołowicie dobranych dodatków, które tworzą zupełnie nowy, zindywidualizowany i nowoczesny styl motocykla.
Czytaj dalej BMW R850 RT 2000 – 89790 PLN – Wrocław

Triumph Bonneville Bobber 1200 2018 – 95940 PLN – Wrocław

Pierwszy Triumph Bonneville narodził się w 1959 roku. Swoją nazwę wziął od wyschniętego jeziora Bonneville, miejsca, które niemal od początku motoryzacji jest mekką wszystkich pragnących bić rekordy prędkości. I tam w latach 50-tych o tytuł najszybszego motocykla na świecie walczył Triumph… z kolei Triumph Bonneville Bobber to bodaj pierwszy masowo produkowany motocykl, który stał się hołdem dla wszystkich, którzy customowo przerabiają swoje jednoślady. Styl „bobber” polegał na usuwaniu z motocykla zbędnych elementów, dla uzyskania czystej formy. Fabryka postarała się tak ukryć tylny amortyzator, by sprawić wrażenie sztywnego wahacza. Błotniki zostały zredukowane, a siedzisko miało przypominać to z historycznych konstrukcji. Niezwykle ważny był każdy detal, ale… znów nic nie stało na przeszkodzie, by motocykl ponownie modyfikować, by dodać mu więcej indywidualnego stylu. Tak powstał ten motocykl z wrocławskiej pracowni UNIKAT, surowy i niepowtarzalny.
Czytaj dalej Triumph Bonneville Bobber 1200 2018 – 95940 PLN – Wrocław

Honda CX 500 1980 – 27000 PLN – Kotórz Mały

Motocykle przebudowywane w stylu cafe racer mają w sobie to coś. Imponują stylem, przekonują swoją bezkompromisowością, czarują rezygnacją z plebejskiej wygody. To moda która zrodziła się w latach 60-tych ubiegłego stulecia, a dziś w zachodnioeuropejskich miastach przeżywa swój renesans. Ten projekt jest świeżo po zakończonej odbudowie i z pewnością nie ma się czego wstydzić. Honda CX500 nie jest najpopularniejszą bazą do retro modyfikacji, lecz jej atuty związane są zarówno z trwałością konstrukcji, jak i stylistyką. Jej zamontowany wzdłużnie, chłodzony cieczą silnik w układzie V przypomina wyglądem ten z ówczesnego Moto Guzzi. Taki cafe racer to dobry wybór dla indywidualisty, chcącego oderwać się od szarości dnia codziennego.
Czytaj dalej Honda CX 500 1980 – 27000 PLN – Kotórz Mały

Yamaha XS Eleven Venturer 1981 – 43000 PLN – Kotórz Mały

Yamaha XS Eleven pozwoliła japońskiemu producentowi fortepianów wejść na rynek dużych i ciężkich motocykli turystycznych. Co ciekawe, „Eleven” w nazwie pochodziło podobno nie od pojemności silnika (1100), a od 11 sekund, w które motocykl był w stanie przejechać pierwsze ćwierć mili. Taki wynik zapewnił mu żwawy, 95-konny silnik, pierwszy czterocylindrowy w historii motocykli Yamahy. Rynek bardzo polubił ten model i to głównie dzięki niemu Yamaha na trwale trafiła do „wielkiej czwórki”. Wersja Venturer ukazała się w roku 1981 roku. Wyróżniała się dużą owiewką, kuframi i wygodną kanapą, posiadając wszystko, by dobrze sprawdzić się na dłuższym dystansie.
Czytaj dalej Yamaha XS Eleven Venturer 1981 – 43000 PLN – Kotórz Mały

Honda VT 750 Shadow American Classic Edition 1997 – SPRZEDANA

Jeżeli ktokolwiek zastanawia się, skąd wziął się „cień” w nazwie Hondy VT 750 Shadow, należy wrócić do sposobu, w jaki Honda wkradała się na amerykański rynek. Szacunek zdobywała powoli nie przez styl, a dzięki świetnej technice i doskonałym jednostkom napędowym. Model VT 750 debiutował w 1983 roku, wyróżniając się jednostką w układzie widlastych dwóch cylindrów o kącie rozwarcia 45 stopni, co bez wątpienia było nawiązaniem do legendy motocykli Harley-Davidson. Jednostka japońska pracowała bardziej gładko i równo dzięki innowacji, jaką było unikalne rozwiązanie wału korbowego z dwoma czopami przesuniętymi względem siebie. Inne elementy były tylko dopełnieniem układanki wykorzystaniem rozwiązań stosowanych w amerykańskich cruiserach – zbiornik w kształcie łezki z ukrytym zbiornikiem rezerwy, nisko osadzone, dwupoziomowe siedzenie, szeroka kierownica, duży kąt natarcia i kątowo ścięte tłumiki. Tak zbudowano doskonałego towarzysza długich podróży, który stale rozwijany na rynku pozostał przez dziesięciolecia. Dziś już sam jest klasyką, szczególnie w tak pięknym, delikatnie zmodyfikowanym wydaniu.
Czytaj dalej Honda VT 750 Shadow American Classic Edition 1997 – SPRZEDANA

Lambretta LD 150 1957 – 18500 PLN – Warszawa

Lambretta to jedno z dzieci powojennego boomu we Włoszech. Skutery debiutowały niemal równocześnie z Vespą od Piaggio, będąc stylowym sposobem na zaspokojenie potrzeby mobilności. Jeździli nimi niemal wszyscy, od studentów, po gospodynie domowe. Wszyscy chwalili sobie wysoką niezawodność i stabilność tych pojazdów, będącą efektem zamontowania silnika przed tylnym kołem, a nie z boku, jak to było zrealizowane w Vespach. Lambretta LD debiutowała w 1954 roku, i zaoferowaną ją z jednostkami 125 i 150 cm³. Do roku 1958 zbudowano aż 414 tysięcy tych stylowych jednośladów. Część z nich trafiła również do Polski, gdzie Lambrettę oferowano w sieci Motozbytu. To właśnie z tej puli pochodzi ten piękny, odrestaurowany egzemplarz.
Czytaj dalej Lambretta LD 150 1957 – 18500 PLN – Warszawa

Honda XL 350 R 1985 – 15000 PLN – Gliwice

Honda XL 350 R należy do gatunku turystycznych enduro, czyli kategorii motocykli dual-sport, do której należą maszyny posiadające jednocześnie cechy motocykla turystycznego i enduro. Był to jeden z dziesięciu najlepszych motocykli 1985 roku według amerykańskich magazynów Cycle World i Cycle. I choć ten pierwszy w drogowym teście napisał, że jazda nim jest jak zakupy z babcią – wszystko jest w porządku, dopóki nie zobaczą Cię koledzy, to przyznaje, że dostarczyć on może mnóstwa świetnej zabawy, zarówno na szosie, jak i w terenie. Do 134 km/h rozpędza go jednocylindrowy, czterosuwowy silnik chłodzony powietrzem, a wygodę podróży zapewnia regulowane zawieszenie marki Showa.
Czytaj dalej Honda XL 350 R 1985 – 15000 PLN – Gliwice

Romet Komar 2 typ 2330 1970 – SPRZEDANY

Komar 2 typ 2330 to wyrób Zjednoczonych Zakładów Rowerowych w Bydgoszczy, przemianowanych później na Zakłady Predom Romet. To produkowana od 1969 roku wersja rozwojowa najbardziej popularnego polskiego motoroweru. Jednoślad dla mas, najprostsza forma jednoosobowego transportu. Wyróżniał się wygodnym siodłem motocyklowym zamiast typowo rowerowego siodełka, tłoczono-rurową ramą z miejscem na narzędzia i resorowanym teleskopowo tyłem. Wyposażono go w dwusuwowy silnik S38B4 odpalany pedałami. Motorower lakierowany był w kolorach: wiśniowy, wiśniowo-czarny, biało-niebieski i czarno-biały. W ogłoszeniu ten pierwszy typ, w ujmująco oryginalnym stanie. Nigdy nie odnawiany, z widocznymi śladami patyny, z pewnością może przywołać wspomnienia z tamtych lat.
Czytaj dalej Romet Komar 2 typ 2330 1970 – SPRZEDANY

Honda CBR 600 F4 1999 – SPRZEDANA

Honda CBR 600 to niewielki, sportowy motocykl, produkowany w czterech seriach od 1986 roku do 2006 roku (w nowej odsłonie pod tą samą nazwą, również od 2011 roku). Przez dwie dekady produkcji stał się synonimem niezawodności, dla dwóch pokoleń motocyklistów był często pierwszym lub drugim mocnym jednośladem. Jego wyróżnikiem zawsze był czterocylindrowy silnik i niska masa. Odmiana F4 ukazała się w 1999 roku i ważyła jedynie 170 kg, przy mocy podniesionej do 110 KM. Świetne zawieszenie, doskonała poręczność i mocne hamulce składają się na obraz motocykla, który można polecić każdemu.
Czytaj dalej Honda CBR 600 F4 1999 – SPRZEDANA

Piaggio Vespa VNB 125 1960 – 29900 PLN – Biertowice

Rok 1960 to rok Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rzymie. Niepodważalna elegancja i funkcjonalność tych pojazdów znalazła się na ustach całego świata, a popularność wciąż rosła. Silnik 125 debiutował dwa lata wcześniej, w 1958 roku. Piaggio Vespa VNB 125 to nowość roku ’59, z nieco przekonstruowaną ramą. Z 3-stopniową skrzynią pozwalała rozpędzić się do 75 km/h, a dziś w naszej rzeczywistości pozostaje najlepszym wyborem dla tych, którzy chcieliby powozić tym klasycznym skuterem z prawem jazdy kategorii B. Ten egzemplarz przeszedł pełną renowację, by mógł cieszyć jak nowy.
Czytaj dalej Piaggio Vespa VNB 125 1960 – 29900 PLN – Biertowice